RIPquote:Moeder Dionne Stax overleden: 'Mijn steun en toeverlaat'
Dionne Stax (41) heeft via social media bekendgemaakt dat haar moeder is overleden. De presentator staat in een emotioneel bericht stil bij het grote verlies en deelt daarbij een reeks persoonlijke foto's.
Bij de beelden op Instagram beschrijft Dionne het verdriet dat zij en haar familie momenteel voelen. 'Nooit meer knuffelen. Nooit meer praten en lachen over van alles, over niks', schrijft ze. Daarnaast spreekt ze vol liefde over haar moeder, die een belangrijke rol in haar leven speelde en 'haar grootste steun' was.
'Mijn steun en toeverlaat. Mijn allerliefste mamsie. De beste omi', pent Dionne. Ook laat ze weten hoe moeilijk het verlies voor haar is: 'Ik kan het nog niet bevatten. Ik mis je verschrikkelijk.'
Onder haar bericht reageren veel volgers en bekende Nederlanders met steunbetuigingen. Zij wensen Dionne en haar naasten veel kracht toe in deze moeilijke periode. Jim Bakkum reageert met de woorden: 'Wat een zwaar verlies moet dit zijn. Veel sterkte Dionne.' Ook Quinty Trustfull leeft mee en schrijft: 'Wat een verdriet. Heel veel sterkte.'
Mensen willen medeleven tonen. Niet voor niets dat RTL er een heel artikel over schrijft. Veel liefhebbers van Dionne ook.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:24 schreef Deisyy het volgende:
Een nieuwsitem omdat de moeder van een presentator is overleden, afgelopen week al een artikel over de overleden moeder van Caroline van der Plas, ik vind het wel een beetje non-nieuws hoor.
Beetje verwarrend indd, maar Dionne is 41!quote:
Had 42 moeten zijn ja.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:59 schreef Wereldgozer het volgende:
Waarom moet die 41 in de titel
Verwarrend
Oh jij toch ook. Beetj vroege komkommertijd.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:24 schreef Deisyy het volgende:
Een nieuwsitem omdat de moeder van een presentator is overleden, afgelopen week al een artikel over de overleden moeder van Caroline van der Plas, ik vind het wel een beetje non-nieuws hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |