Ben benieuwd. We zitten nu op 13 dagen. Als de pluim uitkomt zitten we op 28 dagen. Maar het wordt spannend, de nieuwe pluim is iets koelerquote:Op maandag 29 juni 2026 07:53 schreef Arcee het volgende:
Zie trouwens dit topic uit 2018 voor het regionale hittegolfrecord: Arcee in WKN / Grote kans op langdurige hittegolf #2: Met regionale records.
Dat staat dus op 29 dagen voor Twente en Hupsel.
29 dagen.
Voor de huidige regionale hittegolven eerst dus maar even de komende dagen afwachten.
Komende twee dagen worden cruciaal. Denk dat ik maar vast een gasbrandertje pak en richting Ell rij.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:09 schreef Arcee het volgende:
Enschede, Hupsel, Horst, Ell en Maastricht verlengden hun regionale hittegolf vandaag nog wel met een 25+.
Eens kijken welke plaatsen hun hittegolf kunnen doortrekken naar de warmere dagen van volgende week.
Als hier in het oosten maar even de wolken weg zijn en die zon schijnt er vol op dan is het best warm.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:09 schreef Arcee het volgende:
Enschede, Hupsel, Horst, Ell en Maastricht verlengden hun regionale hittegolf vandaag nog wel met een 25+.
Eens kijken welke plaatsen hun hittegolf kunnen doortrekken naar de warmere dagen van volgende week.
Zou je auto dan maar niet heel serieus nemen. Ofja, boven het asfalt zal dat ongetwijfeld gehaald zijn, maar dat is wel een beetje heel erg cheaten.quote:Op woensdag 1 juli 2026 17:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als hier in het oosten maar even de wolken weg zijn en die zon schijnt er vol op dan is het best warm.
Auto gaf hele terugrit net 33C aan. Terwijl die normaliter tijdens rijden redelijk nauwkeurig is met de weerapp
Alle 5 plaatsen weer een hittegolfdagje erbij.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:09 schreef Arcee het volgende:
Ja, ik verwacht alle regionale hittegolven ten einde morgen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 17:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Komende twee dagen worden cruciaal. Denk dat ik maar vast een gasbrandertje pak en richting Ell rij.
Jep, verwacht het ook.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Alle 5 plaatsen weer een hittegolfdagje erbij.
[..]
Ja, ik verwacht alle regionale hittegolven ten einde morgen.
En zo ging het ook. Horst kwam nog het dichtst in de buurt met een schamele 23.1oCquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:41 schreef Arcee het volgende:
Ja, ik verwacht alle regionale hittegolven ten einde morgen.
augustus moet nog komenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:56 schreef 12Beaufort het volgende:
De pluim laat een landelijke hittegolf zien. Het zal dan de tweede worden, wat overigens niet uitzonderlijk is.
Een derde landelijke hittegolf is nog nooit voorgekomen.
[ afbeelding ]
Daar verwacht ik noet zo veel van heel eerlijk..ja regen zodra de scholen weer gaan beginnenquote:
Ik hoop het, het is aardig bruin aan het worden allemaal hier. ook de bomen de blaadjes beginnen te krullen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 19:48 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Daar verwacht ik noet zo veel van heel eerlijk..ja regen zodra de scholen weer gaan beginnen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |