abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221095736
In dit topic kun je alles delen wat je ook maar kwijt wil over de scheidsrechters op dit WK Voetbal:
Scheidsrechterlijke dwalingen, de in jouw ogen beste en slechtste scheidsrechters, vreemde beslissingen, terechte en/of onterechte gele of rode kaarten, jouw favoriete scheidsrechter, een onterechte of terechte door de scheidsrechter toegepaste straf m.b.t. de nieuwe regels of noem maar op: voor echt alles wat je maar kwijt wil over met name de scheidsrechters, maar ook over de grensrechters of de VAR op dit WK Voetbal kun je hier terecht...
Een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt. Dus denk niet in problemen maar in oplossingen en uitdagingen. Just find a way to fix it!
  Redactie Frontpage zaterdag 20 juni 2026 @ 09:54:46 #2
510587 crew  Watmoetjenou
pi_221095765
Echt alles kwijt? Dus ook over de moeder van?
pi_221095786
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 09:54 schreef Watmoetjenou het volgende:
Echt alles kwijt? Dus ook over de moeder van?
Tuurlijk joh, als jij daar graag een opmerking over wil maken, wie ben ik dan om daar iets tegenin te brengen? _O-
Een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt. Dus denk niet in problemen maar in oplossingen en uitdagingen. Just find a way to fix it!
  Redactie Frontpage zaterdag 20 juni 2026 @ 10:03:02 #4
510587 crew  Watmoetjenou
pi_221095831
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 09:57 schreef Forumtijger het volgende:

[..]
Tuurlijk joh, als jij daar graag een opmerking over wil maken, wie ben ik dan om daar iets tegenin te brengen? _O-
Weet ik dat vast voor als we een rode kaart krijgen :P
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 14:06:13 #5
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221097455
Gisteren in de wedstrijd van de VS tegen Australië had de scheids enorme kramp op het einde.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221098020
Wat is jullie mening dan over de scheids bij Turkije-Paraguay?
Vooral de manier waarop hij uitlegde waarom die speler van Paraguay rood kreeg na het houden van zijn hand voor zijn mond? Namelijk in H-O-O-F-D-L-E-T-T-E-R-S, zoals hij dat schreeuwend uitlegde.
Maar ook hoe blij hij wel niet was met zijn fluitje?🤣
pi_221098035
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 15:05 schreef Forumtijger het volgende:
Wat is jullie mening dan over de scheids bij Turkije-Paraguay?
Vooral de manier waarop hij uitlegde waarom die speler van Paraguay rood kreeg na het houden van zijn hand voor zijn mond? Namelijk in H-O-O-F-D-L-E-T-T-E-R-S, zoals hij dat schreeuwend uitlegde.
Maar ook hoe blij hij wel niet was met zijn fluitje?🤣
Hij sprak gewoon geen woord Engels zoals eerder de Braziliaan al maar deze had 3 Engelse zinnen uit zijn hoofd geleerd. Dan komt het al snel bijzonder over.

Wel al 2 goede momenten opgeleverd dit wk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')