abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221042039
you only had one job
pi_221042057
quote:
15s.gif Op zondag 14 juni 2026 19:25 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Die gooiers reageren ook bijzonder lauwtjes achteraf. Ik had toch wel enige schok verwacht, maar het lijkt alsof ze het niet begrijpen of het ze totaal niet interesseert wat er gebeurde.

Misschien was het inderdaad wel een soort afrekening in een fout circuit.
Ach joh, het was maar een vrouw.

:{
pi_221042104
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 13:42 schreef over_hedge het volgende:
Die 3 aanklagen voor moord?

Wel echt bizar dit

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dood door schuld.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Dood_door_schuld
pi_221042169
Zij hing niet, maar die gozers nu wel.
pi_221042248
Wat een kwibussen, niemand die het doorhad.
  zondag 14 juni 2026 @ 19:46:00 #106
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221042283
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 13:40 schreef Weltschmerz het volgende:
Ze had wel een helm op, dus aan de veiligheid is gedacht.

Het is ook wel een beetje eigen schuld hoor, je legt je lot in handen van een paar 'trust me bro' stinkhippies die geen normale baan konden krijgen.
Dit dus
pi_221042289
Dit is moord
pi_221042390
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 19:46 schreef Cupfighter het volgende:
Dit is moord
Dood door schuld.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221042406
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 19:50 schreef Soury het volgende:

[..]
Dood door schuld.
Dit dus ja
pi_221042520
Is denk ik gewoon een AI filmpje dat is opgepikt door nationale media.
Vakman pur sang
  zondag 14 juni 2026 @ 20:06:13 #111
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_221042669
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 19:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Nog niet aan gedacht. Want ergens te bizar om waar te zijn, dus zou ook kunnen!
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_221042723
Heb gecheckt maar lijkt toch echt te zijn, al zijn er in Brazilië zelf nog helemaal geen nieuws items over.
Het vreemde is dat de filmer gelijk doorfilmt en het touw (elastiek) op de grond filmt. Beetje vreemd.
Vakman pur sang
  zondag 14 juni 2026 @ 20:10:34 #113
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_221042755
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 20:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb gecheckt maar lijkt toch echt te zijn, al zijn er in Brazilië zelf nog helemaal geen nieuws items over.
Het vreemde is dat de filmer gelijk doorfilmt en het touw (elastiek) op de grond filmt. Beetje vreemd.
Vreemd is het zeker!
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_221042762
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 19:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee dat lijkt me niet, daarvoor zijn er teveel (3) verschillende clips die overal precies overeenkomen. A.I. is ver maar nog niet zo ver voor zover ik weet
pi_221042780
Mss een reclamespot voor Ryanair. 'Beter had je met Ryanair gevlogen'
  zondag 14 juni 2026 @ 20:58:12 #116
40566 Ericr
Livewrong
pi_221043598
Andere hoeken gezien en aftermath. Niet eens zo hoog maar hoog genoeg om dat niet te overleven. Tuigje vastmaken moet je zelf toch wel door hebben. Tuigje had ze namelijk wel aan.

Degenen die filmen zien het trouwens misgaan gelet op hun reactie maar reageren niet richting de werpers. Vage zooi, ziet er ook heel onprofessioneel uit gelet op het platform dat ze gebruiken.
pi_221044035
quote:
Volgens het kantoor van de gouverneur van São Paulo zijn drie mannen gearresteerd in verband met het incident van zaterdag op het Skeleton Bridge Trail-pad in Limeira. “Volgens het politierapport was de veiligheidsuitrusting op het moment van de sprong niet correct bevestigd,” aldus het kantoor van de gouverneur in een verklaring. “Het slachtoffer bood geen weerstand tegen de val en het overlijden werd vastgesteld door teams van de SAMU (Serviço de Atendimento Móvel de Urgência, de mobiele spoedeisende hulpdienst).”

Het is nog onduidelijk waarom het bungeekoord niet correct was vastgemaakt voordat zij aan de activiteit deelnam.

Aanvankelijk werden zes personen naar het politiebureau van Limeira gebracht voor verhoor. Drie van hen — mannen van 27, 32 en 42 jaar oud — werden vervolgens gearresteerd in verband met het incident, aldus het kantoor van de gouverneur.

De mannen werden op heterdaad (in flagrante) aangehouden op verdenking van doodslag met voorwaardelijk opzet. Volgens de Braziliaanse wet geldt deze aanklacht voor gevallen waarin de verdachten niet de bedoeling hadden om iemand te doden, maar wel een gevaarlijke handeling verrichtten waarvan zij het dodelijke risico hadden kunnen voorzien.

De autoriteiten hebben de identiteit van de verdachten niet bekendgemaakt.

“Het onderzoek wordt voortgezet om de omstandigheden en mogelijke verantwoordelijkheden vast te stellen,” aldus het kantoor van de gouverneur.
https://www.nbcnews.com/w(...)nt-brazil-rcna350002
  zondag 14 juni 2026 @ 22:59:18 #118
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221045953
quote:
“Het onderzoek wordt voortgezet om de omstandigheden en mogelijke verantwoordelijkheden vast te stellen,” aldus het kantoor van de gouverneur.
Dan hoop ik dat we dat nog in dit topic terugzien, want ondanks de tragiek ben ik wel geinteresseerd in hoe dit nou in hemelsnaam zo heeft kunnen gebeuren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tengano op 15-06-2026 00:00:55 ]
pi_221046811
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 22:59 schreef Tengano het volgende:

[..]
Dan hoop ik dat we dat nog in dit topic terugzien, wan ondanks de tragiek ben ik wel geinteresseerd in hoe dit nou in hemelsnaam zo heeft kunnen gebeuren.
Dat is eenvoudig.

1. Er zijn blijkbaar mensen die zich van 40 meter hoge brug willen laten werpen.

2. Er zijn blijkbaar mensen die andere mensen van een 40 meter hoge brug willen gooien.

Dat touw is een technisch detail. Het probleem zit in de combinatie van 1 en 2. Een psychische stoornis die kennelijk vaak voorkomt.
  zondag 14 juni 2026 @ 23:40:03 #120
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221047035
Zal wel een gevalletje "Maar dat zou jij toch doen?" zijn.
pi_221048052
Vreselijk :{ Maar ook die vrouw, zoals al eerder vermeld je moet toch ook zelf doorhebben dat er iets niet klopt op het moment je wordt opgetild en je zit niet vast

Sowieso zou ik never nooit bungeejumpen, ook al zitten er 10 touwen aan mij vast :{w
pi_221048179
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 22:59 schreef Tengano het volgende:

[..]
Dan hoop ik dat we dat nog in dit topic terugzien, want ondanks de tragiek ben ik wel geinteresseerd in hoe dit nou in hemelsnaam zo heeft kunnen gebeuren.
Vergeten die elastiek vast te maken, simpel zat.
pi_221048220
Het was geen bungeejump maar een ghetto schommel met normaal klimtouw. Dit is hoe het daar hoort te gaan:
twitter

Keihard met je kokosnoot in zo'n brugpijler vliegen was trouwens ook nog een optie daar 8)7

[ Bericht 7% gewijzigd door Cheeseburgert op 15-06-2026 11:31:45 (Brugpijler spellen is moeiluk) ]
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_221048945
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 01:01 schreef Cheeseburgert het volgende:
Het was geen bungeejump maar een ghetto schommel met normaal klimtouw. Dit is hoe het daar hoort te gaan:
[ x ]

Keihard met je kokosnoot in zo'n brugpeiler vliegen was trouwens ook nog een optie daar 8)7
Ja die brugpijler is wel erg tricky zo
pi_221049117
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 18:04 schreef Bart2002 het volgende:
Je kunt je ook oprecht afvragen: WAAROM doen mensen dit en willen ze dat. Doe het gewoon NIET en dan ervaar je ook niet alles wat er mis kan gaan. In principe is aan een elastiekje de diepte induiken best een kick maar met een behoorlijk afbreukrisico. En dat betreft altijd jezelf. Zelfde met parachutespringen. Prima alles voor de kick maar calculeer in dat je met zeer brute kracht op de grond terecht komt waar het menselijk lichaam niet echt op gebouwd is. :)
Dat heb ik ook van die vliegshows of dingen in het circus, de kick is dat het maar net goed gaat terwijl het grandioos fout kan gaan. Dat het dus af en toe fout hoort erbij, daar komen de mensen ook voor. Het is de aantrekkingskracht van het gevaar en dan verwezenlijkt dat gevaar zich en dan gaan ze zeuren.

Als je niet wil zien hoe een tijger een circusartiest toetakelt moet je naar een koe in de wei gaan kijken, maar dat doen ze niet want ze willen een gevaarlijk dier zien.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')