abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221138355
@Tink89
Ik verdien nu helaas ook geen bakken met geld in de huishouding en catering. :')
pi_221138364
Ik mag morgen, ondanks die code oranje, gewoon mijn huishoudelijke adresjes bezoeken. Hopelijk is daar de koelte vrij goed buiten te houden. :)
pi_221138423
Het is hier 26 graden binnen, ik baal dat ik de ventilator niet heb meegenomen...
Zal nu ook wel niks meer te krijgen zijn... Misschien morgen toch ff kijken. Of ik moet nu nog naar mediamarkt rijden...
Fake it till you make it...
pi_221138473
@Nijna mediamarkt heeft voorraadbeheer op de site staan en ook optie voor bestellen en afhalen. Dan ga je tenminste niet voor niets.
pi_221138522
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:45 schreef vencodark het volgende:
Ik mag morgen, ondanks die code oranje, gewoon mijn huishoudelijke adresjes bezoeken. Hopelijk is daar de koelte vrij goed buiten te houden. :)
Dat hoop ik niet ;)
pi_221138640
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:08 schreef Hupje het volgende:

[..]
Dat hoop ik niet ;)
Zie je. De warmte stijgt naar mijn hoofd. :')
pi_221138818
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:39 schreef Ynske het volgende:
Ik weet even niet hoe het hier te regelen. In huis 32 graden. Arm kind, slapen in die temperatuur. En ophouden tot t afkoelt heeft ook geen nut.
Zometeen maar koel laten douchen en hopen dat hij dan in slaap valt.
Jeetje dat is warm Yns! Hopelijk valt bij alsnog in slaap.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 24 juni 2026 @ 19:51:58 #33
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221138907
Jemig 32 binnen, dat is echt erg.
Ze zijn mijn oude flat aan het verbouwen, daar is het nu ook 32 of meer binnen.
Keuken en badkamer werden vandaag gesloopt.
Zij liever dan ik :P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:25:33 #34
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_221139180
Wij zitten nu ook bij de plas. Nog behoorlijk druk maar wel even heel lekker.

32 graden is wel heel warm. Ik geloof wel dat lauwwarm douchen beter is dan koud douchen om wat langduriger af te koelen. Las ik net ergens.

Ik slaap s nachts ook niet heel goed en ik hebook weinig omhanden dus ik doe maar middagdutjes (siesta klinkt wat sexier ;) )
pi_221139284
Hier in huis is het nu lekker, ik had toen we gingen zwemmen de airco boven aan gezet en alle deuren open.
Onderhoud van de airco vrijdag is verzet vanwege de hitte. Begrijpelijk, je gaat met dit weer het dak toch ook niet op.

Bij verloofde was het vandaag 30 graden in de klas.....waanzin, maar ja.

Morgen had Juul eigenlijk BSO, ik heb een aantal meetings en moet B naar zijn Middelbare brengen (inclusief een vriend van B). Dus het weer gaan zwemmen, was geen optie }:|
Maar kreeg net een Appje van de moeder van een vriendje van Juul of ze uit school mee wil naar hun. Zij wonen in een soort paradijs met een giga tuin aan een speelbeekje. Dat wil Juul wel O+

Succes Ynske, hopelijk helpt de douche!
pi_221139315
Oef @Ynske :{ . Dat is echt geen doen. Sterkte.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 24 juni 2026 @ 20:46:54 #37
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_221139355
Inderdaad lauw laten douchen, en hij ligt nu op de grond in de woonkamer op een fleece dekentje.

Echt die temperatuur, lang leve de woningbouw, en niets mogen boren. Dus geen airco, rolluiken etc.

Ach ja, nog een paar dagen en dan zal t wel weer zakken.

Morgen nog zwemles voor t slapen gaan, is misschien wel lekker.
En 4 juli afzwemmen *O*
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 20:46:58 #38
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221139358
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:25 schreef Kyara het volgende:

32 graden is wel heel warm. Ik geloof wel dat lauwwarm douchen beter is dan koud douchen om wat langduriger af te koelen. Las ik net ergens.

Dit @Ynske
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_221139478
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:46 schreef Ynske het volgende:
Inderdaad lauw laten douchen, en hij ligt nu op de grond in de woonkamer op een fleece dekentje.

Echt die temperatuur, lang leve de woningbouw, en niets mogen boren. Dus geen airco, rolluiken etc.

Ach ja, nog een paar dagen en dan zal t wel weer zakken.

Morgen nog zwemles voor t slapen gaan, is misschien wel lekker.
En 4 juli afzwemmen *O*
Beter geen fleecedeken. Dat is plastic. Daar ga je juist van zweten.
Laken of badhanddoek

Vanmiddag heerlijk in het zwembad gelegen. Zitten nu nog in de tuin. Temperatuur is prima en er staat een windje.
In de woonkamer is het nu 22 graden. Op de 1e 24 en helemaal boven 21. Beneden en helemaal boven hebben we airco
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:08:50 #40
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_221139619
Hier in het oosten is het nog steeds 30gr en geen wind.

Sterkte aan hen waar het binnen ook niet afkoelt -O-

Kind is weer thuis *O*
Terschelling was leuk maar hij is vooral pissig dat de leraar van filosofie zijn mooie cijferlijst verpest heeft :')
Heeft de best man volgend jaar weer voor maatschappijleer dus dat wordt gezellig :+
Ik heb je lief mijn hele leven
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 24 juni 2026 @ 21:13:43 #41
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_221139708
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:58 schreef Vicky het volgende:

[..]
Beter geen fleecedeken. Dat is plastic. Daar ga je juist van zweten.
Laken of badhanddoek

Vanmiddag heerlijk in het zwembad gelegen. Zitten nu nog in de tuin. Temperatuur is prima en er staat een windje.
In de woonkamer is het nu 22 graden. Op de 1e 24 en helemaal boven 21. Beneden en helemaal boven hebben we airco
Thnx heb een hydrofiele doek eronder gelegd

Buiten is t nu nog 33
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:15:58 #42
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_221139748
Wat is het toch jammer en zwaar dat deze enorme hitte samenvalt met alde drukte van toetsweek en eindejaars-zaken. Als dit geen uitzondering meer is, moeten we echt wat gaan doen aan ons schooljaarritme.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:17:40 #43
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_221139776
Hier in huis is de temperatuur ook totaal niet meer onder controle. Geen 32, maar wel 30 graden. Ik zie echt op tegen de komende dagen en nachten.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_221139891
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:17 schreef livelink het volgende:
Hier in huis is de temperatuur ook totaal niet meer onder controle. Geen 32, maar wel 30 graden. Ik zie echt op tegen de komende dagen en nachten.
Jeetje ook al zo warm
Ik snap daf je opziet tegen de komende dagen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_221140164
Hier is het 26 graden. We hebben airco op zonder dus boven is het wel te doen
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:45:32 #46
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_221140200
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:43 schreef F_r het volgende:
Hier is het 26 graden. We hebben airco op zolder dus boven is het wel te doen
Daar was toch iets mee? Dat hij verkeerd was opgehangen of zo waardoor hij niet goed koelde?
Fijn dat hij het nou toch lijkt te doen
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:51:23 #47
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_221140295
Misschien moeten wij voor volgend jaar ook maar eens naar een airco kijken.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_221140437
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:43 schreef F_r het volgende:
Hier is het 26 graden. We hebben airco op zonder dus boven is het wel te doen
Alle binnendeuren open en airco op powerful
Koude lucht zakt
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:03:12 #49
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221140439
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:41 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ja, maar dan had ik dat ‘s morgens al moeten doen. :+
Ja Nee je wist het niet he 😂.
Ik heb drie ventilatoren mee naar vandaag nog niks aan gezet.
Alleen van de week even buiten voor de honden 😅.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_221140450
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:51 schreef livelink het volgende:
Misschien moeten wij voor volgend jaar ook maar eens naar een airco kijken.
Ik vind het een van de beste investeringen die we gedaan hebben. Wij verwarmen in de winter ook met de airco. Gebruik al 2 jaar geen cv meer (alleen voor warm water)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')