Thierry godquote:Op zondag 14 juni 2026 21:31 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Freek Jansen en Thierry vinden dit een mooie manier van groeten.
In 1942 wel.quote:
plaatsvervangende schaamte deel je samenquote:
Wie heb je gepompt?quote:Op zondag 14 juni 2026 21:32 schreef leolinedance het volgende:
Net terug uit de gym mega pumped en hyped ZININ!!! Knallen maarrr! Laat die Japanners een poepie ruiken!!
Resultaten uit het verleden...quote:Op zondag 14 juni 2026 21:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kijk;
Japan heeft sinds 2018 niet meer verloren van een Europees land.
Afgelopen tijd won japan van Duitsland, Brazilië, Engeland en Spanje.
Nippon goden
quote:Op zondag 14 juni 2026 21:32 schreef leolinedance het volgende:
Net terug uit de gym mega pumped en hyped ZININ!!! Knallen maarrr! Laat die Japanners een poepie ruiken!!
Recent ouwe pik. Nederland is onder deze slechte coach nog nooit in staat geweest van een top 20 land te winnenquote:
Lekker boeiend al die oefenwedstrijdenquote:Op zondag 14 juni 2026 21:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kijk;
Japan heeft sinds 2018 niet meer verloren van een Europees land.
Afgelopen tijd won japan van Duitsland, Brazilië, Engeland en Spanje.
Nippon goden
Lol, daar heb ik dan nooit over gehoord. Maar het verbaast me niets.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:29 schreef Regilio_ het volgende:
Vrouwtje in de gynaecologenstoel, gingen meerdere waterkomkommers en andere levende beesten bij die vrouw in haar vagjin
Tijd om daar verandering in te brengen danquote:Op zondag 14 juni 2026 21:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Recent ouwe pik. Nederland is onder deze slechte coach nog nooit in staat geweest van een top 20 land te winnen
Ja, zo kan het wel weer hequote:Op zondag 14 juni 2026 21:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Lol, daar heb ik dan nooit over gehoord. Maar het verbaast me niets.
Ik heb serieus ooit een scene op Efukt of zo gezien. Was een Japanse meid met zo'n soort lampenkap om haar kraag. Zo'n soort kap wat honden ook om krijgen als ze geopereerd zijn.
Meid zit dus met die lampenkap om. Een stuk of 5 andere Japanse meiden poepen allemaal een voor een in die lampenkap. Dus die stront glijdt allemaal op haar gezicht.
quote:Op zondag 14 juni 2026 21:32 schreef leolinedance het volgende:
Niet met deze coach. Reken maar op een snelle exitquote:Op zondag 14 juni 2026 21:34 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Tijd om daar verandering in te brengen dan
Ik niet hoor.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:30 schreef Näsenbar het volgende:
Afgelopen weken was Japan een groot gevaar waar we maar met moeite gelijk tegen zouden spelen en nu is iedereen er vol van overtuigd dat we wel gaan winnen.
Alleen psychopaten kijken naar dat soort spulquote:Op zondag 14 juni 2026 21:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Lol, daar heb ik dan nooit over gehoord. Maar het verbaast me niets.
Ik heb serieus ooit een scene op Efukt of zo gezien. Was een Japanse meid met zo'n soort lampenkap om haar kraag. Zo'n soort kap wat honden ook om krijgen als ze geopereerd zijn.
Meid zit dus met die lampenkap om. Een stuk of 5 andere Japanse meiden poepen allemaal een voor een in die lampenkap. Dus die stront glijdt allemaal op haar gezicht.
Nou ja, sowieso 3 wedstrijden. Met 5 punten ben je er al.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet met deze coach. Reken maar op een snelle exit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |