abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 17:27:36 #126
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221128375
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:50 schreef JaneDoe het volgende:

[..]
Met max 150 betalende toeschouwers per keer? Is wat dan wel ok? Daarbij is de schadevergoeding al betaald door zijn oom. Elke cent die dit nog oplevert verdwijnt dus in zn eigen zak
Als hij de schadevergoeding terugbetaalt aan zijn oom, mag hij dan wel weer een leven hebben?
The love you take is equal to the love you make.
pi_221128384
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:02 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Dat is niet verdwijnen, het is geen corrupte ambtenaar, het is gewoon een inkomen. Zo veel zal het niet zijn dus laten we het niet groter maken dan het is.
Deze Hollandse uitdrukking betekent niet per se iets negatief. Je maakt het zelf groter dan het is
pi_221128400
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:27 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Als hij de schadevergoeding terugbetaalt aan zijn oom, mag hij dan wel weer een leven hebben?
Hij heeft altijd een leven gehad hoor, dus je kan opgelucht ademhalen
  dinsdag 23 juni 2026 @ 17:34:16 #129
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221128415
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:30 schreef JaneDoe het volgende:

[..]
Hij heeft altijd een leven gehad hoor, dus je kan opgelucht ademhalen
Hij heeft al een leven gehad? Wat een rare formulering.

Opgelucht ademhalen heeft er niks mee te maken. Ik ben gewoon benieuwd wanneer mensen zich een keer over hun verontwaardiging heen kunnen zetten.
pi_221128464
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:34 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Opgelucht ademhalen heeft er niks mee te maken. Ik ben gewoon benieuwd wanneer mensen zich een keer over hun verontwaardiging heen kunnen zetten.
Hij heeft altijd een leven gehad, als in zijn leven is nooit gestopt n.a.v. deze zaak. Maar stiekem begreep je mij best wel. En wat jouw nieuwsgierigheid betreft, die kan ik niet voor je wegnemen
  dinsdag 23 juni 2026 @ 17:48:28 #131
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221128493
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:43 schreef JaneDoe het volgende:

[..]
Hij heeft altijd een leven gehad, als in zijn leven is nooit gestopt n.a.v. deze zaak. Maar stiekem begreep je mij best wel. En wat jouw nieuwsgierigheid betreft, die kan ik niet voor je wegnemen
Ik denk niet dat hij de afgelopen tijd vaak is gebeld voor klussen.

Wat doe je lekker vals, Jane. Kusjes!
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:03:27 #132
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221128570
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:56 schreef Marsenal het volgende:
…. Römer is meer een vieze smeerlap die je uit de buurt van je dochter moet houden.
Ook zijn eigen dochter ;) gelukkig zorgt Katja daar voor _O_ _O_
pi_221128653
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik denk niet dat hij de afgelopen tijd vaak is gebeld voor klussen.

Wat doe je lekker vals, Jane. Kusjes!
Dat hij een periode niet benaderd is voor werk in die industrie, is niet het einde van de wereld.

En niet zo licht geraakt doen hoor, nergens voor nodig
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:44:51 #134
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221128843
Briefje van Jan - aan Paul Römer
'Ophef om de ophef, ik lach er een beetje om', zei de oom over neponeefje Thijs...

Jan Dijkgraaf

Meneer Römer,

Ik vond u altijd al een enorme paardenlul.

Dat bereikte begin 2021 een hoogtepunt toen u als Talpa-baas Dennis Schouten, die destijds een rubriekje had in het programma van Wilfred Genee op Radio Veronica, ontsloeg omdat hij weigerde te stoppen met een andere samenwerking.

U zei tegen Schouten: “Je maakt ook een programma met Jan Roos en wij van Talpa gaan voor het brede pad. Het pad van entertainment, amusement en genegenheid. Dat is het pad waarmee je het verst komt. Dan heb je ook het kleine paadje van de GeenStijltjes, van de Jan Roosjes, de Jan Dijkgraafjes en van PowNed.”

Ik dacht: WTF?

Paadje? Geenstijltjes? Jan Roosjes? Jan Dijkgraafjes?

Verkleinwoordjes?

Heeft de grote Paul Römer (toentertijd de machtige rechterhand van John de Mol) verkleinwoordjes nodig om zijn punt te maken?

Inmiddels zijn we vijf jaar verder en is het nog maar de vraag wie zich nou eigenlijk op een “klein paadje” bevindt.

Nou nee, dat is de vraag helemaal niet.

Op dat “kleine paadje” bevinden zich de Römertjes.

Zedendelinquent Thijs voorop natuurlijk.

Maar ome Paul kan er ook wat van.

Die misbruikt zijn zendtijd op NPO Radio 1 in het programma ‘Spraakmakers’ om te zorgen dat neef Thijs wat centen verdient aan een theatervoorstelling waarin hij terugblikt op zijn avonden achter het beeldscherm met meisjes van de leeftijd van zijn dochter en op zijn tijd in de lik.

Die heeft zogenaamd niks met de theatervoorstelling te maken, maar blijkt naast promotor bij de Staatsomroep ook woordvoerder (“…staat de pers te woord…”), reputatiestrateeg (“…één interview na afloop van de hele reeks voorstellingen…”) én witwasser.

Witwasser, ja.

“Ophef om de ophef, ik lach er een beetje om”, zei u over de ophef die ontstond toen bleek dat de Römertjes de slachtoffers van uw neef niet van tevoren (via hun advocaat) op de hoogte hadden gebracht van deze nieuwe activiteit van (geen grap) Thijs BV.

En die dat verwijt uit het kamp van de slachtoffers en van mensen die wél meeleven met de slachtoffers van zedendelinquenten afdeed met de opmerking dat neef Thijs wel degelijk contact met die meisjes wilde, maar dat zíj het afwezen.

Ja, net nadat ze aangifte hadden gedaan!

Tķen wilde die smeerpijp wel met ze praten.

Om maar één reden: te zorgen dat ze hun aangifte zouden intrekken en neef Thijs zich niet voor de rechter hoefde te verantwoorden (waar hij later geen enkele zelfreflectie toonde).

Dat zij dat niet het goede moment vonden, omdat ze wisten hoe neef Thijs hen eerder om zijn vinger wond, verdient alleen maar respect.

Die meiden nu zwart maken door over ze te liegen?

Om zoiets te kunnen, moet je niet alleen een enorme paardenlul zijn, maar ook een intens slecht mens.

Een Römertje.

Groet,

Jan Dijkgraafje

https://jandijkgraaf.subs(...)b&triedRedirect=true
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:48:20 #135
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221128863
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:34 schreef Lienekien het volgende:

[..]

De kritiek gaat over de combinatie comeback en inhoud van de voorstelling.
Had hij een voorstelling gemaakt over het leven en werk van Roald Dahl, dan had je er niemand over gehoord.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_221131569
twitter

Baudet aanwezig.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:41:51 #137
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221131971
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:27 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Er zit uiteraard nogal verschil tussen een leven hebben, en geld verdienen over je slachtoffers. :!
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_221132112
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:15 schreef PotjeSambal het volgende:
[ x ]

Baudet aanwezig.
Hoe werkeloos ben je als je daar gaat staan protesteren?
-nee-
pi_221132261
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:50 schreef Marsenal het volgende:
Hoe werkeloos ben je als je daar gaat staan protesteren?
Nee hiernaar komen kijken en geld voor betalen, geeft blijk van goede smaak en goede levenskwaliteit, klopt hoor
pi_221132442
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:00 schreef PotjeSambal het volgende:

[..]
Nee hiernaar komen kijken en geld voor betalen, geeft blijk van goede smaak en goede levenskwaliteit, klopt hoor
Mensen komen daar alleen toch maar naar kijken omdat het vrienden van Römer zijn of eindelijk hun morbide fascinaties kunnen vermommen als satirische onderneming.
-nee-
pi_221133860
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:11 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Mensen komen daar alleen toch maar naar kijken omdat het vrienden van Römer zijn of eindelijk hun morbide fascinaties kunnen vermommen als satirische onderneming.
In welke categorie valt Baudet?
  woensdag 24 juni 2026 @ 09:17:17 #142
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221134130
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:15 schreef PotjeSambal het volgende:
[ x ]

Baudet aanwezig.
Weten we ook hoeveel ‘opvallend weinig bezoekers’ is?

En ‘opvallend’ :').
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_221134436
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
Meneer Römer,

Ik vond u altijd al een enorme paardenlul.
Om maar met de deur in huis te vallen :D _O-
pi_221134535
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 08:07 schreef PotjeSambal het volgende:

[..]
In welke categorie valt Baudet?
Die had geen kaartje, die kwam een paar meisjes naar de foyer brengen.
-nee-
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:04:05 #145
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221137363
Thijs Römer (47) doet eenmalig verhaal in nachtelijke interviewshow Mischa Blok op NPO Radio 1

Thijs Römer gaat in de nacht van woensdag op donderdag live in gesprek met Mischa Blok in haar NPO-radioprogramma Mischa! Het is het enige interview dat de omstreden acteur geeft.

AvroTros bevestigt aan het ANP dat Römer aanschuift in het interviewprogramma van Blok dat van maandag tot en met donderdagnacht wordt uitgezonden. \

Het is het eerste grote interview van Römer sinds zijn veroordeling in 2023 voor misbruik van minderjarige meisjes via internet.

Interview Thijs Römer

De omroep wilde nog niets onthullen over de insteek van het interview. De acteur kreeg een gevangenisstraf van drie maanden opgelegd, waarvan twee maanden voorwaardelijk.

Vorige week werd bekend dat Römer weer op het toneel staat met de voorstelling Een vorm van Eenzaamheid. In die productie blikt hij terug op zijn veroordeling en de periode die daarop volgde. Nieuws over de theatershow zorgde al voor protesten en ophef.

Mischa! is tussen 1.00 en 2.00 uur te beluisteren op NPO Radio 1.

https://www.telegraaf.nl/(...)dio-1/157731797.html

S’nachts op de radio zonder publiek, nouhij durft wel zeg _O-
Nu nog ff de vragen afstemmen en beperken en je hebt weer aandacht
Houdt het dan nooit op met dit stuk stront
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:10:13 #146
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221137382
Onbegrip om verhaal Thijs Römer: ’Hoe dom kan je zijn?’

In de podcast Strikt Privé hebben Jordi Versteegden en Jan Uriot het over de voorstelling Een vorm van Eenzaamheid van Thijs Römer. Hierin vertelt de acteur openhartig over zijn tijd in de gevangenis en over hoe hij met zware criminelen in aanraking kwam. Beluister hier de hele podcast.

https://www.telegraaf.nl/(...)-zijn/157654706.html

Goede recensie _O- _O-
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:11:44 #147
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221137395
Na theatervoorstelling Thijs Römer: 'Hierna is het wel klaar met hem'

De voorstellingen van Thijs Römer zorgen voor de nodige ophef. In Een vorm van Eenzaamheid vertelt de gevallen acteur openlijk over zijn tijd in de gevangenis na zijn veroordeling voor online zedendelicten. Verslaggever Matthijs Albers zag de voorstelling en deelt zijn bevindingen.

https://www.telegraaf.nl/(...)t-hem/157582736.html

Thijs denkt daar heel anders over denk ik _O- _O-
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:13:04 #148
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  Moderator / Miss SHO woensdag 24 juni 2026 @ 20:59:36 #149
22592 crew  Ole
pi_221139496
Vannacht om 1 uur interview met Mischa Blok
Edit.. was al gepost. Maar toch maar herinnering
https://www.rtl.nl/boulev(...)%2Fwww.google.com%2F

quote:
RTL Boulevard
Thijs Römer verbreekt stilte in exclusief interview met Mischa Blok

Zedenzaak
Thijs Römer (47) geeft in de nacht van woensdag op donderdag voor het eerst een interview sinds zijn veroordeling voor online zedendelicten. AVROTROS bevestigt aan RTL Boulevard dat de acteur te gast is bij Mischa Blok (50) in haar NPO Radio 1-programma 'MISCHA!'.

Š ANP

[ Bericht 46% gewijzigd door Ole op 24-06-2026 21:15:35 ]
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_221141437
quote:
Grappig dat de recensente de vergelijking met Hoge Bomen trekt. Ik werk bij HNT die de voorstelling maakte, ik heb hem gezien en moest er inderdaad ook aan denken. Toen nog fictie, nog geen jaar later echt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')