Ik heb alleen van die gare badslippers voor richting douche en terug. No way dat ik daarmee buiten ga lopen.quote:Op maandag 22 juni 2026 10:33 schreef incel het volgende:
Niet gewoon overal op Nike slippers heen lopen
Als het 30 graden is loop ik gewoon in m'n blote poten op slippers hoor, dat mag gewoon dan.quote:Op maandag 22 juni 2026 10:37 schreef YoopY het volgende:
[..]
Ik heb alleen van die gare badslippers voor richting douche en terug. No way dat ik daarmee buiten ga lopen.
Je hebt duidelijk mijn badslippers nog nooit gezien. Maar goed ookquote:Op maandag 22 juni 2026 10:54 schreef incel het volgende:
[..]
Als het 30 graden is loop ik gewoon in m'n blote poten op slippers hoor, dat mag gewoon dan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |