Ik heb in het verleden zat gedeeld, alleen soms keert het delen van informatie tegen je. Daar hebben meerdere leden wel eens last van gehad, dus nee, deze geef ik hier niet meer bloot.quote:Op zondag 12 juli 2026 20:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Maar jij hebt dus blijkbaar een fetisj die jij hier niet wilt delen
Of jij aangezien in dit topic actief bent😃quote:Op zondag 12 juli 2026 20:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Maar jij hebt dus blijkbaar een fetisj die jij hier niet wilt delen
En dit is waarom 'adult romance' boeken tegenwoordig de winkels uit vliegenquote:Op donderdag 23 juli 2026 16:27 schreef -Spring het volgende:
Ik lees het liever, dan kan ik me zelf een voorstelling maken van de mensen.
Toepasselijke naamquote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:18 schreef ShortWanks het volgende:
Interracial
"Sweathearts" (Lesbian)
"Seventeen"
En heel soms "Blacked"
Niks mis met short zijn 😝quote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Toepasselijke naamHoop alleen voor je dat ze niet short zijn.
Truequote:Op zondag 26 juli 2026 13:57 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Als vrouw niet, als man wel potentieel problematisch
Ik vraag me af voor hoeveel vrouwen penetratie een must is aangezien vaginaal klaar komen bij veel vrouwen lastig is. Voor mij persoonlijk is het geen must.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:57 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Als vrouw niet, als man wel potentieel problematisch
Dat heb ik tegenovergesteld eigenlijk. Hoeveel vrouwen kunnen niet komen door penetratie alleen maar wel door extra met eigen stimulans.quote:Op zondag 26 juli 2026 14:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vraag me af voor hoeveel vrouwen penetratie een must is aangezien vaginaal klaar komen bij veel vrouwen lastig is. Voor mij persoonlijk is het geen must.
Heel veel vrouwen die niet vaginaal klaarkomen vinden het alsnog fijn om te worden gepenetreerd.quote:Op zondag 26 juli 2026 14:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vraag me af voor hoeveel vrouwen penetratie een must is aangezien vaginaal klaar komen bij veel vrouwen lastig is. Voor mij persoonlijk is het geen must.
Dacht even dat het over lichaamslengte ging, schijnbaar over penislengte. Maar als je niet vaginaal kan klaarkomen, of je het in ieder geval nog nooit hebt ervaren, dan snap ik dat het voor jou geen must is. Dus niet gek dat de enige categorie vrouwen waarvoor penislengte wel belangrijk is, de categorie vrouwen is die kan klaarkomen door penetratiequote:Op zondag 26 juli 2026 14:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |