abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 14:59:05 #1
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_221127541
Er wordt veel geklaagd en gezucht over de dominantie van Pogacar. Deels terecht, want het maakt de koers wel minder leuk als er zo weinig spanning wordt verwacht om de eindzege, zeker als je ergens wel weet (maar nooit hard kan bewijzen) dat de boel waarschijnlijk belazerd wordt.

Toch is de Tour altijd een mooi spektakel. Ook in de jaren dat de minstens zo onsympathieke Armstrong en Froome dominant waren was de strijd om de eindzege vaak geen klap aan, maar toch zaten we massaal voor de tv. Welke dingen vonden we toen mooi? En hoe kunnen we dat gebruiken om toch met plezier de Tour te gaan volgen dit jaar?

Voor mij blijven de pooltjes altijd wel leuk, en dan met name de verrassende coureurs die toch ineens veel beter presteren dan verwacht en kort eindigen in diverse ritten. Altijd leuk om te kijken wie die verrassingen op voorhand het beste kan inschatten. Qua etappes vind ik de licht heuvelachtige finales altijd wel interessant, niet zwaar genoeg voor de klassementsmannen maar wel dat het net spannend is of de pure sprinters eraan blijven hangen en/of dat er toch een of meer vroege vluchters niet worden teruggepakt.

Waar kijken jullie naar uit?
pi_221127592
Ik volg de tour al lang niet meer, laatste keer dat ik hem volgde was omdat ik op mijn oude werk meedeed aan de tourpoule waar ik vanaf dag 1 bovenaan stond, niet dat ik zoveel van wielrennen af weet maar ik had me goed in gelezen en diverse tips van kenners over genomen door en ik had Virenque er als enige in en die pakte veer punten voor me, ik zou het nu op de absolute top renders niet weten , misschien leuk om me weer er eens in te verdiepen
pi_221127838
Nergens naar. Sprintetappes zijn niet om aan te zien en Fransen doen er niks aan die leuker te maken. Rest vd etappes is voor Pogacar of iemand van zn ploeg.
Het beste adres voor al uw primeurs!
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:04:26 #4
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221127903
Ik kijk het meest uit naar de TTT, alhoewel ik de individuele finishtijden wel echt enorm kut vind. En dan de overgangsritten mocht Pogacar eens besluiten om niet voor zege te gaan.
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 23 juni 2026 @ 16:51:20 #5
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_221128177
Het kastelenboek van Herbert.

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciėle doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 1
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')