abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:45:48 #1
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221129867
Die commentator vanavond bij Portugal - Oezbekistan is een groot fan van Ronaldo. Om de 5 seconden hoor je ‘Christiano Ronaldoo’. Achter elkaar door. De andere spelers, ook van de tegenpartij, noemt ie nauwelijks. En het gaat maar door.

Wat een kwal.
pi_221130011
U MAD?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:05:23 #3
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_221130128
Siiiiiiiiuuuuuuuuu beter dan Eusebio.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:06:30 #4
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_221130138
IShowSpeed heeft gisteren trouwens een Messi poster gesigneerd, ben benieuwd wat Chris daarvan vindt. Ik heb op insta in ieder geval nog geen reactie gezien? Jij wel @Mikeytt?
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:13:28 #5
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221130198
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:06 schreef Näsenbar het volgende:
IShowSpeed heeft gisteren trouwens een Messi poster gesigneerd, ben benieuwd wat Chris daarvan vindt. Ik heb op insta in ieder geval nog geen reactie gezien? Jij wel @:mikeytt?
Die is ongetwijfeld bij Portugal Oezbekistan nu.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:14:55 #6
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_221130209
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:13 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Die is ongetwijfeld bij Portugal Oezbekistan nu.
Ik heb hem nog niet gezien, hij was wel bij Nederland - Zweden. Toen heeft hij zelfs nog de Nederlandse Celebration Dance geleerd. Is hij wel eens in België geweest?
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:32:00 #7
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221130462
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:14 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Ik heb hem nog niet gezien, hij was wel bij Nederland - Zweden. Toen heeft hij zelfs nog de Nederlandse Celebration Dance geleerd. Is hij wel eens in België geweest?
Speed kan het heel goed vinden met Celine dept (Belgische influencenser ze is heel groot geworden met tiktokfilmpjes van voetbal soort voetbal chick dus. )

Ze hebben al veel samen naar wedstrijden gekeken dit WK
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:33:22 #8
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221130479
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:32 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Speed kan het heel goed vinden met Celine dept (Belgische influencenser ze is heel groot geworden met tiktokfilmpjes van voetbal soort voetbal chick dus. )

Ze hebben al veel samen naar wedstrijden gekeken dit WK
Kwam die Celine Dept net voor het eerst tegen. 7,7 MILJOEN volgers op the gram met die infantiele shit :')

Ik word te oud voor deze wereld
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:46:27 #9
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221130696
Hij noemt de namen van de Russen niet eens meer!!!
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:51:57 #10
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221130756
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:46 schreef Boca_Raton het volgende:
Hij noemt de namen van de Russen niet eens meer!!!
Russen?!
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:53:05 #11
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221130770
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:51 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Russen?!
Nou ja, Oezbeken of zoiets.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:57:06 #12
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221130817
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:53 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Nou ja, Oezbeken of zoiets.
Oezbekistan (met Oezbeken inderdaad) is wel wat anders, :+. Om ze nou zomaar Russen te noemen, :{.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:59:33 #13
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221130850
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:57 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Oezbekistan (met Oezbeken inderdaad) is wel wat anders, :+. Om ze nou zomaar Russen te noemen, :{.
Wat ben je streng…
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')