Die is ongetwijfeld bij Portugal Oezbekistan nu.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:06 schreef Näsenbar het volgende:
IShowSpeed heeft gisteren trouwens een Messi poster gesigneerd, ben benieuwd wat Chris daarvan vindt. Ik heb op insta in ieder geval nog geen reactie gezien? Jij wel @:mikeytt?
Ik heb hem nog niet gezien, hij was wel bij Nederland - Zweden. Toen heeft hij zelfs nog de Nederlandse Celebration Dance geleerd. Is hij wel eens in België geweest?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die is ongetwijfeld bij Portugal Oezbekistan nu.
Speed kan het heel goed vinden met Celine dept (Belgische influencenser ze is heel groot geworden met tiktokfilmpjes van voetbal soort voetbal chick dus. )quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:14 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet gezien, hij was wel bij Nederland - Zweden. Toen heeft hij zelfs nog de Nederlandse Celebration Dance geleerd. Is hij wel eens in België geweest?
Kwam die Celine Dept net voor het eerst tegen. 7,7 MILJOEN volgers op the gram met die infantiele shitquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Speed kan het heel goed vinden met Celine dept (Belgische influencenser ze is heel groot geworden met tiktokfilmpjes van voetbal soort voetbal chick dus. )
Ze hebben al veel samen naar wedstrijden gekeken dit WK
Russen?!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:46 schreef Boca_Raton het volgende:
Hij noemt de namen van de Russen niet eens meer!!!
Oezbekistan (met Oezbeken inderdaad) is wel wat anders,quote:
Wat ben je streng…quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oezbekistan (met Oezbeken inderdaad) is wel wat anders,. Om ze nou zomaar Russen te noemen,
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |