"Controleer de temperatuur van inpandige slaapkamers. Als de temperatuur niet te beheersen is en boven 22°C uitkomt, is een airco misschien een optie."quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:18 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.ggdtwente.nl/(...)lieu-in-kindercentra
Omdat de richtlijnen met geen woord reppen over airconditioning
Las ik overheen. Maar misschien een optie is euh een optie.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:50 schreef watmoetikkiezen het volgende:
[..]
"Controleer de temperatuur van inpandige slaapkamers. Als de temperatuur niet te beheersen is en boven 22°C uitkomt, is een airco misschien een optie."
Zeker! Daar ben ik het wel met je eens hoor. Er stond alleen wel iets in de tekst..quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Las ik overheen. Maar misschien een optie is euh een optie.
Zorg dat de slaapkamers nooit boven de 25C kunnen geraken, mogelijk is een airco noodzakelijk.
Klinkt al wat overtuigender vind je niet
Eigen verantwoordelijkheid weer eens noppes. Van al dat geld dat mensen uit hebben gegeven een reisjes, citytrips en vuurwerk, had er best een airco vanaf gekund.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:34 schreef Cor_Minderhout het volgende:
[..]
Met die logica kun je iedereen met kinderen (laten we de ouderen ook meteen mee nemen) voorzien van airco's in hun huizen, betaalt door de overheid?
Het was in Nederland veel heter dan in Afrika.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:31 schreef Captain_Ghost het volgende:
Nee, we moeten de omgeving beter inrichten zodat het niet warmer worden.
Airco maken juist erger.
Zie Afrika, Zuid Europa al die mensen hebben niet eens een airco. Toch weten ze prima overleven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |