abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8736700
De topictitel zegt het al,
Ik wil een salontafeltje maken [van mdf*], en ik ben op zoek naar voorbeelden en bouwtekeningen. Op de site van de gamma staan er een paar, maar die vind ik niet zo mooi.
Heeft er iemand nog links of andere tips [boeken?]?

* het mdf wordt daarna beschilderd in seventies behang stijl met dito onthutsende kleuren

A clean house is a sign of a wasted life.
pi_8737116
Klussen met Kijkers
pi_8737720
Wat voor model wil je hebben?
Rond, vierkant, 8-hoekig?
En hoe groot ongeveer??

Tafeltje maken is volgens mij niet zo moeilijk, als je de poten er maar goed onder weet te krijgen!

pi_8740495
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 21:13 schreef Liejannuh het volgende:
Wat voor model wil je hebben?
Rond, vierkant, 8-hoekig?
En hoe groot ongeveer??

Tafeltje maken is volgens mij niet zo moeilijk, als je de poten er maar goed onder weet te krijgen!

Inderdaad, dat is mijn gedachte ook. Ik had een vierkante/rechthoekige tafel in gedachten. Ik wil het wel netjes doen en dus niet met boor en schroeven at random in de weer. Er zijn vast wel truuks om de schroeven zo netjes mogelijk weg te werken zonder dat je een instabiele tafel krijgt. Vandaar mijn bouwplan jacht.

Anyway, ik ga wel wat klussers om advies vragen.

Misschien had ik beter het topic "kaalscheren & klaarkomen" of "met welke scooter scoor ik het snelst" kunnen noemen... tafeltje boeit geen kip vrees ik

vrijdag 28 februari 2003 @ 01:23:54 #6
5673 heijx
Qui que boue
pi_8764818
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 20:20 schreef zwijntje het volgende:
De topictitel zegt het al,
Ik wil een salontafeltje maken [van mdf*], en ik ben op zoek naar voorbeelden en bouwtekeningen. Op de site van de gamma staan er een paar, maar die vind ik niet zo mooi.
Heeft er iemand nog links of andere tips [boeken?]?

* het mdf wordt daarna beschilderd in seventies behang stijl met dito onthutsende kleuren

Het schijnt dat bepaalde seventies kleurpatronen tegenwoordig onder de opiumwet vallen vanwege sterk hallucinogene eigenschappen...

Hier wat ideeën over de constructie>
http://klussen.5u.com/tuintafel.html
deuvelverbinding

Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
pi_8768108
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 01:23 schreef heijx het volgende:

[..]

Het schijnt dat bepaalde seventies kleurpatronen tegenwoordig onder de opiumwet vallen vanwege sterk hallucinogene eigenschappen...

Zouden deze twee de toets doorstaan, of wekken ze epileptische aanvallen dan wel hallucinaties op?

vrijdag 28 februari 2003 @ 18:48:32 #8
5673 heijx
Qui que boue
pi_8779337
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 10:45 schreef zwijntje het volgende:

[..]

[help!][mammieeee!]

Zouden deze twee de toets doorstaan, of wekken ze epileptische aanvallen dan wel hallucinaties op?

* heijx krijgt al een zenuwtrekje rond het linkeroog

Ik heb een aantal jaren terug Cassisflesbodem-tegeltjes van een keukenmuur gesloopt. Groen met paars op een knaloranje achtergrond

Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
pi_8889298
Als je een lelijke schroeven of spijkers wilt zien op je tafeltje moet je Duvelen es proberen, dan boor je gaten waar je pennetjes inzet, als je ff googled kom je het vast wel ergens tegen...
When the day has come, when the sun will burn, when the beast is gone, when the Light returns...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')