abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 juni 2026 @ 15:47:11 #1
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_221109584
Ondertussen lekker links blijven stemmen dames.

quote:
De gemeente Oosterhout werkt aan een veilige omgeving voor vrouwen (beeld ter illustratie.)
Oosterhout zet zich in voor vrouwenveiligheid: deelt gratis alarmen uit aan vrouwen op 20 juni
De gemeente Oosterhout werkt aan een veilige omgeving voor vrouwen. Zaterdag 20 juni geven gemeente en lokale horeca gratis persoonlijke alarmen weg in het centrum van Oosterhout vanaf 17.00 uur.

Geweld en intimidatie tegen vrouwen is een groot probleem. De gemeente Oosterhout werkt samen met politie, scholen en hulporganisaties om dit aan te pakken. De gemeente richt zich op bewustwording, preventie en toegankelijke hulp.

Op zaterdagavond 20 juni delen medewerkers van de gemeente in samenwerking met de lokale horeca gratis persoonlijke alarmen uit. Het alarm maakt een hard geluid als je het pinnetje eruit trekt. Dit kan helpen om sneller aandacht te krijgen in onveilige situaties. Medewerkers zijn vanaf 17.00 uur in het centrum aanwezig.

De gemeente benadrukt dat deze actie onderdeel is van een blijvende aanpak. Oosterhout blijft luisteren naar ervaringen, leren van feedback en verbeteringen doorvoeren. Bewoners kunnen onveilige situaties melden via de Buiten Beter app.

Meer informatie over veilige plekken en hulp in Oosterhout staat op de pagina Vrouwen en veiligheid in Oosterhout.
https://www.bndestem.nl/o(...)%2Fwww.google.com%2F
  zondag 21 juni 2026 @ 15:48:12 #2
483584 incel
they/them
pi_221109589
:')

Handig ja die symptoombestreiding
pi_221109653
Goed initiatief. En hoewel allochtonen oververtegenwoordigd zijn zijn sommige autochtone mannen helaas net zo goed viespeuken zeker als er teveel drank in het spel was.
blablablabla
pi_221109654
quote:
deelt gratis alarmen uit aan vrouwen op 20 juni
Waarom niet aan iedereen die daar behoefte aan heeft?
  zondag 21 juni 2026 @ 16:00:44 #5
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_221109672
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Omdat vrouwen tegenwoordig heilig zijn en mannen lekker de tering kunnen krijgen, daarom.
  zondag 21 juni 2026 @ 16:03:29 #6
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_221109696
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 16:00 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Omdat vrouwen tegenwoordig heilig zijn en mannen lekker de tering kunnen krijgen, daarom.
Als man heb je er doorgaans niet last van dat je door wildvreemde vrouwen op straat wordt achtervolgt of nagefloten of nageroepen.

Daar kunnen ze alleen maar van dromen.
Wie dit leest is een lezer van dit
  Spellchecker zondag 21 juni 2026 @ 16:04:21 #7
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221109701
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
En waarom nu pas in het nieuws ....
pi_221109707
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 16:03 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Als man heb je er doorgaans niet last van dat je door wildvreemde vrouwen op straat wordt achtervolgt of nagefloten of nageroepen.

Dat niet, maar evengoed worden die slachtoffer van bijvoorbeeld geweld of intimidatie in het uitgaansleven. Als sommigen daarvan zich lekkerder zouden voelen door ook zo'n alarmpje bij zich te hebben, waarom die dat dan niet ook gunnen?
pi_221109812
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:57 schreef Elan het volgende:
Goed initiatief. En hoewel allochtonen oververtegenwoordigd zijn zijn sommige autochtone mannen helaas net zo goed viespeuken zeker als er teveel drank in het spel was.
Vooral in het uitgaansleven, op straat zijn het vooral medelanders die dit soort dingen doen.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_221109817
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 16:00 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
We hebben hier in Nederland dan ook een overschot aan mannen met een te hoog testosterongehalte.
  zondag 21 juni 2026 @ 16:23:27 #11
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_221109829
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 16:22 schreef torentje het volgende:

[..]
We hebben hier in Nederland dan ook een overschot aan mannen met een te hoog testosterongehalte.
En aan vrouwen zoals jij die ervoor stemmen om die mannen met hoog testosteron binnen te laten. Dus we zijn het voor het eerst met elkaar eens.
pi_221109881
quote:

[..]

Aghossie.
En die vrouwen kicken daar natuurlijk niet op? :')

Volgens mij is daar dat alarm ook niet voor, maar je wil even je beklag doen over kerels prima ^O^
blablablabla
  zondag 21 juni 2026 @ 16:25:34 #13
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_221109886
quote:

[..]

Wel kerels die je portemonnee en telefoon willen hebben. Had je zelf ook ff kunnen bedenken voor je begon te typen, namelijk geen hogere wiskunde of onbekend verschijnsel. Maar natuurlijk stap je dar lekker overheen want die logica staat in de weg van je comeback.
  zondag 21 juni 2026 @ 16:28:26 #14
438527 MissButterflyy
pi_221109956
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 16:05 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Dat niet, maar evengoed worden die slachtoffer van bijvoorbeeld geweld of intimidatie in het uitgaansleven. Als sommigen daarvan zich lekkerder zouden voelen door ook zo'n alarmpje bij zich te hebben, waarom die dat dan niet ook gunnen?
Het uitgaansleven, met doorgaans een hoop herrie, harde muziek en veel dronken mensen dicht op elkaar…
Zou dat hoorbaar zijn dan, dat alarm? En kan dat niet meer agressie opwekken?
Helaas staan mensen meestal ook niet te springen om in te grijpen tijdens een gevecht of als iemand in een café in elkaar wordt geslagen.

Iedereen staat er bij en ziet het dan toch al.

Dus wat is dan de meerwaarde van dat fluitje?
  zondag 21 juni 2026 @ 16:29:17 #15
438527 MissButterflyy
pi_221109961
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 16:25 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Wel kerels die je portemonnee en telefoon willen hebben. Had je zelf ook ff kunnen bedenken voor je begon te typen, namelijk geen hogere wiskunde of onbekend verschijnsel.
En die willen ze alleen van mannen?

Dit is echt zo’n non-argument hè. :')
  zondag 21 juni 2026 @ 16:30:05 #16
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_221109966
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 16:28 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Het uitgaansleven, met doorgaans een hoop herrie, harde muziek en veel dronken mensen dicht op elkaar…
Helaas staan mensen meestal ook niet te springen om in te grijpen tijdens een gevecht of als iemand in een café in elkaar wordt geslagen.

ik ben best bereid om 112 te bellen, maar net zoals je zelf al aangeeft heb ik inderdaad geen zin om de galante ridder te spelen met een mes in mijn lijf.
pi_221109972
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 16:28 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Is dat een fluitje, ja? Geen idee hoor, ik lees:

quote:
Het alarm maakt een hard geluid als je het pinnetje eruit trekt
...wat bij mij dan weer het idee gaf dat het een soort toeter is. Zal in een club met keiharde muziek mogelijk niet te horen zijn, op straat wat beter. Als vrouw heb je er op een echt stille plek verder ook niet zoveel aan, als er immers verder niemand in de buurt is om het te horen...
pi_221109987
quote:
Man uit Oosterhout misbruikte tientallen kinderen: 'Ik heb hulp nodig'

Een man uit Oosterhout zou tientallen jonge kinderen hebben bedreigd en eiste seksfoto’s van ze, zelfs als ze op school zaten. Ook wordt hij verdacht van verkrachting van minderjarigen.

Mohamed B. (29) is geboren in Syrië. Hij studeerde daar elektrotechniek. Toen hij in militaire dienst moest vluchtte hij. Hier vond hij veiligheid en werk. Maar hij vereenzaamde, in de coronatijd werd dat nog erger.

https://www.omroepbrabant(...)en-ik-heb-hulp-nodig
Geef de kinderen ook maar een alarmknopje tegen dit soort wilden.
pi_221110003
Klinkt alsof je twee handen vrij moeten hebben om het te bedienen. Zal wel weer een ambtenaar aan gezeten hebben.

quote:

[..]

Het is alweer even geleden ja. Maar het uitgaansleven was destijds gevaarlijker voor mij dan voor vrouwen. Hoe zou dat toch zo gekomen zijn?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_221110102
quote:

[..]

Nou, er waren eens 2 vrouwen aan het vechten om mij.

Heb toch de politie gebeld hoor...

Waarom bel je in godsnaam zeggen ze?

Ja, die lelijke is aan het winnen...
  zondag 21 juni 2026 @ 17:00:43 #21
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_221110112
Moeten hun weten.
pindazakje
pi_221110128
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 16:23 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
En aan vrouwen zoals jij die ervoor stemmen om die mannen met hoog testosteron binnen te laten. Dus we zijn het voor het eerst met elkaar eens.
De mannen met een te hoog testosterongehalte zijn met landsgrenzen niet tegen te houden. Dat zou jij toch moeten weten, want jij bent toch ook iemand die moeilijk van de verboden vruchten kan afblijven?
  zondag 21 juni 2026 @ 17:09:03 #23
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221110159
quote:
De gemeente Oosterhout werkt aan een veilige omgeving voor vrouwen
Nee dat doen ze niet, want dan hadden ze geen alarm hoeven uitdelen aan vrouwen. En hoezo alleen vrouwen? M.i. slaan ze met deze actie meerdere planken mis. Maar goed.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  zondag 21 juni 2026 @ 17:20:32 #24
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_221110207
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 17:03 schreef torentje het volgende:

[..]
De mannen met een te hoog testosterongehalte zijn met landsgrenzen niet tegen te houden. Dat zou jij toch moeten weten, want jij bent toch ook iemand die moeilijk van de verboden vruchten kan afblijven?
Ik was vergeten dat ik niet meer op jou zou reageren omdat met jou toch geen zinnig woord te praten valt, dus bij deze.

[ Bericht 12% gewijzigd door Joopklepzeiker op 21-06-2026 17:52:58 ]
pi_221110565
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 17:20 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Ik was vergeten dat ik niet meer op jou zou reageren omdat met jou toch geen zinnig woord te praten valt, dus bij deze.
Reageren is niet verplicht. Jij zoekt jouw soort om mee te praten en ik zoek mijn soort om mee te praten. Dat is heel normaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')