Dat hoop ik nietquote:Op woensdag 24 juni 2026 18:45 schreef vencodark het volgende:
Ik mag morgen, ondanks die code oranje, gewoon mijn huishoudelijke adresjes bezoeken. Hopelijk is daar de koelte vrij goed buiten te houden.
Jeetje dat is warm Yns! Hopelijk valt bij alsnog in slaap.quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:39 schreef Ynske het volgende:
Ik weet even niet hoe het hier te regelen. In huis 32 graden. Arm kind, slapen in die temperatuur. En ophouden tot t afkoelt heeft ook geen nut.
Zometeen maar koel laten douchen en hopen dat hij dan in slaap valt.
Dit @Ynskequote:Op woensdag 24 juni 2026 20:25 schreef Kyara het volgende:
32 graden is wel heel warm. Ik geloof wel dat lauwwarm douchen beter is dan koud douchen om wat langduriger af te koelen. Las ik net ergens.
Beter geen fleecedeken. Dat is plastic. Daar ga je juist van zweten.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:46 schreef Ynske het volgende:
Inderdaad lauw laten douchen, en hij ligt nu op de grond in de woonkamer op een fleece dekentje.
Echt die temperatuur, lang leve de woningbouw, en niets mogen boren. Dus geen airco, rolluiken etc.
Ach ja, nog een paar dagen en dan zal t wel weer zakken.
Morgen nog zwemles voor t slapen gaan, is misschien wel lekker.
En 4 juli afzwemmen
Thnx heb een hydrofiele doek eronder gelegdquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:58 schreef Vicky het volgende:
[..]
Beter geen fleecedeken. Dat is plastic. Daar ga je juist van zweten.
Laken of badhanddoek
Vanmiddag heerlijk in het zwembad gelegen. Zitten nu nog in de tuin. Temperatuur is prima en er staat een windje.
In de woonkamer is het nu 22 graden. Op de 1e 24 en helemaal boven 21. Beneden en helemaal boven hebben we airco
Jeetje ook al zo warmquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:17 schreef livelink het volgende:
Hier in huis is de temperatuur ook totaal niet meer onder controle. Geen 32, maar wel 30 graden. Ik zie echt op tegen de komende dagen en nachten.
Daar was toch iets mee? Dat hij verkeerd was opgehangen of zo waardoor hij niet goed koelde?quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:43 schreef F_r het volgende:
Hier is het 26 graden. We hebben airco op zolder dus boven is het wel te doen
Alle binnendeuren open en airco op powerfulquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:43 schreef F_r het volgende:
Hier is het 26 graden. We hebben airco op zonder dus boven is het wel te doen
Ja Nee je wist het niet he 😂.quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, maar dan had ik dat ‘s morgens al moeten doen.
Ik vind het een van de beste investeringen die we gedaan hebben. Wij verwarmen in de winter ook met de airco. Gebruik al 2 jaar geen cv meer (alleen voor warm water)quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:51 schreef livelink het volgende:
Misschien moeten wij voor volgend jaar ook maar eens naar een airco kijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |