Ja is zijn zoonquote:
Heb wel eens wat van Cruz gekeken maar was niet echt onder de indruk. Kan me niet voorstellen dat die echt doorbreektquote:Op vrijdag 10 juli 2026 08:16 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Ja is zijn zoon
Staat voor 13:30 op de planning vandaag, zeker leuk om te kijken. Hewitt staat ook al 600e op de wereldranglijst dus speelt eigenlijk al bijna geen junioren meer. Mist nog wel wat power, al had zijn vader hetzelfde natuurlijk dus hoeft niet uit te maken, maar heb wel het idee dat Boogaard de favoriet is
Met mentaliteit en hard werken kun je natuurlijk nog een eind komen, net als zijn pa. Hij komt in ieder geval al aardig op de ranking terwijl ie nog jonger is dan Boogaardquote:Op vrijdag 10 juli 2026 09:36 schreef mitt het volgende:
[..]
Heb wel eens wat van Cruz gekeken maar was niet echt onder de indruk. Kan me niet voorstellen dat die echt doorbreekt
Zag wel dat zoon Hewitt alles echt enorm dik had gewonnen dit toernooi, maar onze Boogaard gaat hem zeker pakken ja.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 09:36 schreef mitt het volgende:
[..]
Heb wel eens wat van Cruz gekeken maar was niet echt onder de indruk. Kan me niet voorstellen dat die echt doorbreekt
Iedereen maakt zich vooral druk waarom Sinner nu later op de dag mag spelen. Om de hitte te ontwijken?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:33 schreef DobbyDobby het volgende:
Hoe zit Sinner er momenteel in? Wel zin in dat potje straks.
Zverev kan voor 2 op een rij gaan.
Oh grappig, ik was juist enorm onder de indruk van hem. Hij kan het echt ver gaan schoppen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 09:36 schreef mitt het volgende:
[..]
Is natuurlijk nog erg jong en krijgt gezien z'n naam alle kans om zich te ontwikkelen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 14:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Oh grappig, ik was juist enorm onder de indruk van hem. Hij kan het echt ver gaan schoppen.
Djokovic is erg vlak.quote:
Sinner heeft toch vrij vaak vroeg moeten spelen dit toernooi?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 13:37 schreef mitt het volgende:
[..]
Iedereen maakt zich vooral druk waarom Sinner nu later op de dag mag spelen. Om de hitte te ontwijken?
Erg veel zin in de clash, zal toch een van de laatste zijn waar Djokovic een kans maakt.
Die andere halve finale is een gotspe.
Was het minder warm geloof ik.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 18:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Sinner heeft toch vrij vaak vroeg moeten spelen dit toernooi?
Ik zou Sinner-Djokovic ivm het affiche ook altijd als tweede programmeren. Wie dat niet begrijpt..quote:Op vrijdag 10 juli 2026 18:03 schreef mitt het volgende:
[..]
Was het minder warm geloof ik.
Al dat gezeik overal om.
Had Djokovic dichterbij verwachtquote:Op vrijdag 10 juli 2026 18:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Dat was het wel. Nummer 1 tegen nieuwe nummer 2 in de vinale.
Nu hij eindelijk een grandslam heeft gewonnen, is die druk eraf. Hopelijk kan Zverev zondag tegen Sinner echt partij bieden en er een spannende wedstrijd van maken.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 19:13 schreef EP3 het volgende:
Die 25e komt niet meer, maar wat ie nu nog laat zien met z'n 39 jaar is natuurlijk al bovenmenselijk.
En Sinner lijkt op het juiste moment weer z'n vorm gevonden te hebben. Zverev zweet ws al peentjes.
Zverev is iig in goede doen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 19:24 schreef Peppert het volgende:
[..]
Nu hij eindelijk een grandslam heeft gewonnen, is die druk eraf. Hopelijk kan Zverev zondag tegen Sinner echt partij bieden en er een spannende wedstrijd van maken.
quote:Op vrijdag 10 juli 2026 19:56 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Overigens wisten we met die 5-setter van Djokovic en de GwaiLow-theorie al dat Djokovic kansloos zou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |