Tegen beter weten in toch maar nogmaals deze zangeres geplaatst.
Ja, ik weet het, ze is dik, ze is lelijk, haar familie ziet er niet uit.
Maar deze vrouw heeft de stem van een engel.
Sluit je ogen en open je oren.
Ze zingt met bloed, zweet en tranen. Ze raakt me. Zij heeft een STEM.
Laat je betoveren door haar.
Dat is eigenlijk alles wat ik nu wilde melden.
Deze vrouw kan zingen. En ze ontroert. Ze zingt en ze raakt je .
Tenminste als je niet een halfdode zombie bent.
Bekijk deze YouTube-video