Dank je. Ben heel moe dus hoopt dat het lukt. Morgen gelukkig vrijquote:Op maandag 15 juni 2026 00:50 schreef Kissingbird het volgende:
Wat een rot situatie voor alle betrokkenen.
Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt morgen en wat kunt slapen
Misschien precies dit?quote:Op zondag 14 juni 2026 20:54 schreef Ole het volgende:
Ik heb politie gebeld. Niet 112 maar 0900 8844. Die willen niks doen. Heb duidelijk aangegeven dat het zorgelijk is en niet eerste keer. Ze wilde ook nier kijken of hij ergens opgepakt was.
quote:Op zondag 14 juni 2026 21:01 schreef Ole het volgende:
Ze is zijn in verleden heel vaak naar zijn huis gegaan. Blijftven niet bezig snap ik wel.
In het geval dat hij terugkomt noteer dan gelijk de contactgegevens van de buren en bekenden mocht er een volgende keer komen.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:48 schreef Ole het volgende:
Nogmaals ik denk dat hij ergens in opname is nu.
Heb later nog contact met zijn zus.
En het is mij niet duidelijk of hij contactpersoon heeft.
Nou, heb wel eens meegemaakt dat ze een deur openbreken als iemand van de aardbodem is verdwenen en geen teken van leven meer geeft. En zeker bij suïcidale mensen.quote:Op maandag 15 juni 2026 07:15 schreef Discombobulate het volgende:
Politie is helemaal niet voor dit soort dingen tenzij in acuut levensgevaar. Bovendien kan dat ook heel averechts werken op zo'n iemand.
Maar dan is er vaak wel eerst al iemand gaan kijken of er bijvoorbeeld een stapel post ligt, en vliegen achter de ramen zitten etc. (buren, familie, ..)quote:Op maandag 15 juni 2026 13:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou, heb wel eens meegemaakt dat ze een deur openbreken als iemand van de aardbodem is verdwenen en geen teken van leven meer geeft. En zeker bij suïcidale mensen.
Fijn te horenquote:Op maandag 15 juni 2026 20:49 schreef Ole het volgende:
Nou hij heeft net geappt. Het gaat inderdaad niet heel goed met hem. Maar in elk geval weer boven water.
Dank allemaal!
Fijnquote:Op maandag 15 juni 2026 20:49 schreef Ole het volgende:
Nou hij heeft net geappt. Het gaat inderdaad niet heel goed met hem. Maar in elk geval weer boven water.
Dank allemaal!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |