schommelende wisselkoers.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:17 schreef OnzekereDude het volgende:
Waarom uit alle landen is Israël het duurst
Het verschil is meer dan 30 dollar. Kan vast wel uit.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:00 schreef Captain_Ghost het volgende:
Er is 1 probleem. De wisselkoers zorgt dat je geen winst zal maken.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:19 schreef Cruzinats het volgende:
Volgens Asmongold gaat GTA VI kut worden.
Sowieso een game pre-orderen terwijl we nog geeneens gameplay beelden hebben gezien
Blijkbaar heb ik die al pre-ordered op Steam...quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:21 schreef Cruzinats het volgende:
Ik kijk meer uit naar Stranger Than Heaven trouwens. Zoek maar op Mikey, beter dan die GTA slop.
het is voor 18+ spelletjes!quote:
Alsof die gameplaybeelden gaan bepalen of mensen deze game kopen. En wat Asmongold zegt boeit alleen maar andere incels.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:19 schreef Cruzinats het volgende:
Volgens Asmongold gaat GTA VI kut worden.
Sowieso een game pre-orderen terwijl we nog geeneens gameplay beelden hebben gezien
Het is een Miami simulator, je loopt 13 jaar achter. En heb je de trailer gezien? Je gaat me niet vertellen dat je ooit eerder een videogame met zulk hoog detailniveau hebt gezienquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom zou je Los Angeles Simulator willen spelen?
Je kunt ook een goed spel kopen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |