abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221039672
Mijn agenda is bijgewerkt en op orde. Alle dingen op m'n to-do lijstje zijn gedaan. Alledrie mijn mailboxen zijn leeg, maar dan ook echt leeg. Alle berichten van alles en iedereen in alle apps die er op mijn telefoon of computer staan, gelezen, beantwoord en verwerkt. Ik heb oprecht niks lopen. Dit is voor het eerst in jaren, echt jaren. Ik voel ook geen stress, opeens.

Bijkomend detail: ik heb sinds een paar weken medicijnen voor adhd. Dus, als je leven een onoverzichtelijke puinhoop is en je eigenlijk je mail niet durft te openen: Big Pharma _O_
-nee-
pi_221039731
Heerlijk gevoel.
En als je het nu weet bij te houden voelt dat nog veel beter.

Ik doe als een mail binnen komt lezen, in een mapje stoppen (bv beantwoorden binnen een week of beantwoorden binnen twee weken. Ook een mapje met lopende zaken, bv info mails kf wat ik moet onthouden. Digitale aankopen map en afspraakbevestiging map.
Ik verwerk ze xodoende vaak snel
pi_221039739
quote:
14s.gif Op zondag 14 juni 2026 16:41 schreef Marsenal het volgende:
Mijn agenda is bijgewerkt en op orde. Alle dingen op m'n to-do lijstje zijn gedaan. Alledrie mijn mailboxen zijn leeg, maar dan ook echt leeg. Alle berichten van alles en iedereen in alle apps die er op mijn telefoon of computer staan, gelezen, beantwoord en verwerkt. Ik heb oprecht niks lopen. Dit is voor het eerst in jaren, echt jaren. Ik voel ook geen stress, opeens.

Bijkomend detail: ik heb sinds een paar weken medicijnen voor adhd. Dus, als je leven een onoverzichtelijke puinhoop is en je eigenlijk je mail niet durft te openen: Big Pharma _O_
Proficiat. *O* w/ ^O^
  zondag 14 juni 2026 @ 17:51:03 #4
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221040582
Alles weer strak in het gareel, heel netjes. Ik voel nu de neiging om die ontwikkeling op de voet te gaan volgen.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221040778
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 17:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
Alles weer strak in het gareel, heel netjes. Ik voel nu de neiging om die ontwikkeling op de voet te gaan volgen.
Je kan je natuurlijk altijd vrijblijvend aanmelden voor de nieuwsbrief!
-nee-
pi_221040812
quote:
14s.gif Op zondag 14 juni 2026 18:09 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Present.
Want natuurlijk wil ik nu weten hoe het gaat met jou.
En ook of je deze 'geordende' Marsenal kunt blijven handhaven.
  zondag 14 juni 2026 @ 18:16:03 #7
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221040844
quote:
14s.gif Op zondag 14 juni 2026 18:09 schreef Marsenal het volgende:

[..]
En zo heb ik mijn voorbeeld gevonden. Ik accepteer dat je mijn gegevens met derden zult delen.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')