Het is woensdag al bijna een week tropisch warm.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:17 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Het wordt lekker warm op woensdag, ik ga genieten van de tropische temperaturen.
In het noorden blijven we een beetje achter tot nu toe. Vrijdag was wel volop tropisch.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:22 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Het is woensdag al bijna een week tropisch warm.
Daar zitten Faucci z'n nanobots in, dat weet je heus zelf ook wel he!quote:Op maandag 22 juni 2026 19:21 schreef Regilio_ het volgende:
Wel zonder zonnebrandcrème dan ook hè ouwe complotstrijder.
Geluksvogel.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:23 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
In het noorden blijven we een beetje achter tot nu toe. Vrijdag was wel volop tropisch.
Vind je? Ik vind het wat beledigend voor zijn mede Noorderlingen.quote:
Ik ben daar heel erg blij mee. Zuiden is wel echt een keer zo erg als het noorden.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:23 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
In het noorden blijven we een beetje achter tot nu toe. Vrijdag was wel volop tropisch.
Heerlijk man, met je ontblote boner onder een emmer verstopt.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:19 schreef Harvest89 het volgende:
Elk dag naar een saunaclub is een beetje duur. Dus lekker naar het gewone zwembad om op half naakte milfjes te geilen.
Altijd de trapjes van de glijbaan in de gaten houden. Op het moment dat er een lekkere mama met dikke reet in de rij gaat staan, meteen er achter gaan staan.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:45 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Heerlijk man, met je ontblote boner onder een emmer verstopt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |