abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221054327
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_221054380
Is niet live. Die is de premiere functie van Youtube. Dit is vooraf gefilmt en dan op een specifiek tijdstip uitgezonden.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_221054576
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 20:34 schreef Mikeytt het volgende:
Is niet live. Die is de premiere functie van Youtube. Dit is vooraf gefilmt en dan op een specifiek tijdstip uitgezonden.
ok!
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 01:58:04 #4
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_221057976
quote:
Forum Inside was een tijdje 'van de buis' en is weer terug. Dit keer zonder wijn. Ik vond deze aflevering tegenvallen. Beetje wat geneuzel in de marge over crypto. Nogal saai.

Af en toe is Gideon echt goed om te zien.
Lidewij vind ik niet zo sterk eigenlijk.

Eigenlijk vind ik dat Gideon de partij zou moeten leiden.

Enfin, ik heb de hele aflevering afgekeken en ben nu Lighthouse aan het kijken.
Dank je voor de suggestie.

Ik wilde eigenlijk een lezing van Marie Therese ter Haar bijwonen dit weekeinde, maar mijn geld is beetje op. ;( In het echt is altijd leuker dan online.

Ik heb Gideon een keer in het echt ontmoet en best een toffe gast in het echt. :D
  dinsdag 16 juni 2026 @ 16:08:50 #5
505678 MisterFox
declare(strict_types=1);
pi_221061583
Geef me goede redenen om niet op FvD te stemmen. Iemand?
MNy paws caiuse aaS ;lotr of typo'zx 🦊
pi_221061603
quote:
88s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 16:08 schreef MisterFox het volgende:
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 01:58 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Gideon
  dinsdag 16 juni 2026 @ 16:30:17 #7
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_221061685
quote:
88s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 16:08 schreef MisterFox het volgende:
Meeste FvD-leden zijn wel heel toffe mensen, gewoon leuk in de omgang bedoel ik.

Wat de VVD vroeger was (nu zijn het een stel zuurpruimen daar maar dan zuurpruimen met geld, soort PVV maar dan met geld zeg maar).

Alleen ben ik het toch met heel veel oneens, dus ik zal niet snel op FvD stemmen.

Ik hoop nog altijd dat links een keer de bal oppakt en er weer een leuke, vrolijke linkse echt marxistische partij komt. Nu is FvD de enige partij waar mensen nog een beetje leuk en vrolijk zijn.

Alle andere partijen, zowel links als rechts, bestaan louter nog uit chagrijnen. VVD-ers zijn thans het levende voorbeeld dat geld blijkbaar niet gelukkig maakt. Wat een zuurpruimen zijn dat.

Ik woon nog liever in de ghetto in Kinshasa, dan dat ik in het huidige tijdperk een VVD-er zou zijn. Ik denk dat mensen in de getto in Kinshasa vrolijker zijn dan op een VVD-congres.

Wat is daar gebeurt? Echt? :'(
  dinsdag 16 juni 2026 @ 20:55:01 #8
505678 MisterFox
declare(strict_types=1);
pi_221063409
MNy paws caiuse aaS ;lotr of typo'zx 🦊
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')