abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221111212
Beste allemaal,

Ik ben op zoek naar verdwenen voice-overs die ooit gemaakt en geupload zijn door MAVxENTERTAINMENT.
(Voorheen stonden ze ook bekend als MAVtv2008.)

Het kan zijn dat deze bestanden nog ergens bewaard zijn gebleven op een oude harde schijf, computer, back-up, cd/dvd of in een oud e-mailarchief.

Daarnaast ben ik ook op zoek naar oude e-mails die gerelateerd zijn aan MAVxENTERTAINMENT, bijvoorbeeld berichten van of naar YouTube, Hyves of andere platforms uit die periode.

Let bij het doorzoeken van oude mailboxen ook op e-mails die links bevatten naar oude YouTube-video's, YouTube-kanalen, Hyves-pagina's of Hyves-video's die inmiddels verwijderd zijn. Zelfs wanneer de video's of pagina's niet meer bestaan, kunnen zulke links en verwijzingen waardevolle informatie opleveren voor het terugvinden of reconstrueren van verloren materiaal.

Heb je nog oude bestanden, voice-overs, projectmappen, e-mails of andere MAVxENTERTAINMENT-gerelateerde materialen? Dan hoor ik dat heel graag. Zelfs als je niet zeker weet of het relevant is, neem gerust contact op.

Mail : MAVxENTERTAINMENTArchief@hotmail.com
YouTube : https://www.youtube.com/@MAVxENTERTAINMENTArchief

Alvast bedankt voor het meedenken en het doorzoeken van oude archieven!

roze zondag 21 juni 2026 @ 19:54:45 #2
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221111241
Your beauty never ever scared me.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 20:12:51 #3
388664 crew  Dotteke
pi_221111424
1 topic er over is genoeg
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')