Gadverdammequote:Op zondag 14 juni 2026 21:42 schreef Masberum het volgende:
Iedereen zijn snackjes klaarliggen? Ik komkommer met kaas erop![]()
En komkommer met aromat.![]()
In de rust misschien wat in de airfryer
bijz combiquote:Op zondag 14 juni 2026 21:42 schreef Masberum het volgende:
Iedereen zijn snackjes klaarliggen? Ik komkommer met kaas erop![]()
En komkommer met aromat.![]()
In de rust misschien wat in de airfryer
lekker weggegooid belastinggeldquote:Op zondag 14 juni 2026 21:42 schreef Näsenbar het volgende:
Wie gaat nog meer de wedstrijd via zappsport kijken?
Sowquote:Op zondag 14 juni 2026 21:43 schreef ISVV het volgende:
[..]
Gadverdamme
Log uit en kom nooit meer terug
Gewoon lekker sandwichen toch?quote:Op zondag 14 juni 2026 21:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker over Estavana heen als vriend lekker man
Ik kijk op de Belg.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:42 schreef Näsenbar het volgende:
Wie gaat nog meer de wedstrijd via zappsport kijken?
@Viesdikquote:Op zondag 14 juni 2026 21:42 schreef Ama het volgende:
Jongens (en meiden) wat gaan we snacken tijdens de wedstrijd?
Ach beterschap allenquote:Op zondag 14 juni 2026 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zou Nederland kijken bij ‘vrienden’, besluit mijn vriendin het servies te koppen. Dus lekker op en neer naar het ziekenhuis
Maar inmiddels weer thuis en het goede nieuws: ik kan met jullie kijken!
Irritant mens is het ookquote:Op zondag 14 juni 2026 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zou Nederland kijken bij ‘vrienden’, besluit mijn vriendin het servies te koppen. Dus lekker op en neer naar het ziekenhuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blue Stiltonquote:Op zondag 14 juni 2026 21:42 schreef Ama het volgende:
Niks, ik ben wél fitquote:Op zondag 14 juni 2026 21:42 schreef Ama het volgende:
alles wat in de bonus was bij appie en ongezondquote:
hopelijk maakt ze het goedquote:Op zondag 14 juni 2026 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:Op zondag 14 juni 2026 21:43 schreef ISVV het volgende:
[..]
Irritant mens is het ookSowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
Kampers zijn altijd gezellig.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:41 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee. Rafael lijkt me wel gezellig.
Kun je gewoon mee ouwhoeren onder het genot van een schaal bitterballen en frikandellen.
Ik ben tegen huiselijk geweld.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Servies koppen. Hoe dan.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat noem ik nog eens geluk bij een ongeluk, wat gezelligquote:Op zondag 14 juni 2026 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |