Het kan toch allemaal tactiek zijn, dat hij ogenschijnlijk zo goed met Trump overweg kan? Hoe hou je hem anders op een afstand dat je nog wat invloed kunt uitoefenen?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:52 schreef Lt.Bookman het volgende:
Het enige waar links en rechts het over eens is, is dat Rutte een klootzak is.
Ik denk eerder andersom. Voor de pers en de bevolking doen alsof iedereen vijanden zijn. Ondertussen heeft de echte elite al lang deals gesloten in het geheim.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het kan toch allemaal tactiek zijn, dat hij ogenschijnlijk zo goed met Trump overweg kan? Hoe hou je hem anders op een afstand dat je nog wat invloed kunt uitoefenen?
Dat kan ook. De echte machthebbers zien we niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik denk eerder andersom. Voor de pers en de bevolking doen alsof iedereen vijanden zijn. Ondertussen heeft de echte elite al lang deals gesloten in het geheim.
Vieze assmaggot kontekruiper walgelijke aarsmade die iedereen te vriend wil houden. Ik haat hem net zo erg als Rob Jetten.quote:
Ze hebben helemaal niets johquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:47 schreef LXIV het volgende:
Als PM in Nederland mocht ik hem eigenlijk wel, klassiek liberaal. Nu vind ik hem ook verschrikkelijk, bijvoorbeeld hoe hij glunderend stond te vertellen dat dankzij de navo er 35.000 Russen per maand dood of zwaargewond werden. Ondertussen is nog niks bereikt, maar dat alvast in de pocket.
Ik haat jou ook.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:29 schreef Viesdik het volgende:
[ x ]
Deze gast is me toch een gevaarlijke randdebiel.
Hij zet vooral zichzelf voor lul met ruim 20 jaar aan afbraakbeleidquote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:04 schreef Hallojo het volgende:
Komt het doordat Rutte Trump compleet voor lul zet en Trump dat niet door heeft?
Rutte neemt Trump als persoon natuurlijk helemaal niet serieus. Hij maakt alleen gebruik van hem. Rutte heeft door dat je Trump op zijn niveau aan moet spreken. En dat niveau is kleuterniveau. Het enige probleem is dat Trump heel veel macht heeft gekregen van het Amerikaanse volk. Straks na het tijdperk Trump wordt het echt lachen als Rutte en anderen hun verhalen over Trump gaan vertellenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hij zet vooral zichzelf voor lul met ruim 20 jaar aan afbraakbeleidhoe kun je dit in hemelsnaam zien als een Rutte die Trump voor lul zet?
Wie gaat daar precies om lachen dan? En hoe gaat dat ons de leverage geven over de Amerikanen?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:18 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Rutte neemt Trump als persoon natuurlijk helemaal niet serieus. Hij maakt alleen gebruik van hem. Rutte heeft door dat je Trump op zijn niveau aan moet spreken. En dat niveau is kleuterniveau. Het enige probleem is dat Trump heel veel macht heeft gekregen van het Amerikaanse volk. Straks na het tijdperk Trump wordt het echt lachen als Rutte en anderen hun verhalen over Trump gaan vertellen
Mensen met een IQ boven de 80. En waarom zou ons dat leverage moeten geven?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wie gaat daar precies om lachen dan? En hoe gaat dat ons de leverage geven over de Amerikanen?
Je denkt dat Trump nog 50 jaar president blijft?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
Wel schattig dat je hoopt op oma's verhalen over 50 jaar, maar ik denk persoonlijk niet dat we daar veel van op gaan schieten.
En jij hebt een IQ van boven de 80?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:23 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Je denkt dat Trump nog 50 jaar president blijft?
Ik denk het wel, maar dat zou kunnen komen doordat ik en IQ beneden de 80 heb.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En jij hebt een IQ van boven de 80?
Nu komen we wel in zo'n impasse terecht, maar om maar weer terug te keren naar het oorspronkelijke onderwerp: ik denk dat het heel dom is om Rutte als secretaris-generaal te hebben en eigenlijk zouden we beter af zijn zonder de NAVO.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:25 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar dat zou kunnen komen doordat ik en IQ beneden de 80 heb.
Een NAVO met Trump als president van de VS, ja dan ben ik het met je eens. Maar Trump blijft maar een paar jaar. Hopelijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nu komen we wel in zo'n impasse terecht, maar om maar weer terug te keren naar het oorspronkelijke onderwerp: ik denk dat het heel dom is om Rutte als secretaris-generaal te hebben en eigenlijk zouden we beter af zijn zonder de NAVO.
Doen alsof het poppetje in het witte huis ertoe doetquote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:29 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Een NAVO met Trump als president van de VS, ja dan ben ik het met je eens. Maar Trump blijft maar een paar jaar. Hopelijk.
Met een democratische president gaat het eigenlijk altijd wel prima. Republikeinen willen altijd oorlog, maar meestal hebben ze niet het waanidee dat de NAVO hun privéleger is dat de Amerikanen moet helpen als ze een land aan willen vallen. En Trump heeft dat waanidee welquote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Doen alsof het poppetje in het witte huis ertoe doetwaar komt die naïviteit toch vandaan?
Daarom lig ik ook in een vrieskist met ventilator en aircoquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:40 schreef D. het volgende:
Mensen haten is zonde van de energie
Krijg je het warm van
Wij moeten een keer eenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 19:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Vieze assmaggot kontekruiper walgelijke aarsmade die iedereen te vriend wil houden. Ik haat hem net zo erg als Rob Jetten.
je kan niet haten wat je niet kentquote:
Trump zet eerder die Rutte voor lul door te zeggen dat hij weer terug naar z'n vrouw moet gaan ofzo, die eeuwige narcist. Hoe kan het toch dat er 11 jaar zovele mensen op deze kankerhitler gestemd heeft?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:04 schreef Hallojo het volgende:
Komt het doordat Rutte Trump compleet voor lul zet en Trump dat niet door heeft?
Het zal inderdaad door zijn narcisme komen dat Trump niet weet dat Rutte geen vrouw heeft. Andere mensen interesseren de narcist niet. Het gaat allemaal alleen maar om Trump.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:50 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Trump zet eerder die Rutte voor lul door te zeggen dat hij weer terug naar z'n vrouw moet gaan ofzo, die eeuwige narcist. Hoe kan het toch dat er 11 jaar zovele mensen op deze kankerhitler gestemd heeft?
Kennedy (D) escaleerde Vietnamquote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:35 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Met een democratische president gaat het eigenlijk altijd wel prima. Republikeinen willen altijd oorlog, maar meestal hebben ze niet het waanidee dat de NAVO hun privéleger is dat de Amerikanen moet helpen als ze een land aan willen vallen. En Trump heeft dat waanidee wel
Wanneer de Democraten niet Hillary Clinton naar voren hadden geschoven was trump waarschijnlijk niet gekozenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:59 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Het zal inderdaad door zijn narcisme komen dat Trump niet weet dat Rutte geen vrouw heeft. Andere mensen interesseren de narcist niet. Het gaat allemaal alleen maar om Trump.
Het heeft me wel verbaasd dat er in de VS zo veel mensen zijn die op die zwakbegaafde narcistisch crimineel hebben gestemd. Ik had de Amerikanen hoger ingeschat. Het blijkt dat de meerderheid dus toch niet bepaald intelligent is.
En nu mag je mooi aanschouwen hoe die niet zo intelligente meerderheid jou schaakmat heeft gezet. We kunnen lachen tot in het einde der dagen, maar het gaat niet zoveel opleveren.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:59 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Het zal inderdaad door zijn narcisme komen dat Trump niet weet dat Rutte geen vrouw heeft. Andere mensen interesseren de narcist niet. Het gaat allemaal alleen maar om Trump.
Het heeft me wel verbaasd dat er in de VS zo veel mensen zijn die op die zwakbegaafde narcistisch crimineel hebben gestemd. Ik had de Amerikanen hoger ingeschat. Het blijkt dat de meerderheid dus toch niet bepaald intelligent is.
De democraten werden inderdaad de door republikeinen gestarte oorlog ingezogen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Kennedy (D) escaleerde Vietnam
Johnson (D) voerde Vietnam
Nixon (R) beëindigde Vietnam
Ja, dat had een man moeten zijn. Veel Amerikanen zijn nog onderontwikkeld en dat hadden de democraten moeten weten.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:03 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Wanneer de Democraten niet Hillary Clinton naar voren hadden geschoven was trump waarschijnlijk niet gekozen
Waarom ben jij niet de wereldleider als je iedereen zo goed de maat weet te nemen? Ik heb ook geen goed woord over voor de USA, maar ik erken wel dat ik niet bij machte ben om ze de maat te nemen. Jij lijkt dat wel te zijn. Hoe zit dat?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:06 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ja, dat had een man moeten zijn. Veel Amerikanen zijn nog onderontwikkeld en dat hadden de democraten moeten weten.
Geen schaakmat natuurlijk, maar Trump richt inderdaad heel veel schade aan. Niet alleen voor mij, maar voor iedereen in de wereld. En vooral voor de Amerikanen. Ook de Amerikanen die op hem gestemd hebben. Ze schieten vooral zichzelf in de voet.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En nu mag je mooi aanschouwen hoe die niet zo intelligente meerderheid jou schaakmat heeft gezet. We kunnen lachen tot in het einde der dagen, maar het gaat niet zoveel opleveren.
Nee, de Fransen begonnen de Vietnamoorlog, Eisenhower papte en nat hem, Kennedy escaleerde de oorlog en Johnson ging er helemaal voor.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:05 schreef Hallojo het volgende:
[..]
De democraten werden inderdaad de door republikeinen gestarte oorlog ingezogen.
Ik ben eerlijk. Daar stemmen mensen niet op.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet de wereldleider als je iedereen zo goed de maat weet te nemen? Ik heb ook geen goed woord over voor de USA, maar ik erken wel dat ik niet bij machte ben om ze de maat te nemen. Jij lijkt dat wel te zijn. Hoe zit dat?
Michelle Obama had meer kans gemaaktquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:06 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ja, dat had een man moeten zijn. Veel Amerikanen zijn nog onderontwikkeld en dat hadden de democraten moeten weten.
Wel goede series en films opgeleverd.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Nee, de Fransen begonnen de Vietnamoorlog, Eisenhower papte en nat hem, Kennedy escaleerde de oorlog en Johnson ging er helemaal voor.
Nixon beëindigde hem.
Ik zou ook niet zo snel stemmen op iemand die vindt dat je voor de schermen iemand moet paaien terwijl je 'm achter de schermen belachelijk maakt. Ik vind dat ook niet eens eerlijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:12 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk. Daar stemmen mensen niet op.
De Fransen begonnen hem inderdaad. Maar ik weet er niet genoeg van om erover te discussiëren. Is inmiddels ook al 50 jaar geleden. Ik was nog niet eens geboren. Ik heb alleen de Amerikaanse oorlogen in het Midden-Oosten meegemaakt.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Nee, de Fransen begonnen de Vietnamoorlog, Eisenhower papte en nat hem, Kennedy escaleerde de oorlog en Johnson ging er helemaal voor.
Nixon beëindigde hem.
Nee, die is naast vrouw ook nog eens niet blank.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:13 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Michelle Obama had meer kans gemaakt
Dan moet je niet op Rutte stemmen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik zou ook niet zo snel stemmen op iemand die vindt dat je voor de schermen iemand moet paaien terwijl je 'm achter de schermen belachelijk maakt. Ik vind dat ook niet eens eerlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |