Niet op @capuchon_jongen, @ChevyCaprice en @Drizzt_DoUrden mag ook blijven.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:52 schreef Viesdik het volgende:
Ik stel een verbod op moderators voor
@:hetekip
lenny is toch die belg?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:53 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Niet op @:capuchon_jongen, @:chevycaprice en @:Drizzt_DoUrden mag ook blijven.
Oh en @:lenny77
Geen bliksemafleider op je duitse helm hebbenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vanaf het plaatsen van de eerste 3G-masten onweert het opeens. Daarvoor nooit. Is dat toeval? En is het ook toeval dat het met 4G en 5G steeds erger wordt?
Ik stel alleen maar vragen, hè!
Ik stel een verbod voor op kut-usersquote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:52 schreef Viesdik het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik stel een verbod voor op kut-users
Dat is de AIVD en die hebben daar vast een goede reden voorquote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:52 schreef Viesdik het volgende:
Onweer is prachtig.. een van de weinig momenten dat satellieten niet door je raam gluren
Nou nou nouquote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:52 schreef Viesdik het volgende:
Zou kunnen. Dit type onweer had je in de vorige eeuw nietquote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:37 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat is de AIVD en die hebben daar vast een goede reden voor
Ik hou van Belgenquote:
Dsn vraag ik me vooral af of ze hun vrije tijd niet beter met mij kunnen delenquote:
Dat doen we op deze manier toch ook?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:07 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Dsn vraag ik me vooral af of ze hun vrije tijd niet beter met mij kunnen delen
Nee.. Een brusselse wafel met chocoladesaus, een patateke met vlaamse mayo of een goddelijke brugse zotquote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:17 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat doen we op deze manier toch ook?
Vooral als ze mooi zijn 😍😎quote:
Ik kan wel voor een frietje zorgen, geen patateke...quote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:33 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Nee.. Een brusselse wafel met chocoladesaus, een patateke met vlaamse mayo of een goddelijke brugse zot
Kloptquote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja nou, dat is een kwestie van smaak he?
Prima. Dan stel ik een verbod in op zomertemperaturen die hoger zijn dan 30 graden.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:46 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Al die bange diertjes, de gewonden, de overlast door deze sierflitsen. Roept Tjeerd de Faber al op tot een verbod op onweer?![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |