Ik kan er nog weinig zinnigs over zeggen, want ik ben hem nu aan het downloaden om te previewen... ik hoop wel dat ie beter is dan Dark Side of the Spoon.
Iemand deze plaat al gehoord? En iemand die WEL naar het concert in de paradiso kan?
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 19:36 schreef Ceased2Be het volgende:
Jawel jawel, wat schetste mijn verbazing toen ik de nieuwe large catalogus opensloeg? Al Jourgenson & Co. hebben eindelijk een nieuwe plaat.Ik kan er nog weinig zinnigs over zeggen, want ik ben hem nu aan het downloaden om te previewen... ik hoop wel dat ie beter is dan Dark Side of the Spoon.
Iemand deze plaat al gehoord? En iemand die WEL naar het concert in de paradiso kan?
Ik ben volgens mij afgelopen maandag net geweest (24 februari)...
De nieuwe nummers klonken trouwens wel ok, sneller en meer naar hun oudere werk toe. Op cd is ministry natuurlijk een heel ander verhaal.
quote:*fluit*
Op vrijdag 28 februari 2003 12:48 schreef kamagurka het volgende:[..]
Ik ben volgens mij afgelopen maandag net geweest (24 februari)...
De nieuwe nummers klonken trouwens wel ok, sneller en meer naar hun oudere werk toe. Op cd is ministry natuurlijk een heel ander verhaal.
quote:Jawel, het geluid stond alleen op -trommelvliesverschrompel modus- dus ik ben 2 dagen stokdoof geweest.
Op vrijdag 28 februari 2003 12:57 schreef Ceased2Be het volgende:[..]
*fluit*
klopt ja
got my dates mixed-up... was het een beetje een goei concert?
quote:Een vriendin van mij is wel geweest (klein meisje, knalrood piekhaar, hoop piercings... etc.) maar die heb ik nog niet gesproken.
Op vrijdag 28 februari 2003 13:04 schreef kamagurka het volgende:[..]
Jawel, het geluid stond alleen op -trommelvliesverschrompel modus- dus ik ben 2 dagen stokdoof geweest.
Ze hadden 2 (!) drummers en 5 gitaristen (incl. Al zelf af n toe) en nog een "knoppenman"
Ze begonnen met een aantal nieuwe tracks, die iig wat energieker klonken dan die duffe filth pig plaat. Ik ga er vandaag wel iets van proberen downloaden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |