quote:Op vrijdag 24 juli 2026 11:11 schreef Edding345 het volgende:
[..]
Maar als een vrouw dit zegt dan mag het natuurlijk wel
Ik heb nu meerdere posts van jou gezien en ik heb werkelijk waar geen idee of jij nou een troll bent of niet..quote:Op zondag 28 juni 2026 13:38 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Het is geen verbod, maar man en vrouw zijn nu eenmaal anders van nature. Uiteindelijk ben ik wel degene die moet beslissen over zijn welzijn. En dan is enige afbakening en beperking van de opties het meest realistische om te doen, omdat het logisch nadenken door testosteron wordt gecompromiteerd. Ze zijn nu eenmaal iets agressiever.
Ik varieer en wissel regelmatig van stijlvorm en perspectief. Het spijt me dat ik de behoefte aan een consistent profiel niet kan beantwoorden. Bekijk het gewoon per post zou ik zeggen. Dit hele topic was een omkering van het gebruikelijke genderperspectief.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 12:47 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik heb nu meerdere posts van jou gezien en ik heb werkelijk waar geen idee of jij nou een troll bent of niet..
Om je vraag te beantwoorden: ik krijg acuut jeuk van de zin 'mag jou man/vrouw ..?'. Mijn hond mag bepaalde dingen wel en bepaalde dingen niet, maar mijn partner 'mag' toch lekker doen waar hij of zij zelf zin in heeft? Als hij/zij daar grenzen in doorbreekt dan is het weer aan mij om daar mijn conclusies aan te verbinden, maar op voorhand zelf 'verboden' opleggen? Wtf?Andrew Tate-achtige shit is dit man.
Om even de bedoeling van dit topic uit te leggen, de TS had een fictief vrouwenhatend personage in gedachte genomen en vervolgens stereotype denkbeelden die zo'n vrouwenhatend personage zou kunnen hebben, omgedraaid en richting dat zelfde personage terugggestuurd, als zijnde dit fictieve vrouwenhatende personage een soort spiegel voor te houdenquote:Op vrijdag 24 juli 2026 12:47 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik heb nu meerdere posts van jou gezien en ik heb werkelijk waar geen idee of jij nou een troll bent of niet..
Om je vraag te beantwoorden: ik krijg acuut jeuk van de zin 'mag jou man/vrouw ..?'. Mijn hond mag bepaalde dingen wel en bepaalde dingen niet, maar mijn partner 'mag' toch lekker doen waar hij of zij zelf zin in heeft? Als hij/zij daar grenzen in doorbreekt dan is het weer aan mij om daar mijn conclusies aan te verbinden, maar op voorhand zelf 'verboden' opleggen? Wtf?Andrew Tate-achtige shit is dit man.
Juist. Ik vind TS een rare vogel.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 14:01 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Om even de bedoeling van dit topic uit te leggen, de TS had een fictief vrouwenhatend personage in gedachte genomen en vervolgens stereotype denkbeelden die zo'n vrouwenhatend personage zou kunnen hebben, omgedraaid en richting dat zelfde personage terugggestuurd, als zijnde dit fictieve vrouwenhatende personage een soort spiegel voor te houden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |