Wat ontzettend kut.quote:Jeremy Clarkson lijdt aan een agressieve vorm van kanker. Dat heeft de voormalige Top Gear-presentator bekendgemaakt in de slotafleveringen van het vijfde seizoen van de landbouwserie Clarkson's Farm.
In de laatste twee afleveringen van de serie, die vannacht in première gingen op Amazon Prime, vertelt Clarkson aan zijn collega's dat hij sinds mei weet dat hij kanker heeft. De ziekte is volgens de 66-jarige presentator in een zeer vroeg stadium ontdekt.
Ook is in de serie te zien hoe Clarkson in het ziekenhuis wordt behandeld. Daar zegt hij dat een deel van de behandeling niet goed is verlopen. "Als alles succesvol verloopt, zie ik jullie terug voor seizoen zes. En als dat niet zo is, dan niet. Zorg goed voor jezelf", zegt hij.
Clarkson onderging twee jaar geleden nog een medische ingreep aan zijn hart. Destijds vertelde hij dat artsen vreesden dat hij zonder behandeling ernstige gezondheidsproblemen had kunnen krijgen.
Clarkson is voornamelijk bekend als presentator van het autoprogramma Top Gear, een van de succesvolste televisieprogramma's aller tijden. In 2015 werd hij ontslagen door de BBC na een aanvaring met een producer. Later maakte hij samen met voormalige collega's James May en Richard Hammond het programma The Grand Tour voor Amazon.
De Brit maakte vervolgens een succes van Clarkson's Farm, waarin hij sinds 2021 laat zien hoe zwaar maar mooi het boerenleven is.
https://www.nu.nl/media/6(...)vorm-van-kanker.html
Jeremy rookt niet meer sinds 2017.quote:Op woensdag 17 juni 2026 14:04 schreef junkiesietze het volgende:
Snap niet dat dit nou zo schokkend is, de beste man is niet echt een toonbeeld van gezond leven en is verstokt kettingroker. dus tja..
Dit is schokkend omdat Jeremy Clarkson mijn / voor velen een jeugdheld is en tevens een baas.quote:Op woensdag 17 juni 2026 14:04 schreef junkiesietze het volgende:
Snap niet dat dit nou zo schokkend is, de beste man is niet echt een toonbeeld van gezond leven en is verstokt kettingroker. dus tja..
Hij heeft meer asfalt in zijn longen dan er op de A2 ligt.quote:Op woensdag 17 juni 2026 13:52 schreef vosss het volgende:
Dat die vent pas 66 is zeg.
Ik had hem op zijn minst 76 gegeven. En eigenlijk nog wel ouder.
Wat een verlopen kop heeft die zeg.
Looks like a boiled horse.quote:Op woensdag 17 juni 2026 13:52 schreef vosss het volgende:
Dat die vent pas 66 is zeg.
Ik had hem op zijn minst 76 gegeven. En eigenlijk nog wel ouder.
Wat een verlopen kop heeft die zeg.
Het is een JC quotequote:Op woensdag 17 juni 2026 16:43 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Probeer het nog eens, maar dan in het Nederlands.
Precies. Man is niet best oud geworden.quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:01 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
wow is die man pas 66? Ik vond hem er 20 jaar geleden al 66 uitzien.
Wel heel kut voor hem dit.
DIT IS EEN NEDERLANDS FORUM!quote:
Erg mooiquote:
Ik vind de zorg in Nederland sowieso erg reactief ingericht.quote:Op zondag 21 juni 2026 12:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Erg mooiGoed ook dat hij aandacht geeft voor prostaatkanker.
Belachelijk dat ze dat soort testjes niet standaardiseren vanaf 40.
Zijn verhaal gaat over UK maar in Nederland hanteren ze een zelfde principe van geen klachten en geen hoog risico is geen test.quote:Op zondag 21 juni 2026 12:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik vind de zorg in Nederland sowieso erg reactief ingericht.
Ja ik dacht dat je opmerking over standaardiseren op Nederland sloeg.quote:Op zondag 21 juni 2026 12:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn verhaal gaat over UK maar in Nederland hanteren ze een zelfde principe van geen klachten en geen hoog risico is geen test.
Terwijl vrouwen wel om de zoveel tijd een uitstrijkje moeten laten doen om te controleren op baarmoederhalskanker.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |