abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221360305
Wat ik voor het voetbal als sport wel jammer vind is het huwelijk tussen Infantino en Messi. Niet zo om alle andere redenen die al genoemd zijn, maar eentje die eigenlijk ook beaamt zou moeten worden door Argentijnse liefhebbers van het spel.

Als dit er niet zo dik bovenop had gelegen, dan was Messi de grootse clubspeler geweest die nooit uit de verf was gekomen bij het nationale elftal. In die combinatie of andersom heb je in het verleden wel een aantal spelers gehad en dat biedt een menselijk verhaal. Ik had meer respect voor de speler Messi gehad als dit het simpelweg was geweest. Had ie ook mooi een punt achter zn carriere moeten zetten op zn werkelijke conditionele hoogtepunt.

Voor degenen die de camperversie van het verhaal van een gecreerde voetbalgod willen is het ideaal. Maar voor mij was hij groter dan Maradona geweest als hij simpelweg zn carriere bij Barca had afgerond zonder drugs en andere troep.

Inter Miami lijkt nu ook alweer onder druk van onderzoeken te staan. Zijn nadagen lijken uitstekend, maar zijn helaas niet de beste.

[ Bericht 10% gewijzigd door Beathoven op 17-07-2026 10:58:30 ]
pi_221360355
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 08:47 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Jij hebt de wedstrijd tegen Engeland niet gekeken?
Of slechts een compilatie van wat passjes van Messi?
Gekke is dat de gehele wedstrijd passjes van Messi te zien waren. Zo goed is hij!
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  vrijdag 17 juli 2026 @ 12:02:03 #153
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221360813
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 10:48 schreef Beathoven het volgende:
Wat ik voor het voetbal als sport wel jammer vind is het huwelijk tussen Infantino en Messi. Niet zo om alle andere redenen die al genoemd zijn, maar eentje die eigenlijk ook beaamt zou moeten worden door Argentijnse liefhebbers van het spel.

Als dit er niet zo dik bovenop had gelegen, dan was Messi de grootse clubspeler geweest die nooit uit de verf was gekomen bij het nationale elftal. In die combinatie of andersom heb je in het verleden wel een aantal spelers gehad en dat biedt een menselijk verhaal. Ik had meer respect voor de speler Messi gehad als dit het simpelweg was geweest. Had ie ook mooi een punt achter zn carriere moeten zetten op zn werkelijke conditionele hoogtepunt.

Voor degenen die de camperversie van het verhaal van een gecreerde voetbalgod willen is het ideaal. Maar voor mij was hij groter dan Maradona geweest als hij simpelweg zn carriere bij Barca had afgerond zonder drugs en andere troep.

Inter Miami lijkt nu ook alweer onder druk van onderzoeken te staan. Zijn nadagen lijken uitstekend, maar zijn helaas niet de beste.
Dit. Erg moeilijk om van Messi te genieten ook al is het soms erg goed wat hij doet. De nare bijsmaak verpest alles.
  vrijdag 17 juli 2026 @ 12:10:55 #154
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221360856
Mensen hebben nogal moeite met de koning.

And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 17 juli 2026 @ 12:40:02 #155
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221361101
Niet geheel toevallig dat Messi en Pogacar het meest gehaat zijn op dit forum. De afgunst is duidelijk zichtbaar, zielig eigenlijk.
AZ
ALKMAAR
  vrijdag 17 juli 2026 @ 12:43:12 #156
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221361162
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 12:40 schreef Durmada het volgende:
Niet geheel toevallig dat Messi en Pogacar het meest gehaat zijn op dit forum. De afgunst is duidelijk zichtbaar, zielig eigenlijk.
Brazilië heeft vele harten veroverd in het verleden anders.

Messi is een beetje besmet door alles wat er om hem heen speelt, zoals de FIFA die hem als lievelingspoppetje heeft en het walgelijke Argentijnse team.

Dat hij zelf meeprovoceert en nooit zijn teamgenoten aanspreekt op trieste acties helpt ook niet mee.
pi_221361190
Het zou de FIFA ook sieren om hem de prijs voor GOAT uit te reiken na afloop van dit WK (niet meer in te trekken of op te volgen).
  vrijdag 17 juli 2026 @ 12:48:21 #158
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221361198
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 12:43 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Brazilië heeft vele harten veroverd in het verleden anders.

Messi is een beetje besmet door alles wat er om hem heen speelt, zoals de FIFA die hem als lievelingspoppetje heeft en het walgelijke Argentijnse team.

Dat hij zelf meeprovoceert en nooit zijn teamgenoten aanspreekt op trieste acties helpt ook niet mee.
Is toch ook wat achterhaald? CR7 zijn schorsing werd opgeheven, Yamal kreeg geen geel, Olise kreeg geen rood en zo zijn er nog vele voorbeelden. Typisch zuur Nederlands om dan alleen naar Messi te wijzen, terwijl alle topspelers gewoon beschermd worden.
AZ
ALKMAAR
  Redactie Sport vrijdag 17 juli 2026 @ 15:06:08 #159
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221362235
quote:
Het kan ook gewoon dat mensen fan zijn van een ander soort atleten.
Dit soort afgunst zag je bijvoorbeeld zelden bij Usain Bolt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 17 juli 2026 @ 15:35:59 #160
396550 Richestorags
pi_221362488
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 12:48 schreef Durmada het volgende:

[..]
Is toch ook wat achterhaald? CR7 zijn schorsing werd opgeheven, Yamal kreeg geen geel, Olise kreeg geen rood en zo zijn er nog vele voorbeelden. Typisch zuur Nederlands om dan alleen naar Messi te wijzen, terwijl alle topspelers gewoon beschermd worden.
Dat is dan alleen in bescherming worden genomen.

Ze maken geen onderdeel uit van een kutteam waar ze zich nooit over uitspreken en provoceren ook niet.

Als het zuur Nederlands zou zijn, zou men naar iedereen wijzen. Er is een reden dat de Argentijnen niet populair zijn en Messi is de aanvoerder daarvan.
pi_221362648
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Bolt zag je maar 2x per jaar, geloof ik, enkel op WK's en OS :D

En daar zal vast ook afgunst tegen zijn geweest
pi_221362651
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 15:35 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dat is dan alleen in bescherming worden genomen.

Ze maken geen onderdeel uit van een kutteam waar ze zich nooit over uitspreken en provoceren ook niet.

Als het zuur Nederlands zou zijn, zou men naar iedereen wijzen. Er is een reden dat de Argentijnen niet populair zijn en Messi is de aanvoerder daarvan.
Spanjaarden en Portugezen kennen het woord provoceren amper inderdaad
pi_221363179
quote:
Mbape en Kane zijn ook stervoetballers daar is de hetze er niet, het heeft gewoon te maken met zijn maniertjes en dat smerige elftal wat er om heen staat, plus de arbitrage vaak in het voordeel van argentinie is
  Redactie Sport vrijdag 17 juli 2026 @ 17:00:16 #164
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221363215
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 16:04 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Bolt zag je maar 2x per jaar, geloof ik, enkel op WK's en OS :D

En daar zal vast ook afgunst tegen zijn geweest
Vast, maar dat is me niet zo opgevallen. Bij Messi (al is het bij Messi vooral zijn club/land) en Pogacar zie je dat meer ja
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221363238
Pogacar geldt het gewoon voor omdat die overduidelijk aan één of ander wondermiddel zit.
  vrijdag 17 juli 2026 @ 17:34:59 #166
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221363527
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Kan best zijn, maar de haat op
Messi hier en de haat op Pogacar in WLR begint een beetje sneu te worden. Je hoeft geen fan van hen te zijn, maar iemand dood wensen omdat ze toevallig goed zijn in een bepaalde sport is echt zeer triest.
AZ
ALKMAAR
  vrijdag 17 juli 2026 @ 17:39:54 #167
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221363582
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 16:54 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Mbape en Kane zijn ook stervoetballers daar is de hetze er niet, het heeft gewoon te maken met zijn maniertjes en dat smerige elftal wat er om heen staat, plus de arbitrage vaak in het voordeel van argentinie is
Mbappé* is toch ook niet geheel zuiver? Kan mij nog een wedstrijd tegen Belgie herinneren waarin hij zich ‘misdroeg’ en dat is geheel normaal. Die voetballers dragen de trots van een heel land op hun schouders, het zijn soms net mensen die heel graag willen winnen.

Zuid-Amerikanen hebben vaker wat meer passie en beleving en zijn daarin wat irritant. Maar de mensen die dat zo vervelend vinden staan gelijkertijd ook vooraan om Frenkie een sulletje te vinden als hij eens minder presteert. Het is eigenlijk nooit goed voor het gepeupel wat toevallig eens voetbal gaat kijken als er een WK/EK is.
AZ
ALKMAAR
  vrijdag 17 juli 2026 @ 18:09:37 #168
396550 Richestorags
pi_221363727
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 16:05 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Spanjaarden en Portugezen kennen het woord provoceren amper inderdaad
Die vieren niet met Mbappé poppen als ze gewonnen hebben, rennen niet vanaf de reservebank het veld op om in de gezichten van Engelsen te juichen, komen niet met politieke slogans over een eilandengroep die ze willen stelen, provoceren geen coach van 70+ en zingen geen liederen over een Frans elftal dat Afrikaans is.
pi_221364234
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 18:09 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Die vieren niet met Mbappé poppen als ze gewonnen hebben, rennen niet vanaf de reservebank het veld op om in de gezichten van Engelsen te juichen, komen niet met politieke slogans over een eilandengroep die ze willen stelen, provoceren geen coach van 70+ en zingen geen liederen over een Frans elftal dat Afrikaans is.
De Argentijnse bevolking wordt politiek prima bespeeld door ultra-rechts en de Ai-giganten die Argentinië als testgrond zien om dezelfde bevolking aan de kant te schuiven. Geef ze wat om te vieren, laat ze in alle vrijheid wat brandjes stoken en de woede elders op projecteren.

De toekomst in brood en spelen.
pi_221367174
Aan die kant van het schema had Nederland kunnen staan als koeman doe laatste wedstrijd gewoon zou laten lopen zoals de Noren dat bijvoorbeeld slim deden. Maar nee je moet van iedereen kunnen winnen gelul werd weer uit de kast gehaald. Nee je moet kijken waar je meer kans maakt.
  zaterdag 18 juli 2026 @ 10:34:38 #171
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221367187
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 10:30 schreef Chadi het volgende:
Aan die kant van het schema had Nederland kunnen staan als koeman doe laatste wedstrijd gewoon zou laten lopen zoals de Noren dat bijvoorbeeld slim deden. Maar nee je moet van iedereen kunnen winnen gelul werd weer uit de kast gehaald. Nee je moet kijken waar je meer kans maakt.
Andere situatie natuurlijk. De Noren speelde met het idee dat ze waarschijnlijk toch wel zouden verliezen van Frankrijk. dan kan je beter je sterspelers wat rust geven. Dat kan je niet van Nederland en Tunesië zeggen. En bewust verliezen zit gewoon niet in het DNA van een topsporter gelukkig.
AZ
ALKMAAR
  zaterdag 18 juli 2026 @ 10:56:03 #172
396550 Richestorags
  zondag 19 juli 2026 @ 06:23:15 #173
305421 Infinitism
Wie Ben Jij?
pi_221375423
"The Universe is not only stranger then we have imagined, It may be stranger then we cán imagine..."
  zondag 19 juli 2026 @ 20:33:23 #174
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_221383575
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 06:23 schreef Infinitism het volgende:
[ afbeelding ]
hij gaat je geen cent geven als je hem dieper pijpt
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
pi_221385486
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 06:23 schreef Infinitism het volgende:
[ afbeelding ]
De Argentijnse propagandamotor draait op volle toeren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')