Yoghurtquote:Op zondag 21 juni 2026 16:49 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Die melk dat wordt een pak vol vieze prak.
Verse melk. Oh was al gezegd, iets met de ogen net open.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:23 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee? Hij wil 2 niet geopende flessen melk meenemen in een koele auto.
In de winkel staat de melk ook gewoon op het schap. Thuis bewaar je melk toch ook in een kast en niet in je koelkast?
Dus waarom zou je in godsnaam met bevroren melk, koelbox, weet ik veel wat aan de slag gaan?
Neem die melk gewoon mee.
Punt is meer ik moet gewoon een bepaald ontbijt hebben (altijd bacon en eieren op brood met een beetje mayo) anders functioneer ik niet. Maar als we laat zijn en k heb geen zin meer om naar supermarkt te gaanquote:Op maandag 22 juni 2026 11:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Goeie! Varkensvlees is inderdaad een compleet onbekend concept in het buitenland
Caravan dat koelkast heeft. Maar idd dan redt je net die laatste week niet.quote:Op maandag 22 juni 2026 12:00 schreef maily het volgende:
En hoe ga je dat straks 3 weken doen op de camping in Italië?![]()
![]()
Nu geloof ik het niet meer.quote:Op maandag 22 juni 2026 12:15 schreef incel het volgende:
[..]
Punt is meer ik moet gewoon een bepaald ontbijt hebben (altijd bacon en eieren op brood met een beetje mayo) anders functioneer ik niet. Maar als we laat zijn en k heb geen zin meer om naar supermarkt te gaan
Ik had er wel een paar bevroren flessen water bij gedaan en dat ding de hele rit dichtgehouden en natuurlijk ook de airco aan. En had er met duct tape 4 koelelementen omheen gedaan. Maar het was gewoon nog ijs en ijskoud toen ik aankwam.quote:Op donderdag 2 juli 2026 08:51 schreef ToT het volgende:
Ow dan had ik dus ook die goedkope koeler van de Action kunnen kopen i.p.v. deze duurdere van Lidl, maar fijn voor je!
quote:Op donderdag 2 juli 2026 10:32 schreef incel het volgende:
[..]
Ik had er wel een paar bevroren flessen water bij gedaan en dat ding de hele rit dichtgehouden en natuurlijk ook de airco aan. En had er met duct tape 4 koelelementen omheen gedaan. Maar het was gewoon nog ijs en ijskoud toen ik aankwam.
Ik zag trouwens dat de desbetreffende koeler nu in de aanbieding is bij de action voor 27 euro en ik had er 30 euro voor betaald
Ja ik zat nog te denken ik breng hem terug en dan koop ik hem opnieuw bij een andere action maar ik vond dat teveel moetie voor 3 euroquote:
quote:Op donderdag 2 juli 2026 08:23 schreef incel het volgende:
Ik wil jullie met trots vertellen dat het gewoon helemaal goed is gegaanDe melk was nog ijskoud toen ik er aan kwam. En wat was het heet jongens.
Nee, ik zeg toch dat ik andere melk niet lust. Lezen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 12:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik weet niet naar waar je heen gaat maar met 8 uur rijden ben je in Frankrijk, Duitsland, Zwitserland of Oostenrijk.
Ik neem aan dat ze daar koeien hebben in die landen?
Misschien eens uitzoeken waar je verse rauwe koemelk kan kopen in 1 van die landen
Ik heb het ook gelezen. En volgens mij is melk gewoon melk. Net zoals shampoo gewoon shampoo is.quote:Op maandag 13 juli 2026 11:57 schreef incel het volgende:
[..]
Nee, ik zeg toch dat ik andere melk niet lust. Lezen.
Zit tussen je oren. melk is melk in mijn ogen.quote:Op maandag 13 juli 2026 11:57 schreef incel het volgende:
[..]
Nee, ik zeg toch dat ik andere melk niet lust. Lezen.
Nee, Head & Shoulders is bijvoorbeeld écht niet te zuipenquote:Op maandag 13 juli 2026 15:18 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik heb het ook gelezen. En volgens mij is melk gewoon melk. Net zoals shampoo gewoon shampoo is.
Kun je beter rennie meenemen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:53 schreef incel het volgende:
[..]
Ik moet altijd een beetje melk drinken 's avonds voor het slapen gaan en soms ook overdag anders krijg ik last van maagzuur.
Of zo'n piepklein tabletje maagzuurremmer. Ligt een beetje aan de oorzaak. In de ene situatie werkt het één beter, in de andere het andere.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:44 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Kun je beter rennie meenemen.
Melk meenemen is kritisch.
Mwah, shampoo kan wel iets anders aanvoelen en wat anders ruiken, maar melk is idd gewoon melk.quote:Op maandag 13 juli 2026 15:18 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik heb het ook gelezen. En volgens mij is melk gewoon melk. Net zoals shampoo gewoon shampoo is.
Je moet geen melk in je ogen doenquote:Op maandag 13 juli 2026 15:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zit tussen je oren. melk is melk in mijn ogen.
quote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:44 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Kun je beter rennie meenemen.
Melk meenemen is kritisch.
Ik heb gewoon een strikt dieet waaronder dat ik 's avonds gewoon een beetje zaanse hoven halfvolle melk moet drinkenquote:Op dinsdag 21 juli 2026 18:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Of zo'n piepklein tabletje maagzuurremmer. Ligt een beetje aan de oorzaak. In de ene situatie werkt het één beter, in de andere het andere.
ok mikeyttquote:Op dinsdag 21 juli 2026 18:27 schreef incel het volgende:
[..]
[..]
Ik heb gewoon een strikt dieet waaronder dat ik 's avonds gewoon een beetje zaanse hoven halfvolle melk moet drinken
Is dat lekker of juist niet?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:39 schreef camilero het volgende:
Maar ff serieus, mensen die zeggen dat melk melk is hebben nog nooit gesteriliseerde melk uit een plastic fles van een franse supermarkt gedronken.
Niet lekkerquote:Op woensdag 22 juli 2026 08:56 schreef incel het volgende:
[..]
Is dat lekker of juist niet?
Ik heb hele slechte herinneringen aan Duitse melk van Milsani of zo.
En was vorig jaar in Spanje en daar had ik Spaanse melk dat was ook een partij goor zeg
Jij weetquote:Op woensdag 22 juli 2026 09:08 schreef camilero het volgende:
[..]
Niet lekker
Ik drink in het buitenland meestal geen melk en geniet dan extra van een glas koude melk als ik weer thuis ben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |