Noa Lang, zegt al genoeg dat die er bijzitquote:Op zondag 14 juni 2026 21:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Geen EX Club Bruggeling Noa Lang is de basis. Ik neem dit niet serieus
Brugge zou in de eredivisie maximaal een stabiele subtopper zijn.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Geen EX Club Bruggeling Noa Lang is de basis. Ik neem dit niet serieus
Daarom dat we de laatste jaren beter doen in Europaquote:Op zondag 14 juni 2026 21:10 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Brugge zou de eredivisie maximaal een stabiele subtopper zijn.
Wie scoort voor Nederland?quote:Op zondag 14 juni 2026 21:07 schreef Viesdik het volgende:
het wordt 1-1 en japan scoort in minuut 8
Nederland in minuut 89
Hij gaf het nog door aan de kantinejuffrouw, maar hij zit nu met een glaasje cola. Hij zei nog: "Ik wil graag coca, Ine".quote:Op zondag 14 juni 2026 21:10 schreef TweedeKlum het volgende:
De dealer van Kieft is blijkbaar niet op komen dagen.
Makkelijke loting.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Daarom dat we de laatste jaren beter doen in Europa
Lang na een invalbeurtquote:
Jaquote:Op zondag 14 juni 2026 21:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Had deze wedstrijd niet al om 21 uur kunnen beginnen?
Ze hebben daar toch Amerikaanse legerbasissenquote:Op zondag 14 juni 2026 20:47 schreef TweedeKlum het volgende:
Hoe komt Japan aan een gekleurd medemens?
We moeten wel even tijd hebben om na de 10 porties bitterballen het frituurvet te vervangen voor loempia's.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In Nederland op een andere dag misschien?quote:
Zit Wim tegenwoordig weer aan de drugs? Of is dat een meme?quote:Op zondag 14 juni 2026 21:12 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hij gaf het nog door aan de kantinejuffrouw, maar hij zit nu met een glaasje cola. Hij zei nog: "Ik wil graag coca, Ine".
volgende weekquote:Op zondag 14 juni 2026 21:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
In Nederland op een andere dag misschien?
Morgen om 5:00 de wekker, pallets sorteren.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Derde zondag in juni.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nou, hij komt steeds zuurder over op tv de laatste tijd.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zit Wim tegenwoordig weer aan de drugs? Of is dat een meme?
Op de scootert er naar toe en 's avonds naar die Spaanse?quote:Op zondag 14 juni 2026 21:13 schreef tralalala het volgende:
[..]
Morgen om 5:00 de wekker, pallets sorteren.Had ik maar een vak geleerd.
wij doen daar niet aan mee, onze vaders zijn slappelingenquote:Op zondag 14 juni 2026 21:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik had donderdag al gezegd dat ik later op kantoor ben maandag.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:13 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nee die is met vakantiequote:Op zondag 14 juni 2026 21:14 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Op de scootert er naar toe en 's avonds naar die Spaanse?
Oh, dan is hij misschien weer aan de drank.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nou, hij komt steeds zuurder over op tv de laatste tijd.
Kutleven.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:13 schreef tralalala het volgende:
[..]
Koekoekquote:Op zondag 14 juni 2026 21:15 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
x 1000 dollar per kaartje... al 5 miljoen in de pocket
Die wil hij ook een keer hebben en ik zeg die moet je gewoon pakken man, is een lekker wijf.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:14 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Op de scootert er naar toe en 's avonds naar die Spaanse?
Live opgenomen.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:16 schreef Felagund het volgende:
Van der Vaart zei een paar uur geleden precies hetzelfde.
Maar Ueda springt het hoogste.quote:
Alle ballen op Virgil, god zegene de greep.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:16 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Nederland kan alleen geen corners nemen
Staat genoteerd.quote:
Werd jij maar live opgenomenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fan van Hiddendoe en sanasoufi
heb jij de tussenstand in de poll gezien?quote:Op zondag 14 juni 2026 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hebben jullie geen schrik van de Japanse doorzettingsvermogen mentaliteit.
Dat is een gegarandeerde rode kaart voor japan. Niks mis mee.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga even googelen hoeveel VOC's zij hebben opgericht.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op zondag 14 juni 2026 21:18 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
[..]
Werd jij maar live opgenomenWelkom !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van @GGMM tijdens hax vooralquote:Op zondag 14 juni 2026 21:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
jij hebt gewoon teveel schoppen onder je kont gehad
quote:Op zondag 14 juni 2026 21:18 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
[..]
Werd jij maar live opgenomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
is dat niet gewoon "geen balverlies" ?quote:Op zondag 14 juni 2026 21:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je balverliest hebt, heb je per definitie natuurlijk ook balwinst als optie
Ja, daarom gaan ze ook winnenquote:Op zondag 14 juni 2026 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |