abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221078239
quote:
Twee doden bij misdrijf in woning Groningen, politie houdt tienerdochter aan

In een woning in Meerstad in de gemeente Groningen zijn vannacht twee doden aangetroffen, een 53-jarig echtpaar. De politie gaat uit van een misdrijf en heeft de 13-jarige dochter als verdachte opgepakt.

De twee lichamen werden vanochtend om 02.45 uur gevonden, meldt de politie. Het meisje werd korte tijd later aangehouden.

De politie wil verder nog niet zeggen wat er is gebeurd. "Er wordt onder meer tactisch en forensisch onderzoek verricht", stelt een woordvoerster.

Knal
De politie zegt ook in gesprek te gaan met de verdachte. Zij zit in beperkingen, wat betekent dat ze geen contact mag hebben met andere mensen dan de advocaat.

In de straat waar het echtpaar woonde wonen vooral veel gezinnen. Een buurtbewoner zegt dat ze vannacht een enorme knal hoorde. "Maar dat kan de politie zijn geweest die naar binnen is gegaan in de woning', voegt ze daar aan toe.

In de woning bleek ook een hond aanwezig. Die is vanochtend vroeg opgehaald door de dierenambulance.
Wat een verhaal weer
Dochter is nu verdacht, benieuwd hoe dit afloopt
pi_221078278
Volgens DVHN zouden ze gaan verhuizen en was de woning net verkocht.

quote:
Het echtpaar woont sinds 2017 in het huis en had het recent verkocht. Het gaat om de 53-jarige Johan en zijn 53-jarige vrouw Mathilda. Ze zouden samen met hun tienerdochter verhuizen naar de nabijgelegen uitbreidingswijk De Driehoek in Meerstad.

Benieuwd wat zich hier afgespeeld heeft.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  donderdag 18 juni 2026 @ 12:00:27 #3
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_221078303
Haha we waren tegelijk met openen. De mods mogen uitzoeken wie echt het eerste was. :')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_221078336
De tering :o Niet te bevatten
Ook in moeilijke tijden.
  Forum Admin donderdag 18 juni 2026 @ 12:08:15 #5
35723 crew  GGMM
pi_221078387
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')