Dat we liever groen om ons heen hebben? Rly?quote:Op maandag 29 juni 2026 18:35 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oeps, Vem, dat is dan weer een verkeerd voorbeeld voor je dochter..
Je vat het niet? Zij had toch ook wat vooroordelen over de VS?quote:Op maandag 29 juni 2026 18:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat we liever groen om ons heen hebben? Rly?
Mijn vrouw haalt haar informatie uit eigen waarneming en vriendinnen die daar nog steeds wonen. Dat heeft natuurlijk niets te maken met vooroordelen.quote:Op maandag 29 juni 2026 18:41 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Je vat het niet? Zij had toch ook wat vooroordelen over de VS?
Je snapt het nog steeds niet, dus jij of je vrouw kent al die steden?quote:Op maandag 29 juni 2026 18:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Mijn vrouw haalt haar informatie uit eigen waarneming en vriendinnen die daar nog steeds wonen. Dat heeft natuurlijk niets te maken met vooroordelen.
Waarom zou ze al die steden moeten kennen om te constateren dat Parijs erop achteruit is gegaan?quote:Op maandag 29 juni 2026 18:48 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Je snapt het nog steeds niet, dus jij of je vrouw kent al die steden?
Omdat jij met precies diezelfde mening en ervaring jouw dochter probeerde te overtuigen dat de VS een veilig land is voor haar.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waarom zou ze al die steden moeten kennen om te constateren dat Parijs erop achteruit is gegaan?
Wat heeft dat nou met vooroordelen te maken? Net als mijn vrouw heb ik daar gewoond, vrienden en familie wonen en we komen er nogal eens.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:38 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Omdat jij met precies diezelfde mening en ervaring jouw dochter probeerde te overtuigen dat de VS een veilig land is voor haar.
Op weeronline blijft het op max 30 steken. Dat is gewoon meer dan prima.quote:Op maandag 29 juni 2026 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
Vanaf komend weekend begint het opnieuw.
Zondag kan al 30 graden worden, daarna is het mogelijk weer richting de 40 .........
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |