Het wordt gelukkig niet verspild, er wordt een baanbrekende en spraakmakende kunstinstallatie van gemaakt ter nagedachtenis aan een recent overleden en markante kunstenaar die veel heeft betekend voor de moderne Nederlandse cultuur.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:57 schreef -river- het volgende:
Voedselverspilling is nooit goed, ook niet onder de noemer "kunst".
Ik noem dat verspilling en daar blijf ik bij.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:32 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het wordt gelukkig niet verspild, er wordt een baanbrekende en spraakmakende kunstinstallatie van gemaakt ter nagedachtenis aan een recent overleden en markante kunstenaar die veel heeft betekend voor de moderne Nederlandse cultuur.
Cultuurbarbarij is helaas steeds meer in zwang.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:34 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik noem dat verspilling en daar blijf ik bij.
De voedingsindustrie gooit dagelijks een paar duizend ton weg. Maar dat ene kunstwerk, dat is het probleem!!!quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:57 schreef -river- het volgende:
Voedselverspilling is nooit goed, ook niet onder de noemer "kunst".
Deze kan je krijgen!quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:19 schreef Mubassie het volgende:
Alleen hierom al zouden ze een paar miljoen subsidie in moeten trekken.
Wat een onzin en wat een weggegooid geld weer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |