Tsja, ik ben ook ooit voor homo uitgescholden omdat ik een vrouw (nou ja, meisje, we waren jong) afgewezen heb omdat ze stomdronken was.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik wil er vooral mee zeggen dat het allemaal niet zo eenvoudig te definiėren is. Toen we het dus bespraken en zij aangaf dat ze dat dus eigenlijk wilde (wat op mij al niet heel overtuigend overkwam) en ik aangaf zo ver niet te willen gaan, had ze mij ook kunnen proberen te overtuigen met haar denkwijze. Dan bedoel ik dus niet pushen, maar wellicht had ze het op een bepaalde manier uit kunnen leggen waarop ik dan dacht "hey verrek, zo kun je er ook naar kijken". Allemaal even hypothetisch, maar als ik daar dan in mee was gegaan, wat ik dus echt niet van plan was, had het een rare situatie opgeleverd. Enerzijds heeft ze aangegeven dat te willen, geen misbruik. Anderzijds geeft ze op het moment zelf aan het niet te willen en wil ze dat ik stop, wel misbruik.
Ik ga in zo'n situatie dan maar voor de gemakkelijke weg, het niet doen en alle mogelijke ellende ermee uit de weg gaan. Ik zou het echter prima hebben begrepen als, in dit geval ik, een andere keuze daarin zou hebben gemaakt. Om diegene dan te betichten van verkrachting of seksueel misbruik gaat gewoon heel erg ver.
Ja dat wel maar dat staat verder los van mijn vraag.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
TS heeft een onderdanig tiepje aan de haak geslagen die stoomachtig (woorden van ts) in bed. En ondanks dat hij al wekenlang regelmatig allerlei suggesties doet om haar zover te krijgen, blijft ze weigeren.
Volgens mij is dit dus gewoon het moment dat je stopt met zaniken om je zin te krijgen en accepteert en respecteert dat ze hier niet voor in is.
Het lijkt mij heel normaal om vooraf te bespreken om anaal te proberen. Al was het maar omdat het wel handig is om enige voorbereiding te hebben…quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Jij vraagt mag ik hem in je poeper steken?
Dat moet je toch gewoon een beetje proberen
Vragen jullie ook
Wil je mijn sperma slikken?
Direct afgewezen, of meer afgewezen in de zin van dat er wel signalen waren, maar waarvan je uiteindelijk besloten hebt om er niets mee te doen? Is enorm offtopic, maar ik heb dat in het verleden ook weleens gehoord en ben benieuwd hoe die denkwijze gaat.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tsja, ik ben ook ooit voor homo uitgescholden omdat ik een vrouw (nou ja, meisje, we waren jong) afgewezen heb omdat ze stomdronken was.
Het punt is altijd: door je daar niets van aan te trekken kan het achteraf als misbruik worden gezien. Misschien ook niet, maar dat risico wil je niet lopen.
Ik kan echter 0,0 medelijden hebben met mannen die denken: komt wel goed. Kan hoor. Maar je loopt gewoon een enorm risico.
Vergelijk het met seks met een van je studentes. Gaat vaak genoeg goed. Maar als ze achteraf spijt hebben is het zonneklaar seksueel misbruik. Ja, ook als ze zelf het initiatief nam…
Dat wel maar in de heat of the moment ga je toch niet zulke vragen stellen lijkt mequote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het lijkt mij heel normaal om vooraf te bespreken om anaal te proberen. Al was het maar omdat het wel handig is om enige voorbereiding te hebben…
Als je zo een dingen niet eens kan bespreken/vragen als een volwassene dan ben je ook niet volwassen genoeg om die dingen uit te voeren. En dat vragen hoeft echt niet op een schriftelijke saaie manier. Je tast toch altijd wel af wat kan en niet kan en dat kan heel speels gebeuren.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Jij vraagt mag ik hem in je poeper steken?
Dat moet je toch gewoon een beetje proberen
Vragen jullie ook
Wil je mijn sperma slikken?
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:58 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Als je zo een dingen niet eens kan bespreken/vragen als een volwassene dan ben je ook niet volwassen genoeg om die dingen uit te voeren. En dat vragen hoeft echt niet op een schriftelijke saaie manier. Je tast toch altijd wel af wat kan en niet kan en dat kan heel speels gebeuren.
Klopt. Gewoon wat opmerkzaam zijn voor de (non-verbale) reactie.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Maar ik denk dat je echt niet altijd dingen hoeft te vragen je kan gewoon aftasten wat jij al zegt.
Klopt, maar kan evenzeer educatief voor een ander zijnquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:01 schreef cosmosis het volgende:
Dit topic is nog faker dan gay....
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:01 schreef Lenny77 het volgende:
Klopt. Gewoon wat opmerkzaam zijn voor de (non-verbale) reactie.
Educatie in een notedop...Overleg voordat je hem er ergens random in probeert te prikken?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:03 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Klopt, maar kan evenzeer educatief voor een ander zijn
Nou dat is eigenlijk een prima samenvattingquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:05 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Educatie in een notedop...Overleg voordat je hem er ergens random in probeert te prikken?
Nou ja en poppers snuiven natuurlijkquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:07 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou dat is eigenlijk een prima samenvatting
En dan te zeggen dat er 5 pagina's vol staan
Dat spreekt voor zichquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:09 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Nou ja en poppers snuiven natuurlijk
Het was op een feestje waar ik haar tegenkwam. Lang geleden, maar ik zal haar duidelijk hebben gemaakt dat ik haar wel leuk vond, maar niet met haar op dat moment naar bed wilde gaan.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Direct afgewezen, of meer afgewezen in de zin van dat er wel signalen waren, maar waarvan je uiteindelijk besloten hebt om er niets mee te doen? Is enorm offtopic, maar ik heb dat in het verleden ook weleens gehoord en ben benieuwd hoe die denkwijze gaat.
Nee, maar je gaat ook niet zomaar haar anaal penetreren.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat wel maar in de heat of the moment ga je toch niet zulke vragen stellen lijkt me
Ik heb ooit in een zeer ver verleden eens aan poppers geroken maar niet in een seksuele setting.quote:
Haha das wel een domper, gezien al je spieren zouden ontspannenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:15 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik heb ooit in een zeer ver verleden eens aan poppers geroken maar niet in een seksuele setting.
Ik herinner me de geur tot nu en ik vond het best lekker ruiken. De zeer snelle reactie erop was niet zo prettig
Ben met mijn kop tegen een deur gevallen toen
Nuja dat is dan ook waarschijnlijk wat is gebeurd? En ik stond nogal dichtbij die deur. Was een flinke klapquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:18 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Haha das wel een domper, gezien al je spieren zouden ontspannen
Of je al dan niet anaal wil vind ik iets wat je zeker vooraf bespreekt en niet iets wat je zomaar n the heat of the moment doet.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat wel maar in de heat of the moment ga je toch niet zulke vragen stellen lijkt me
Inderdaad, maar wel de verkeerde spieren verslapt! Beter dat je het gebruikt om die net iets te dikke en lange vuurtoren eindelijk tot het gaatje te laten gaan, heerlijk als dat normaal niet lukt, maar na een extra popje zo floep diep gevult....Wat wil je nog meerquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:19 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nuja dat is dan ook waarschijnlijk wat is gebeurd? En ik stond nogal dichtbij die deur. Was een flinke klap
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |