Spanje oogt kwalitatief een stukje beter dan Argentinië. Met een goed strijdplan zijn de Kaapverdianen echt niet kansloosquote:Op zaterdag 27 juni 2026 04:06 schreef superniger het volgende:
En straks met 4-0 verliezen van Messi.
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 04:45 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Spanje oogt kwalitatief een stukje beter dan Argentinië. Met een goed strijdplan zijn de Kaapverdianen echt niet kansloos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sudoku app op zijn telefoonquote:Op zaterdag 27 juni 2026 08:55 schreef -Sigaartje het volgende:
Bondscoach Marcelo Bielsa, volgens verschillende berichten niet erg populair binnen de spelersgroep, greep vervolgens snoeihard in en liet Muslera na rust achter in de kleedkamer.
Wat ik me altijd afvraag bij wissels in de rust: mag zo'n speler niet uit de kleedkamer? Wat doet hij daar dan? Een beetje voor zich uitkijken?
Dat was echt heel matig zeg. Als Argentinië scoort tegen Kaapverdië is het voorbij.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 08:39 schreef PzKpfw het volgende:
Kaapverdië - Saudi-Arabië had ik toch echt niet willen missen vannacht.
Ik had 2 rode kaarten verwacht, dit viel nog mee.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uruguay, zelden zo gelachen. Wat een ploegje.
Jij kijkt andere wedstrijden ?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 04:45 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Spanje oogt kwalitatief een stukje beter dan Argentinië.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |