abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221180239
Afgelopen zondagochtend is een dode baby aangetroffen in een dixi op het festival Electric Forest in Rothbury. Volgens de politie van de staat Michigan werd het lichaam van de baby ontdekt door een medewerker van het bedrijf dat de mobiele toiletten beheert.

Het was de laatste dag van het uitverkochte muziekfestival, dat donderdag van start was gegaan in de staat Michigan. De dixi waarin de baby is aangetroffen, stond op de camping van het festival. Bronnen vertelden aan de Amerikaanse nieuwssite News 8 dat het erop lijkt dat de baby in de dixi is geboren.

De placenta en de navelstreng werden bij de vondst aangetroffen. Het is nog onduidelijk of de baby levenloos ter wereld is gekomen of na de geboorte is verdronken.

De politie van Michigan bevestigde dat er een onderzoek is gestart. Er zijn geen aanwijzingen dat er gevaar is voor het publiek. In een verklaring schreef de organisatie van het festival Electric Forest: „Het doet ons enorm veel pijn dit verdrietige nieuws met jullie te delen. De politie van Michigan doet onderzoek naar de gebeurtenis. Mocht je informatie hebben die kan helpen, neem dan contact met ons op”, aldus de organisatie.

Het is nog niet bekend wanneer de autopsie zal plaatsvinden of wat de stand van zaken is in de zoektocht naar de moeder van de baby.

https://www.telegraaf.nl/(...)offen/157961556.html
  maandag 29 juni 2026 @ 10:24:46 #2
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_221180246
Hé wat triest.
Maar dacht even dat in NL zou zijn?

Niet dus.
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 29 juni 2026 @ 10:30:37 #3
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221180304
Hoe hebben ze de navelstreng doorgeknipt dan? Lijkt me nog een hele operatie.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  maandag 29 juni 2026 @ 10:53:45 #4
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221180556
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2026 10:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
Hoe hebben ze de navelstreng doorgeknipt dan? Lijkt me nog een hele operatie.
Hoeft niet hè! Als je het kind met de moederkoek weggooit
The End Times are wild
pi_221180572
Wat verschrikkelijk. Lijkt me niet dat je niks door hebt van een zwangerschap. Of dat je pardoes bevalt tijdens het plassen.
Ook in moeilijke tijden.
  maandag 29 juni 2026 @ 12:19:52 #6
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_221181138
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 10:56 schreef Gibson88 het volgende:
Wat verschrikkelijk. Lijkt me niet dat je niks door hebt van een zwangerschap. Of dat je pardoes bevalt tijdens het plassen.
Jawel dat komt echt wel voor hoor. En dan kan er een paniekreactie op volgen.
Ik ben benieuwd of ze de moeder vinden en er achter komen waarom ze is weggegaan zonder zich om de baby te bekommeren.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 29 juni 2026 @ 12:25:43 #7
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_221181170
Elke vrouw op dat festival kan dna afgeven dus die is zo gevonden, toch?
To BG or not to BG!
  maandag 29 juni 2026 @ 12:35:35 #8
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221181225
Leek misschien iets te veel op een drol.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 29 juni 2026 @ 12:36:11 #9
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221181230
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 12:25 schreef oppiedoppie het volgende:
Elke vrouw op dat festival kan dna afgeven dus die is zo gevonden, toch?
Die gaat ongetwijfeld na het werpen van een dood kind óf het vermoorden van haar eigen baby rustig verder met feesten ja.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 29 juni 2026 @ 12:37:53 #10
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221181240
Vast een morbide obese Amerikaanse vrouw die niet eens door had dat ze zwanger was. Even een poepje gedaan.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221181270
Lekker de benen wijd doen en jezelf laten volblaffen, maar verantwoordelijkheid nemen is er niet meer bij.
  maandag 29 juni 2026 @ 12:51:14 #12
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_221181326
quote:
10s.gif Op maandag 29 juni 2026 12:36 schreef Dven het volgende:

[..]
Die gaat ongetwijfeld na het werpen van een dood kind óf het vermoorden van haar eigen baby rustig verder met feesten ja.
Dit is dan jouw conclusie na het lezen van mijn commentaar? :D

Lijkt me sterk dat ze doorgaat met feesten. Het is ook niet zo dat ze nu nog feesten en ze bij de uitgang een dna test moeten doen. Nee, die zijn inmiddels allemaal waarschijnlijk weer thuis maar er zijn toch lijsten met mensen die er zijn geweest? Kaartjes staan toch op naam? Kun je de hele jonge en hele oude plus de mannen afstrepen en blijven mogelijke verdachten over en die dan oproepen om bij de huisarts hun dna af te geven. Diegene die weigeren persoonlijk ondervragen plus onbestemde genders ook, want het zou zomaar een 'man' kunnen zijn....
To BG or not to BG!
  maandag 29 juni 2026 @ 12:55:52 #13
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221181359
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 12:42 schreef Peppert het volgende:
Lekker de benen wijd doen en jezelf laten volblaffen, maar verantwoordelijkheid nemen is er niet meer bij.
Dat is van alle tijden.
Vroeger werden baby´s voor het trapje van een kerk of klooster gelegd. Die waren dan meestal wel in leven.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_221181384
Wat afschuwelijk. Een verhaal met alleen maar verliezers -O-
Ongeacht hoe het precies in elkaar steekt... want het is zo'n verhaal die veel vragen oproept, maar je nooit de antwoorden van gaat krijgen...

Echt super erg, naar en verschrikkelijk dit :N
  maandag 29 juni 2026 @ 13:03:57 #15
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221181411
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 12:51 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Dit is dan jouw conclusie na het lezen van mijn commentaar? :D

Lijkt me sterk dat ze doorgaat met feesten. Het is ook niet zo dat ze nu nog feesten en ze bij de uitgang een dna test moeten doen. Nee, die zijn inmiddels allemaal waarschijnlijk weer thuis maar er zijn toch lijsten met mensen die er zijn geweest?

Nee

quote:
Kaartjes staan toch op naam?
Niet noodzakelijk

quote:
Kun je de hele jonge en hele oude plus de mannen afstrepen en blijven mogelijke verdachten over en die dan oproepen om bij de huisarts hun dna af te geven.
Diegene die weigeren persoonlijk ondervragen plus onbestemde genders ook, want het zou zomaar een 'man' kunnen zijn....
oke

:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')