SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
Wil je de buitenspelregel nog eens een keertje heel goed lezen en dan jouw beslissing heroverwegen!quote:Op zaterdag 27 juni 2026 09:52 schreef Viesdik het volgende:
Als je naar de samenvatting kijkt, zie je dat Iran in blessuretijd de winnende maakt.
Echter wordt deze door de var afgekeurd, omdat de doelpuntmaker buitenspel bleek te staan.
Maar ze hebben een verkeerde speler gebruikt om deze meting te doen. Kijk het verschil:
Animatie:
[ afbeelding ]
Echte foto:
[ afbeelding ]
Je ziet overduidelijk dat ze een andere speler hebben gebruikt.
Als je Iran er niet bij wil hebben, had de FIFA dit land net als Rusland moeten uitsluiten. Maar om dit land dan zo publiekelijk te vernederen.
Onmogelijk dat dit onbewust is
edit: blijkbaar is Iran toch niet uitgeschakeld, maar zij zijn het allerlaatste land dat door is. Had dus ook anders gekund.
En bij winst hadden ze vast tegen een andere tegenstander gemoeten
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 09:56 schreef Plompzakker het volgende:
Lees de buitenspelregels nog eenskut je hebt gelijk.. de keeper is uit zn doelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 09:52 schreef Viesdik het volgende:
Als je naar de samenvatting kijkt, zie je dat Iran in blessuretijd de winnende maakt.
Echter wordt deze door de var afgekeurd, omdat de doelpuntmaker buitenspel bleek te staan.
Maar ze hebben een verkeerde speler gebruikt om deze meting te doen. Kijk het verschil:
Animatie:
[ afbeelding ]
Echte foto:
[ afbeelding ]
Je ziet overduidelijk dat ze een andere speler hebben gebruikt.
Als je Iran er niet bij wil hebben, had de FIFA dit land net als Rusland moeten uitsluiten. Maar om dit land dan zo publiekelijk te vernederen.
Onmogelijk dat dit onbewust is
ik snap het wel, maar ik lette niet goed op de keeperquote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]Heel topic maken over corruptie (wat op zich prima bij de fifa past maar oke)
Terwijl je zelf de buitenspelregels niet snapt
Ze hebben nog een prima kans. Veel zal afhangen of er een winnaar komt tussen Oostenrijk en Algerije. Als dat zo is, dan halen ze het.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:04 schreef Viesdik het volgende:
Desondanks wil ik Iran mijn complimenten geven. Niet verliezen, maar hoogstwaarschijnlijk toch uitgeschakeld zijn.
waar haal jij deze gedetailleerde info vandaan?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze hebben nog een prima kans. Veel zal afhangen of er een winnaar komt tussen Oostenrijk en Algerije. Als dat zo is, dan halen ze het.
Andere opties zijn dat Kroatië verliest van Ghana of Congo niet kan winnen van Oezbekistan.
Vooral Kroatië zie ik ook nog wel verliezen.
Oostenrijk - Algerije kunnen ze uit hun hoofd zetten. Dat wordt een salonremise, zijn ze beiden door.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze hebben nog een prima kans. Veel zal afhangen of er een winnaar komt tussen Oostenrijk en Algerije. Als dat zo is, dan halen ze het.
Andere opties zijn dat Kroatië verliest van Ghana of Congo niet kan winnen van Oezbekistan.
Oostenrijk en Algerije zullen echt wel enigszins normaal spelen de eerste 75 minuten. Als het dan gelijk staat of wordt, dan ja het wel klaar ja.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:59 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Oostenrijk - Algerije kunnen ze uit hun hoofd zetten. Dat wordt een salonremise, zijn ze beiden door.
Kroatië pakt wel een punt tegen Ghana, die hebben kwaliteit genoeg.
Alleen een stunt van Oezbekistan kan ze redden.
Ghana is aanvallend onmachtig. Nul-nul.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kroatie was echt heel slecht de eerste 2 wedstrijden. Die zie ik best verliezen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:59 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Oostenrijk - Algerije kunnen ze uit hun hoofd zetten. Dat wordt een salonremise, zijn ze beiden door.
Kroatië pakt wel een punt tegen Ghana, die hebben kwaliteit genoeg.
Alleen een stunt van Oezbekistan kan ze redden.
Nogmaals, Ghana zit niet op scoren.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:49 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Kroatie was echt heel slecht de eerste 2 wedstrijden. Die zie ik best verliezen.
Nee, zo is hij gewoon ;-)quote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:57 schreef De_Kraam het volgende:
Viesdik is bevangen door de hitte geleuf ik.
waarschijnlijk stond op zijn twitterfeed dat dit waar wasquote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:57 schreef De_Kraam het volgende:
Viesdik is bevangen door de hitte geleuf ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |