Het lijkt me dat dit niet zo bedoeld is, maar dit is dus racistisch.quote:Op zondag 21 juni 2026 16:26 schreef Moonah het volgende:
Laat ouders maar eens een goede basis leggen in de ontwikkeling van hun kind(eren). Ik sta inmiddels meer dan 30 jaar voor de klas, en de invloed van telefoon, youtube etc is desastreus. Niet alleen door het schermgebruik door de kinderen zelf, maar ook doordat ouders meer tijd aan hun telefoon besteden dan aan hun kinderen. Ga voorlezen, praten met je kind. Maar ook bewegen, laat hen buiten spelen, sporten, knutselen. Ik werk nu met kleuters met mentale beperkingen en het is onvoorstelbaar hoeveel van hen youtube-Engels kennen. En dit betreft zowel witte als niet NLse kinderen.
Als je kinderen geen goed fundament biedt, kun je wel blijven wijzen naar het onderwijs, maar het gebouw zal nooit stevig worden.
Als je voor je geschiedenis op hollywood moet vertrouwen wordt het inderdaad helemaal niks. De recente Napoleon film is wat dat betreft nog wel het slechtste voorbeeld, ik kon het niet aanzien.quote:Op zondag 21 juni 2026 16:47 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik heb een sterk vermoeden dat dat door de jaren heen als eerste in de prullenbak is gegooid.
Ik heb zelf nog 4 uur geschiedenisles meegemaakt. Dat doet je meer goed dan slechte Mel Gibson films.
Full Metal Jacket van Stanley Kubrick was wel een pareltje.
Dat terwijl China op taalgebied een enorme natuurlijke achterstand heeft. Het aanleren van het Chinese schrijfsysteem is veel complexer dan dat van het alfabet.quote:
Dat was vreselijk. En ik heb genoeg mensen mee gemaakt die dat een geweldige film vonden.quote:Op zondag 21 juni 2026 16:54 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Als je voor je geschiedenis op hollywood moet vertrouwen wordt het inderdaad helemaal niks. De recente Napoleon film is wat dat betreft nog wel het slechtste voorbeeld, ik kon het niet aanzien.
Die met Joaquin Phoenix? Mag nog niet eens in de schaduw staan van Waterloo uit 1970.quote:Op zondag 21 juni 2026 16:54 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Als je voor je geschiedenis op hollywood moet vertrouwen wordt het inderdaad helemaal niks. De recente Napoleon film is wat dat betreft nog wel het slechtste voorbeeld, ik kon het niet aanzien.
Door de alomtegenwoordige fouten in historische film krijgen mensen ook een volledig foutief beeld van historische oorlogsvoering en menselijke omgang.quote:Op zondag 21 juni 2026 17:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat was vreselijk. En ik heb genoeg mensen mee gemaakt die dat een geweldige film vonden.
Die denken dus nu, hele volksmassa´s, dat alles wat in die film is gebeurd, historisch correct was.
Dat eerste dus.quote:Op zondag 21 juni 2026 16:53 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het lijkt me dat dit niet zo bedoeld is, maar dit is dus racistisch.
Qua schermgebruik, telefoongebruik, tabletgebruik, buitenspelen, sporten, voorlezen en knutselen ben ik het 100% met je eens. Het fundament dient uiteindelijk van de ouders zelf te kunnen en zei dienen ook het juiste voorbeeld te geven.quote:Op zondag 21 juni 2026 17:29 schreef Moonah het volgende:
[..]
Dat eerste dus.
Nu een inhoudelijke reactie?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |