Je moeder keihard boeken, toen alquote:Op zaterdag 27 juni 2026 13:21 schreef junkiesietze het volgende:
Dit was 1989/1990 en weet nog dat mijn moeder aangescheurd kwam met haar witte suzuki alto, al zwaaiend.
Mijn auto detecteert ook of er iemand op een stoel zit.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 13:09 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Een (in een bedje) slapend kind beweegt niet zo heel veel he
Fijnquote:Op zaterdag 27 juni 2026 13:31 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Mijn auto detecteert ook of er iemand op een dtoel zit.
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 13:21 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Eensch maar offtopic, het lost het probleem uit de OP niet op.
Het lijkt erop dat de opvang misschien wel al voor sluitingstijd dicht was, omdat het personeel dacht dat alle kinderen al waren opgehaald.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 13:20 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Het lijkt me een stuk eenvoudiger om je kind gewoon op tijd op te halen van de opvang. Ik neem aan dat jij ook niet gratis overwerkt.
Daar kan je je geliefde Picasso in bewaring geven terwijl je aan het werk bent?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:50 schreef 111210 het volgende:
[..]
Onze zit ook op een kunst dagverblijf en wil niet iedereen over één kam scheren maar er zitten wel medewerkers bij waarbij je je kan afvragen hoe ze überhaupt die opleiding hebben kunnen afmaken
Heftig hoor. Directie zal hier ook wel blij mee zijn, gelijk een slechte naam.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:05 schreef marcb1974 het volgende:
https://www.ad.nl/rotterd(...)ten-huilen~a47396a4/
Moeder was 10 minuten VOOR sluiten aanwezig,
Locatie was afgesloten.
Politie heeft die open gemaakt.
Kind lag nog in de slaapzaal, ook afgesloten. Zonder airco, ramen gesloten.
Die heeft de politie ook open gemaakt.
Etc
Het gezin wordt vooral bedreigd en uitgescholden nu ......quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Heftig hoor. Directie zal hier ook wel blij mee zijn, gelijk een slechte naam.
En weten allemaal hoe dat afloopt, voortaan niet meer eerder naar huis want dat lost alles op... Aldus de directie. Een eventueel systeem die het echt kan voorkomen kost teveel.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Heftig hoor. Directie zal hier ook wel blij mee zijn, gelijk een slechte naam.
Waarom?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het gezin wordt vooral bedreigd en uitgescholden nu ......
Ik heb zelf ook een slechte ervaring met een kdv. Er zullen heus wel fijne tussen zitten, maar ik ben daar wel klaar mee. Sowieso klaar met kinderenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:20 schreef Pendora het volgende:
[..]
En weten allemaal hoe dat afloopt, voortaan niet meer eerder naar huis want dat lost alles op... Aldus de directie. Een eventueel systeem die het echt kan voorkomen kost teveel.
Dan krijg je weer kleinkinderen waar je voor moet oppassen..quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een slechte ervaring met een kdv. Er zullen heus wel fijne tussen zitten, maar ik ben daar wel klaar mee. Sowieso klaar met kinderen
Ik zou ook in paniek zijn.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:52 schreef 111210 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat, in dit geval zou ik persoonlijk als allereerste meteen twijfels hebben in de veiligheid
Wat nergens over gaat. Deze drie medewerkers dienen vervolgd te worden.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja zoals gezegd, medewerkers dachten dus dat alle kinderen opgehaald waren, lekker vroeg naar huis. Gelijk vervolgen dit soort lui.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:05 schreef marcb1974 het volgende:
https://www.ad.nl/rotterd(...)ten-huilen~a47396a4/
Moeder was 10 minuten VOOR sluiten aanwezig,
Locatie was afgesloten.
Politie heeft die open gemaakt.
Kind lag nog in de slaapzaal, ook afgesloten. Zonder airco, ramen gesloten.
Die heeft de politie ook open gemaakt.
Etc
Waar kun je dit teruglezen? Wat een vreemde draai aan deze gebeurtenis.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 16:13 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Wat nergens over gaat. Deze drie medewerkers dienen vervolgd te worden.
Oei, user @MichaelScott slaat hier toch wel flink de plank mis.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 13:20 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Het lijkt me een stuk eenvoudiger om je kind gewoon op tijd op te halen van de opvang. Ik neem aan dat jij ook niet gratis overwerkt.
Dat kan niet anders bijna niemand kan nog leven van 1 salaris.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:11 schreef inslagenreuring het volgende:
Tjah, zorg en opvang van je kinderen uitbesteden..
Iphones en autocorrect zijn nog steeds baggerquote:Op zaterdag 27 juni 2026 14:21 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Daar kan je je geliefde Picasso in bewaring geven terwijl je aan het werk bent?
Onzin natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:03 schreef zhe-devilll het volgende:
Neem geen kinderen als je ook nog moet werken...
Los daarvan, wat is er mis met ook willen werken?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:30 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat kan niet anders bijna niemand kan nog leven van 1 salaris.
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:03 schreef zhe-devilll het volgende:
Neem geen kinderen als je ook nog moet werken...
Huh door wie dan?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |