Echt de stomste attractie ooit. Wat een agressie heeft dit ook altijd. Ik vind eigenlijk dat je botsauto's moet verbieden. Ik ben gek op kermissen en attractieparken maar de botsauto's hebben altijd zo'n negatieve sfeer. Op pretparken gaat het nog wel want dan moet je netjes in de rij staan, maar op kermissen is er geen rij en gaat iedereen rennen en elkaars plek inpikken. Wat een negatieviteit, egoisme en agressie dat associeer ik helemaal niet met feestelijkheden.
Of mensen die botsauto's "autoscooter" noemen