Dat boeit niet als je er CoreBoot op zet met Linux.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:07 schreef KvanG het volgende:
Je hebt je MacBook weggedaan omdat hij Amerikaans is om een laptop terug te kopen met een eveneens Amerikaanse Intel/AMD processor.
Klinkt logisch.
Budget is 700,- euro. Als het kan voor 400,- euro is dat ook mooi.quote:Op maandag 15 juni 2026 14:12 schreef summer2bird het volgende:
Wat is je budget? Moet het per se een tweedehandse zijn als er een nieuwe voor hetzelfde bedrag is?
Oled ga je daar dan vrijwel niet voor vinden. Die zijn echt wel duur zelfs 2e hands. Voor de andere eisen kan je naar refurbished werk laptops kijken. Maar daar heb je niet de garantie voor goede batterijen die heb je alleen bij nieuw.quote:Op maandag 15 juni 2026 15:19 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Budget is 700,- euro. Als het kan voor 400,- euro is dat ook mooi.
De laptop moet vooral lekker licht zijn; geschikt om mee te reizen.
Tweedehands toch zeker wel?quote:Op maandag 15 juni 2026 15:33 schreef Friday12 het volgende:
0s.gif
Op maandag 15 juni 2026 15:19 schreef MisterFox het volgende:
Niet met de rest van die waslijst. Want san ga je eerder richting een oudere game laptop. En dan word het weer groot en zwaar.quote:
Ziet er vet uit, ik ga onderzoeken, bedankt!quote:Op maandag 15 juni 2026 16:25 schreef Friday12 het volgende:
Mediamarkt linkjes zijn kut
ASUS OLED Vivobook 16
Zoek dat op bij de mm
Mwoah met de huidige prijzen valt het wel wat tegen. En ook de kwaliteit is best wel om te jankenquote:Op maandag 15 juni 2026 16:54 schreef GereDathan het volgende:
Wat een foute zuinigheid, een tweedehands laptop met deze eisen. Iets waar je jaren plezier van hebt als je een goede koopt. Geef gewoon 1250 - 1500 euro uit aan een stevige nieuwe laptop en lach je de komende 10 jaar kapot.
Meneer wil Linux draaien, een nieuwe laptop is vaak problematisch met linux want geen drivers voor de HWquote:Op maandag 15 juni 2026 16:54 schreef GereDathan het volgende:
Wat een foute zuinigheid, een tweedehands laptop met deze eisen. Iets waar je jaren plezier van hebt als je een goede koopt. Geef gewoon 1250 - 1500 euro uit aan een stevige nieuwe laptop en lach je de komende 10 jaar kapot.
quote:Op maandag 8 juni 2026 13:48 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Mijn dure Alienware werd met de gloednieuwe Arrow Lake al na een halfjaar ondersteund en niemand kan dat van mij afpakken!
Ik héb een stevige nieuwe laptopquote:Op maandag 15 juni 2026 16:54 schreef GereDathan het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |