Je doet nogal wat aannames zeg. Maar goed om te weten dat jij schijnbaar weet in welke 'bubbel' ik zit en hoe ik denk over andere problematiek in de wereld.quote:Op woensdag 2 september 2026 10:28 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
In jouw bubbel is dit ongetwijfeld de realiteit. Het probleem is dat jij en jouw type wel van streek raken bij dit soort onzin, maar niet van streek raken bij echte problematische discriminatie zoals het over 1 kam scheren van alle Marokkanen of alle Syriërs omdat een aantal van hen niet deugt.
Ja er zijn idiote doorgeschoten wokkies, gelukkig een stuk ongevaarlijker en minder talrijk dan doorgeschoten rechts-extremistische aanhangers en sympathisanten zoals peilingen keer op keer laten zien.
Feit dat je dit soort acts moet opzetten om nog hopelijk wat likes van je e-vriendjes te krijgen. Ik bedoel op Reddit krijg je wel veel upvotes met dit soort opmerkingen!! Dan moet dat hier toch ook werken? Toch, toch?quote:Op woensdag 2 september 2026 10:48 schreef Koekoekmakto het volgende:
Ik ben zo'n doorgeschoten wokie.
Rabiaat, rechtlijnig, humorloos, extreem, activistisch, en polariserend.
Tenminste, dat zeggen de anderen. De zelfbenoemde genuanceerde, flexibele, hartelijke, redelijke, geleidelijke en verbindende menschen.
Je weet wel, van die figuren die dwepen met onzin, verschrikkelijk, niet normaal, belachelijk, doorgeslagen, achterlijk.
Spiegeltje spiegeltje aan de wand? Wie is er nu het rabiaatste van het land?
Er is geen act en er is geen behoefte aan lijks.quote:Op woensdag 2 september 2026 10:51 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Feit dat je dit soort acts moet opzetten om nog hopelijk wat likes van je e-vriendjes te krijgen. Ik bedoel op Reddit krijg je wel veel upvotes met dit soort opmerkingen!! Dan moet dat hier toch ook werken? Toch, toch?
Zij beschrijven wat zij zien.quote:Op woensdag 2 september 2026 10:48 schreef Koekoekmakto het volgende:
Ik ben zo'n doorgeschoten wokie.
Rabiaat, rechtlijnig, humorloos, extreem, activistisch, en polariserend.
Tenminste, dat zeggen de anderen. De zelfbenoemde genuanceerde, flexibele, hartelijke, redelijke, geleidelijke en verbindende menschen.
Je weet wel, van die figuren die dwepen met onzin, verschrikkelijk, niet normaal, belachelijk, doorgeslagen, achterlijk.
Spiegeltje spiegeltje aan de wand? Wie is er nu het rabiaatste van het land?
Woke is een imaginaire boogieman. En de anti-wokers zijn net zo rabiaat en rechtlijnig imo in hun afzetten tegenover woke. Dat is de strekking van mijn post. En daar denken zij dan weer niet over na.quote:
Wokies zijn hun mening toegedaan omdat wat ze allemaal aan voorgekookte nonsense kopiëren enkelt moreel juist klinkt. Maar ze denken er zelf verder niet over na zeg maar.quote:Op woensdag 2 september 2026 11:12 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Woke is een imaginaire boogieman. En de anti-wokers zijn net zo rabiaat en rechtlijnig imo in hun afzetten tegenover woke. Dat is de strekking van mijn post. En daar denken zij dan weer niet over na.
Mensen met een laag IQ en de meerderheid van de vrouwen verdienen geen stemrecht....quote:Op woensdag 2 september 2026 11:16 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Wokies zijn hun mening toegedaan omdat wat ze allemaal aan voorgekookte nonsense kopiëren enkelt moreel juist klinkt. Maar ze denken er zelf verder niet over na zeg maar.
'We moeten derdewereldlanders toelaten want ze zijn arm en zielig.' Ja, hallo, denk ook even na over hoe dit Nederland beïnvloedt. Geld is niet gratis. De verzorgingsstaat komt onder druk en de veiligheid neemt af. Wokies kunnen niet verder denken dan eerste-orde consequenties, net zoals bij kinderen het geval is. Ze hebben een lager IQ en verdienen naar mijn mening daarom geen stemrecht (net als de meerheid van de vrouwen overigens).
Een typische anti-woke reactie:quote:Op woensdag 2 september 2026 11:16 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Wokies zijn hun mening toegedaan omdat wat ze allemaal aan voorgekookte nonsense kopiëren enkelt moreel juist klinkt. Maar ze denken er zelf verder niet over na zeg maar.
'We moeten derdewereldlanders toelaten want ze zijn arm en zielig.' Ja, hallo, denk ook even na over hoe dit Nederland beïnvloedt. Geld is niet gratis. De verzorgingsstaat komt onder druk en de veiligheid neemt af. Wokies kunnen niet verder denken dan eerste-orde consequenties, net zoals bij kinderen het geval is. Ze hebben een lager IQ en verdienen naar mijn mening daarom geen stemrecht (net als de meerheid van de vrouwen overigens).
Je vindt het natuurlijk niet leuk maar je durft ook niet in te gaan over waarom je dan denkt dat ik fout zou zitten.quote:Op woensdag 2 september 2026 11:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Mensen met een laag IQ en de meerderheid van de vrouwen verdienen geen stemrecht....
Zegt iemand die het over wokies heeft...
Das allemaal prima, maar je bent zelf niet echt een etalage van doordachtzaamheid. Hooguit branie.quote:Op woensdag 2 september 2026 11:32 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Je vindt het natuurlijk niet leuk maar je durft ook niet in te gaan over waarom je dan denkt dat ik fout zou zitten.
Woke is gewoon ondoordachte kanker. Ook wel the low IQ mans intellectual 'talkingpoints'. Een verzameling kant-en-klare, herhaalbare slogans die NPC's kunnen gebruiken om zichzelf een intellectueel sausje te geven, zonder dat ze daadwerkelijk complexe materie hoeven te doorgronden of origineel hoeven na te denken.
Deze herhaalbare sligans meestal bedacht door listige marxisten op unuversiteiten. Biedt mensen met een lagere cognitief vermogen een manier om zich intellectueel en moreel superieur te voelen of over te komen.
Woke heeft niets dan ellende gebracht. Change my mind.quote:Op woensdag 2 september 2026 11:34 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Das allemaal prima, maar je bent zelf niet echt een etalage van doordachtzaamheid. Hooguit branie.
Maak dat de woke-kat wijs.quote:Op woensdag 2 september 2026 10:52 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Er is geen act en er is geen behoefte aan lijks.
Lezen is niet je sterkste punt he? Iets onzin noemen, iets doorgeschoten noemen betekent misschien wel dat ik op geen enkele wijze jouw racisme met ander racisme wil beantwoorden?quote:Op woensdag 2 september 2026 10:43 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je doet nogal wat aannames zeg. Maar goed om te weten dat jij schijnbaar weet in welke 'bubbel' ik zit en hoe ik denk over andere problematiek in de wereld.
Los van die rare gedachtespinsels van jou vind ik het raar dat je racisme met racisme wil beantwoorden.
Waarom je fout zit met je bewering dat de meerderheid van de vrouwen geen kiesrecht zouden moeten hebben?quote:Op woensdag 2 september 2026 11:32 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Je vindt het natuurlijk niet leuk maar je durft ook niet in te gaan over waarom je dan denkt dat ik fout zou zitten.
Woke is gewoon ondoordachte kanker. Ook wel the low IQ mans intellectual 'talkingpoints'. Een verzameling kant-en-klare, herhaalbare slogans die NPC's kunnen gebruiken om zichzelf een intellectueel sausje te geven, zonder dat ze daadwerkelijk complexe materie hoeven te doorgronden of origineel hoeven na te denken.
Deze herhaalbare Woke slogans, meestal bedacht door listige marxisten op universiteiten. Biedt mensen met een lagere cognitief vermogen een snelle manier om zich intellectueel en moreel superieur te voelen of over te komen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |