Een vinger of 2 er in is ook lekker. Wat je geeft moet je ook kunnen ontvangen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:32 schreef Cupfighter het volgende:
Eigenlijk hoop ik dat die kerels die zo handelen zelf ook een keer flink in hun reet geneukt worden
Het schijnt dat anaal bij mannen een prettige ervaring kan zijnquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:32 schreef Cupfighter het volgende:
Eigenlijk hoop ik dat die kerels die zo handelen zelf ook een keer flink in hun reet geneukt worden
Maak er maar een scheurkalender van.quote:Op woensdag 22 juli 2026 11:31 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Nou het is echt allemaal waar, maar misschien komt het door de literaire manier waarop ik het opschrijf. Dat doe ik niet bewust, daar heb ik gewoon altijd al een talent voor gehad. Maar wat voor boek zou je me aanraden te schrijven dan? Een roman?
Ik ben op mijn 12e verkracht dus heb er geen prettige ervaring meequote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het schijnt dat anaal bij mannen een prettige ervaring kan zijn
Spreek je uit ervaringquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het schijnt dat anaal bij mannen een prettige ervaring kan zijn
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:41 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ben op mijn 12e verkracht dus heb er geen prettige ervaring mee
Kut voor je. Hoop voor je dat het je geen fysieke en emotionele pijn meer geeft bij het aangaan van relaties.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:41 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ben op mijn 12e verkracht dus heb er geen prettige ervaring mee
Ik heb er geen last meer van maar heb wel moeite met teksten die totaal geen rekening houden met grenzen op dit gebied, een vrouw moet het toch proberen en lekker vinden en proberen over te halen tot anale seks, die kerels mogen ze van mij een bezemsteel in de kont duwenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:03 schreef Trademarker het volgende:
[..]
Kut voor je. Hoop voor je dat het je geen fysieke en emotionele pijn meer geeft bij het aangaan van relaties.
Wat is er mis met het verkennen van grenzen (mits wederzijds toestemming en respect)quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:09 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik heb er geen last meer van maar heb wel moeite met teksten die totaal geen rekening houden met grenzen op dit gebied, een vrouw moet het toch proberen en lekker vinden en proberen over te halen tot anale seks, die kerels mogen ze van mij een bezemsteel in de kont duwen
Vraag me ook af hoe waar deze verhalen zijn
Ik zie weinig respect in de posts die ik bedoelquote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:17 schreef Trademarker het volgende:
[..]
Wat is er mis met het verkennen van grenzen (mits wederzijds toestemming en respect)
Ik ben voorstander voor het aftasten van elkaars grenzen ( en er soms net overheen).
In een relatie is het geven EN nemen.
Ik ben zelf vrij open op het gebied van sexualiteit. Vind niet snel iets vreemd/vies, maar heb zelf ook mijn grenzen. Deze liggen misschien iets verder dan bij de meeste mensen.
Zie hier inderdaad ook ooit posts voorbij komen waarvan ik denk: Hoe dan!!!quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:02 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik zie weinig respect in de posts die ik bedoel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |