Heej incels.. Je moet mn voeten kussenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 10:23 schreef Koekoekmakto het volgende:
Excuses geaccepteerd na 3 weesgegroetjes en 2 keer de voeten van Jezus Christus kussen. Daarna mag je weer de wei in.
Jij snapt het. Passende maatregelen voor een dergelijke biecht.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 11:33 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Heej incels.. Je moet mn voeten kussen
Sorry ben al volgeboekt.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 18:31 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
Als ik mee mag naar Europa Park is het je vergeven
Ja en? Ben jij perfect? Heb jij nooit fouten gemaakt?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:47 schreef Telefoonvork het volgende:
Ah... dus je gedraagt je als een totale lul omdat je ADHD hebt en dus eigenlijk zielig bent. Rot toch op met jouw lege excuses.
Het gaat erom dat je jouw "ADHD" gebruikt als excuus om het goed te praten; je gebruikt het als reden voor jouw gedrag. Ik ken zat mensen die ADHD hebben, en die gedragen zich dus niet als een hork om zich vervolgens te verschuilen achter die stoornis.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:18 schreef incel het volgende:
Ik ben tenminste mans genoeg om te kunnen zelfreflecteren en mijn excuses te kunnen aanbieden en dan ga je er zo mee om nee dat helpt en dat moet je al helemaal niet bij mij doen want heb een hekel aan onrecht dan kan ik helemaal gek worden dus pas op.
Ja maar wat moet ik nu danquote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:46 schreef Telefoonvork het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je jouw "ADHD" gebruikt als excuus om het goed te praten; je gebruikt het als reden voor jouw gedrag. Ik ken zat mensen die ADHD hebben, en die gedragen zich dus niet als een hork om zich vervolgens te verschuilen achter die stoornis.
Als je dat nou had weggelaten uit jouw excuus, dan had het een hele andere lading gehad.
Wat ga je in de toekomst doen? Gewoon verder met je gedrag en vervolgens een ninja-edit "sorry, ik heb ADHD"?
Voorbeeld:quote:
Dit voorbeeld toont het volgende:quote:Ik wil graag mijn excuses aanbieden voor mijn eerdere gedrag. Ik betreur mijn aandeel <jouw aandeel> in <situatie(s)> ten zeerste en ik zal mijn best doen om het nooit meer te laten gebeuren. Mocht ik mij in de toekomst alsnog misdragen, dan zal ik mijn best doen dit zo snel mogelijk recht te zetten.
Maar laten we niet doen alsof het allemaal mijn schuld was. Actie reactie toch.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:48 schreef Telefoonvork het volgende:
[..]
Voorbeeld:
[..]
Dit voorbeeld toont het volgende:
1) Je verbergt je niet achter de één of andere stoornis;
2) Je bent oprecht;
3) Je geeft een voorbeeld van hoe je je hebt gedragen, dit toont zelfreflectie;
4) Je belooft als het nogmaals gebeurt het zo snel mogelijk recht te zetten; ergo, wij zijn geen robots.
Excuses aanvaard.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 16:41 schreef Pharkus het volgende:
Mocht ik me ooit gekwetst of onprettig gevoeld hebben door je vroegere posts dan bied ik daarvoor mijn excuses aan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |