abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 juni 2026 @ 08:38:12 #1
483584 incel
they/them
pi_221115205
Echt de stomste attractie ooit. Wat een agressie heeft dit ook altijd. Ik vind eigenlijk dat je botsauto's moet verbieden. Ik ben gek op kermissen en attractieparken maar de botsauto's hebben altijd zo'n negatieve sfeer. Op pretparken gaat het nog wel want dan moet je netjes in de rij staan, maar op kermissen is er geen rij en gaat iedereen rennen en elkaars plek inpikken. Wat een negatieviteit, egoisme en agressie dat associeer ik helemaal niet met feestelijkheden.

Of mensen die botsauto's "autoscooter" noemen :')
pi_221115221
You snooze, you lose.

Maar kampervolk is altijd terechte klacht.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  maandag 22 juni 2026 @ 08:43:34 #3
483584 incel
they/them
pi_221115230
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:40 schreef Jordy-B het volgende:
You snooze, you lose.

Maar kampervolk is altijd terechte klacht.
Het gaat gewoon tegen mijn menselijkheid en principes om te racen tegen een vader die met z'n dochter ook een ritje in de botsauto's wil maken. Ik ben namelijk een goed mens. Ik strijk dan over m'n hart en heb zoiets van kom maar meneer, gaat u maar voor mij en geef uw meisje een mooie jeugdherinnering. Kijk als het een groepje mocro's is ja dan is het een ander verhaal. Maar dit onderscheid zou sowieso niet mogen! Je moet eigenlijk op kermissen ook gewoon een rij creeren zodat iedereen altijd even lang wacht.

Maar wat is er uberhaupt leuk aan de botsauto's? Ja leuk lekker oncomfortabel te hele tijd tegen elkaar aan beuken. En ik ben lang dus m'n knieeen en scheenbenen gaan ook altijd naar de klote
pi_221115379
In de botsauto's beginnen vaak de puberliefdes O+ Je knalt er effe flink op om zo aandacht te vragen en te laten zien dat je iemand ziet zitten O+

Botsauto's O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')