SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Y se puede repetir, maar liever niet in het zelfde topic .. alhoewel dat verder ook niet uit maakt
Voel je vrij om te posten .. Ik probeer alle soorten Spaanstalige muziek te brengen, maar ik ken ook niet alles en daarvoor is jullie hulp ook nodig ...[/s]
Ik kan ondertussen veel Spaanse nummers goed verstaan, zeker de oudere muziek is goed te verstaan.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 03:28 schreef kree het volgende:
geen idee wat de vertaling is trouwens? ik hou er naar mij eigen gedachten bij enzo.
lekker nr hoor. ik kan het niet volgen, woordjes wel enzo maar verder komt ik nietquote:Op zaterdag 13 juni 2026 04:36 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik kan ondertussen veel Spaanse nummers goed verstaan, zeker de oudere muziek is goed te verstaan.
Bekijk deze YouTube-video
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |