Als dat zou is, dan zou Van der Poel ook de boel belazeren? Want die kan op een goede dag met niet teveel hoogtemeters Pogacar evenaren of zelfs verslaan.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 14:59 schreef DecoAoreste het volgende:
zeker als je ergens wel weet (maar nooit hard kan bewijzen) dat de boel waarschijnlijk belazerd wordt.
Uiteraard. Als er eentje de kluit belazerd, dan zijn er meer. Zo was dat in het verleden ook. Zo'n Vingegaard vertrouw ik ook voor geen millimeter, sowieso Denen die voor het geel gaan niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:57 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Als dat zou is, dan zou Van der Poel ook de boel belazeren? Want die kan op een goede dag met niet teveel hoogtemeters Pogacar evenaren of zelfs verslaan.
Oh, ik ben juist benieuwd naar die individuele finishtijden. Dat maakt voor mij deze TTT juist interessant.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kijk het meest uit naar de TTT, alhoewel ik de individuele finishtijden wel echt enorm kut vind.
Noem er eens een paar?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:03 schreef Boezeidekoe het volgende:
Goh, nog niet eens bij stil gestaan maar morgen begint de tour. Mijn 40e die ik (mondjesmaat) ga volgen. Maar ieder jaar interesseert het me minder, wielrennen kun je tegenwoordig nauwelijks meer als sport beschouwen om diverse redenen.
Nou laten we eens beginnen bij het begin: We starten met een ploegentijdrit van maarliefst 19km. Persoonlijk zou ik deze 5x zo lang maken om gelijk maar eens lekkere tijdverschillen te creeren om om de verliezers te dwingen in de dagen daarna in de aanval te gaan. Maar nee commercieel is het natuurlijk interessanter om er een soort presentatie van 20 minuutjes per ploeg van te maken met aan het einde minieme en nietszeggende tijdsverschillen. Kans 1 om er een interessante tour van te maken gelijk verkeken.quote:
True, 19km is wel erg weinig voor een TTT.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:10 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Nou laten we eens beginnen bij het begin: We starten met een ploegentijdrit van maarliefst 19km. Persoonlijk zou ik deze 5x zo lang maken om gelijk maar eens lekkere tijdverschillen te creeren om om de verliezers te dwingen in de dagen daarna in de aanval te gaan. Maar nee commercieel is het natuurlijk interessanter om er een soort presentatie van 20 minuutjes per ploeg van te maken met aan het einde minieme en nietszeggende tijdsverschillen. Kans 1 om er een interessante tour van te maken gelijk verkeken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |