Jij zit een beetje tussen hatelijke en hartelijke mensenliefhebber. Ik ben meer een aandoenlijke sadist en een onbeholpen martelliefhebber.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 06:30 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik haat niemand. Haten is zo'n 'groot' woord.
Ik hou van mensen. Ze vertederen me vaker dan dat ze ergernissen bij me opwekken.
Mensen zijn (meestal dan) onbeholpen op een aandoenlijke manier.
Of was het nu aandoenlijk op een onbeholpen manier?
Bekijk deze YouTube-video
Ik word liever bediend door een vriendelijke ober die echt meent wat hij zegt dan een hork van een tafelbediende die precies bedoelt wat hij zegt.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:37 schreef Koekoekmakto het volgende:
Eerlijk is eerlijk. Ik haat alle mensen, in meer of mindere mate (en om diverse redenen). Om consequent te zijn haat ik mijzelf uiteraard ook.
Dat wil niet zeggen dat ik mij altijd terugtrek of geen plezier kan ontlenen aan contact. Ik kan als introvert goed opgaan in mijn binnenwereld, mijn solitaire leven en mijn hobbies.
Buiten de deur ben ik wel degelijk hartelijk. Ook als echte Housemus moet je je best doen om andere mensen vriendelijk te bejegenen. Online ben ik daar wat minder streng op.
Wie heeft dit ook? Een hartelijke misantroop zijn?. Of toch maar een hatelijke misantroop? Of hartelijke/hatelijke mensenliefhebber?
Interessant mensbeeld. Bediening past wel bij je.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:33 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Ik word liever bediend door een vriendelijke ober die echt meent wat hij zegt dan een hork van een tafelbediende die precies bedoelt wat hij zegt.
Wil je nu beweren dat jouw persoonlijkheid er om vraagt om onbeschoft behandeld te worden?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:37 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Interessant mensbeeld. Bediening past wel bij je.
??? Ik vraag helemaal niets. Ben tamme misantroop. Maar doe je ding zou ik zeggen ...quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:43 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Wil je nu beweren dat jouw persoonlijkheid er om vraagt om onbeschoft behandeld te worden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |