Hitler, geweldige linksback uit de jaren '70, met toevallig dezelfde naam als een bekende dictator.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:06 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ja, vooral die Hitler, die kon er wel wat van.
Ik moet zeggen, ik ben die Duitsers door de jaren heen ook steeds meer gaan waarderen.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:06 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Duitsland het WK wint dan die smerige Fransen of Spanjolen.
Nederland zou nog verliezen van Curaçao.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:04 schreef 3rr0r het volgende:
1 minuut nabeschouwing Curacao en dooorrrrr naar Oranje
Curaçao is net zo goed als Brazilië, dat is vandaag wel gebleken.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Curacao won nog van Haiti dus dan was je verwachting ook ietwat verkeerd
Fred zit inmiddels te genieten op de bank.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:10 schreef SamCooke het volgende:
Toch een goede zet dat Corendon Dick heeft terug gehaald. Met Fred Rutten hebben ze 2x dik verloren in de voorbereiding...
Ecuador en Ivoorkust kunnen er geen reet van.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:10 schreef SamCooke het volgende:
Toch een goede zet dat Corendon Dick heeft terug gehaald. Met Fred Rutten hebben ze 2x dik verloren in de voorbereiding...
Zou ie een afkoopsom hebben?quote:Op zondag 14 juni 2026 21:11 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Fred zit inmiddels te genieten op de bank.
Vier jaar lang gratis vliegen met Corendon.quote:
Dat dachten de Fransen ook.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ecuador en Ivoorkust kunnen er geen reet van.
Japan is sowieso de favoriet in deze pot.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:14 schreef BB-King het volgende:
Slecht nieuws voor Nederland.
Ueda en Watanabe in de basis en iedereen met een Feyenoord verleden scoort op dit WK.
Bijna goed, Room is idd de keeper, David Raum was de middenvelder van Rasenball die nog inviel.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:50 schreef BB-King het volgende:
[..]
Eentje schijnt goed te kunnen keepen en de ander speelt voor Curaçao.
Valt daar nog wat leuks te batsen? Geen idee wat daar rondloopt nl.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, ik ben die Duitsers door de jaren heen ook steeds meer gaan waarderen.
FKK saunaclubs, grote portie eten met grote glazen weissbier voor een goede prijs.
Eerlijk gezegd, door die 2 Limburgse saunaclubs (Yin Yan in Roermond, en Six Sense in Lemiers) slaat het eigenlijk nergens op om naar Duitsland te rijden, tenzij, je naar Frankfurt of Berlijn gaat. Daar zitten goede premiumclubs blijkbaar.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:15 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Valt daar nog wat leuks te batsen? Geen idee wat daar rondloopt nl.
En ik vraag dit voor een vriend natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |