Veel toeristen. De lokalen kopen het niet, maar ondertussen wordt Amsterdam wel verwoest door toerismequote:
Net als die stroopwafels van ¤ 10 euroquote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:16 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Veel toeristen. De lokalen kopen het niet, maar ondertussen wordt Amsterdam wel verwoest door toerisme
Ook lokale begrippen als Rudi's zijn tegenwoordig duurquote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:17 schreef maily het volgende:
[..]
Net als die stroopwafels van ¤ 10 euro
Nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:30 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ook lokale begrippen als Rudi's zijn tegenwoordig duur
Rudi's Stroopwafels. Beste man staat er al sinds de jaren 70 met z'n stroopwafels, nog steeds met de originele eigenaar en zijn zonen.quote:
Die snoepkramen hoeven van mij niet hoor.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
Wat een herinneringen. Lekker een visje happen bij die haringboer of grote brokken chocolade kopen bij die snoepkraam.
Markt in Amsterdam, maar is het niet waard. Zitten alleen overpriced kraampjes en oplichtende mongolen die mystery boxes aan toeristen verkopen.quote:
Oh dan heb ik niks gemist in mijn leven.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:18 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Markt in Amsterdam, maar is het niet waard. Zitten alleen overpriced kraampjes en oplichtende mongolen die mystery boxes aan toeristen verkopen.
Ik kreeg als kind wel snoep, maar ook van die gore sesamrepen. Daar had ik niet zoveel mee. Ik vond die grote brokken chocolade wel geweldigquote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Die snoepkramen hoeven van mij niet hoor.Ik kreeg als kind nootjes i.p.v. snoep en dat heb ik meegenomen naar mijn volwassen leven
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:21 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Oh dan heb ik niks gemist in mijn leven.
in Den haag vroeg iemand 10 euro voor 21 poffertjes, wat een bandiet gewoon...
Sowieso moeten ze een prijscontrole gaan invoeren voor dit soort praktijkenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:17 schreef maily het volgende:
[..]
Net als die stroopwafels van ¤ 10 euro
Dit kan echt niet.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:15 schreef maily het volgende:
Goed idee trouwens; poffertjes.
Ga er een paar opwarmen![]()
Ik eet niet vaak genoeg poffertjes om daar een aparte pan voor aan te schaffen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:45 schreef Harvest89 het volgende:
Dure kutdingen die poffertjes.
Je kunt ze ook zelf maken.
Deze oude baas laat zien hoe:
Bekijk deze YouTube-video
Gemiddelde loon daar is dan ook 2.156,47 Euro.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:57 schreef OnzekereDude het volgende:
In Japan kan je bijvoorbeeld voor 4 euro een Big Mac menu kopen, in Nederland is dat al ruim 10 euro![]()
Als Nederlanders niet het calvinisme hadden verwerft, zouden we nu een betere food culture hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |