abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8734287
Wat kan ik me daar kwaad om maken zeg.. vrienden (of mensen) die altijd overal bij zijn, en krijgen ze een vriendin (of vriend) en je ziet ze helemaal NOOIT meer. Ze laten hun complete sociale leven en al hun vrienden daarbij vallen. Ze doen alleen nog maar wat hun aanhangsel wil en zitten liever saai thuis op de bank dan gezellig met vrienden in de kroeg.
Hoe kom ik hier op? In de Poll op de FP staan verschillende voorbeelde van mensen die vroeger vaak in de kroeg kwamen, en nu liever "gezellig" met hun vriendin op de bank zitten

Ik wil bij deze verklaren dat ik NOOIT zo'n triest schepsel wil worden en wil graag van jullie weten of er bij jullie wel bij zijn die zo zijn. Dan kan ik jullie een flinke verbale schop onder de kont geven.

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_8734319
Nou ik ga zeker minder uit dan voorheen. Maar ik vind het beiden gezellig Please don't hit me!
Today we escape, we escape.......
  woensdag 26 februari 2003 @ 18:02:36 #3
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_8734334
Ik ben nooit sociaal en spontaan geweest, mag ik wel op de bank zitten?
pi_8734338
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 18:00 schreef
Ik wil bij deze verklaren dat ik NOOIT zo'n triest schepsel wil worden en wil graag van jullie weten of er bij jullie wel bij zijn die zo zijn. Dan kan ik jullie een flinke verbale schop onder de kont geven.
Je kan zoveel willen. We spreken je over 5 jaar wel weer
pi_8734339
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 18:00 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat kan ik me daar kwaad om maken zeg.. vrienden (of mensen) die altijd overal bij zijn, en krijgen ze een vriendin (of vriend) en je ziet ze helemaal NOOIT meer. Ze laten hun complete sociale leven en al hun vrienden daarbij vallen. Ze doen alleen nog maar wat hun aanhangsel wil en zitten liever saai thuis op de bank dan gezellig met vrienden in de kroeg.
Hoe kom ik hier op? In de Poll op de FP staan verschillende voorbeelde van mensen die vroeger vaak in de kroeg kwamen, en nu liever "gezellig" met hun vriendin op de bank zitten

wacht maar tot je kunt kiezen tussen kroeg en een stevig potje sex
Mangs moj de koo 's bie de heurns vat'n
pi_8734350
hmm... langleve mij... ik heb m'n vriendin leren kennen IN de kroeg

we zitten dus ook ieder weekend... met al m'n vrienden en al haar vrienden ... in die kroeg

pi_8734363
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 18:02 schreef ReSiever het volgende:

[..]

wacht maar tot je kunt kiezen tussen kroeg en een stevig potje sex

Wat een gelul.. dan neuk je maar voordat je naar de kroeg gaat.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_8734375
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 18:04 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Wat een gelul.. dan neuk je maar voordat je naar de kroeg gaat.

relax mag erna ook dan? dan vind ik het wel ok
pi_8734377
Iedereen heeft toch zijn eigen dingen die die leuk vind... vind het niet leuk dat je dan meteen iedereen triest noemt. Ok de mensen die voorheen altijd met vrienden gingen stappen en nu niks meer samen doen vind ik ook triest ja en dan zeker als het uit is weer trug naar de vriendenclub.

Maar ik vind het heerlijk om op de bank te zitten en een filmpje te kijken, ik heb inmiddels 4 jaar een relatie en in de eerste 3 jaar zijn we nog gewoon met onze vrienden uitgegaan maar de laatste tijd is het gewoon niet zo gezellig meer in de plaatsen waar wij altijd gingen dus waarom dan niet gezellig filmpje kijken....

pi_8734383
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 18:02 schreef jerney het volgende:
Ik ben nooit sociaal en spontaan geweest, mag ik wel op de bank zitten?
Hmm jij bent lekker dus da's goed ter vervanging voor deze ene keer.
pi_8734394
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 18:04 schreef ReSiever het volgende:

[..]

relax mag erna ook dan? dan vind ik het wel ok

Oke, maar dan geen gezeik van "we gaan de volgende keer maar niet" als je teveel gezopen hebt en het lukt niet meer.
pi_8734398
quote:

Ik walg van gasten die schelden op gasten die een vriendin hebben. Dit is gewoon frustratie omdat je zelf te lelijk of te lomp bent om een vriendin aan de haak te slaan.
Als je zelf een vriendin had dan piepte je wel anders.
De grote kindermaker
pi_8734400
alsof in de kroeg hangen je hele leven leuk blijft...
pi_8734404
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 18:05 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Oke, maar dan geen gezeik van "we gaan de volgende keer maar niet" als je teveel gezopen hebt en het lukt niet meer.

Ahum, hoezo? het lukt niet meer?
pi_8734413
Er is wel een verschil tussen je vrienden laten vallen en niet meer vaak uitgaan. Dat eerste is inderdaad lullig, dat tweede maak je zelf wel uit, vind ik.

Om antwoord te geven op je vraag. Ik ga inderdaad niet vaak naar de kroeg, maar dat deed ik vroeger ook niet. Vroeger ging ik misschien iets vaker uit dan nu, maar ook niet veel.

Mijn vriendinnen zie ik nog heel vaak. Met de een ga ik elke week uit eten, de ander zie ik sowieso heel vaak, want daar schrijf ik samen een eindscriptie mee (maar verder spreken we ook wel af), andere vriendinnen zie ik af en toe, die hebben het zelf ook druk, een heleboel mensen spreek ik heel erg vaak op MSN.

Ik vind het overigens niet raar dat je leven anders wordt als je ouder wordt, dat je dan minder vaak uitgaat enzo. Ik denk dat je interesses ook gewoon veranderen.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_8734421
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 18:04 schreef Nadientje het volgende:
Iedereen heeft toch zijn eigen dingen die die leuk vind... vind het niet leuk dat je dan meteen iedereen triest noemt. Ok de mensen die voorheen altijd met vrienden gingen stappen en nu niks meer samen doen vind ik ook triest ja en dan zeker als het uit is weer trug naar de vriendenclub.

Maar ik vind het heerlijk om op de bank te zitten en een filmpje te kijken, ik heb inmiddels 4 jaar een relatie en in de eerste 3 jaar zijn we nog gewoon met onze vrienden uitgegaan maar de laatste tijd is het gewoon niet zo gezellig meer in de plaatsen waar wij altijd gingen dus waarom dan niet gezellig filmpje kijken....

Wat jij beschrijft is ook gewoon een heel ander verhaal. Maar veel mensen laten hun sociale leven verslonzen en als het dan eenmaal uitraakt (wat in 80% van de gevallen gebeurt) dan komen ze er opeens achter dat ze niemand meer hebben en moet je meteen weer klaar staan om ze op te nemen in je vriendengroep.. en daar baal ik van.
pi_8734429
Ah, klinkt heel bekend. En als het dan uitgaat zie je ze elke week weer en zeggen ze 'hoe kon ik ooit zonder jullie?' En zodra ze een andere vriendin krijgen verdwijnen ze weer. .
For great justice!
  woensdag 26 februari 2003 @ 18:08:10 #18
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_8734438
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 18:05 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Hmm jij bent lekker dus da's goed ter vervanging voor deze ene keer.

Naja.. op een bepaalde leeftijd beginnen mensen vaak uitgaan niet zo interessant meer te vinden en dat komt bij de een eerder dan bij de ander.
Dat kan er ook wel iets mee te maken hebben, al zie je vaak wel dat wanneer iemand een eerste vriendin krijgt, die opeens heel veel bij haar zit i.p.v. bij z'n vrienden..

pi_8734443
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 18:07 schreef American_Nightmare het volgende:

Wat jij beschrijft is ook gewoon een heel ander verhaal. Maar veel mensen laten hun sociale leven verslonzen en als het dan eenmaal uitraakt (wat in 80% van de gevallen gebeurt) dan komen ze er opeens achter dat ze niemand meer hebben en moet je meteen weer klaar staan om ze op te nemen in je vriendengroep.. en daar baal ik van.

Da's stom ja, maar dat is een ander verhaal dan gewoon minder interesse hebben in het uitgaan, je kunt je vrienden ook op een andere manier ontmoeten.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_8734445
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 18:05 schreef Mulai_Ismael het volgende:

[..]

Ik walg van gasten die schelden op gasten die een vriendin hebben. Dit is gewoon frustratie omdat je zelf te lelijk of te lomp bent om een vriendin aan de haak te slaan.
Als je zelf een vriendin had dan piepte je wel anders.

Ik heb vaak genoeg een vriendin en op het moment niet nee (althans geen reguliere vriendin ). En al had ik er een dan zou ik nog steeds gewoon op stap gaan en zeker niet m'n vrienden verwaarlozen.
  woensdag 26 februari 2003 @ 18:09:02 #21
19105 Noayla_
Love me tender
pi_8734452
Het wordt nog erger als ze babies krijgen; plotseling kunnen en willen ze nergens anders meer over praten en is er voor andermans zieleroerselen geen belangstelling meer...

Vooral met de moeders valt nauwelijks meer wat af te spreken omdat ze toch liever bij hun kind thuisblijven dan dat ze het aan de vader overlaten.

Ik begrijp heel goed dat het krijgen van een kind een intense ervaring is maar er zijn mensen die na het krijgen van een kind een soort blijvende tunnelvisie ontwikkelen.

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
  woensdag 26 februari 2003 @ 18:09:41 #22
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_8734463
quote:

Kan me er ook dood aan ergeren. Twee vrienden van me zijn al zo en een derde lijkt ook die kant op te gaan.
.
pi_8734495
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 18:08 schreef jerney het volgende:

[..]

Naja.. op een bepaalde leeftijd beginnen mensen vaak uitgaan niet zo interessant meer te vinden en dat komt bij de een eerder dan bij de ander.
Dat kan er ook wel iets mee te maken hebben, al zie je vaak wel dat wanneer iemand een eerste vriendin krijgt, die opeens heel veel bij haar zit i.p.v. bij z'n vrienden..

Maar het is gelul dat iemand van 18 t/m 22 zou zeggen "ik ben een beetje het uitgaan ontgroeid".. da's gewoon een slap excuus om te gebruiken wanneer je je vrienden niet hoeft te zien en gewoon bij je vriendin op de bank wilt hangen.. Ik kan me voor stellen als je rond de 30 bent dat je zegt dat het uitgaan niet meer zo hoeft..
  woensdag 26 februari 2003 @ 18:13:14 #24
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_8734527
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 18:11 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Maar het is gelul dat iemand van 18 t/m 22 zou zeggen "het uitgaan past niet meer bij mijn leeftijd".. da's gewoon een slap excuus om te gebruiken wanneer je je vrienden niet hoeft te zien en gewoon bij je vriendin op de bank wilt hangen.. Ik kan me voor stellen als je rond de 30 bent dat je zegt dat het uitgaan niet meer zo hoeft..

Naja.. past niet bij je leeftijd.. als je op je 40ste nog de behoefte hebt om naar strictly techno te gaan, moet je dat vooral doen

Bij mij is het het laatste jaar ook een heel stuk minder geworden hoor en ik ben even oud als jij. Af en toe heb ik nog wel eens zin om even uit te gaan, maar lang niet zoveel als een aantal jaar geleden.

pi_8734532
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 18:08 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ik heb vaak genoeg een vriendin en op het moment niet nee (althans geen reguliere vriendin ). En al had ik er een dan zou ik nog steeds gewoon op stap gaan en zeker niet m'n vrienden verwaarlozen.

Dat geloof ik dus niet.
De grote kindermaker
  woensdag 26 februari 2003 @ 18:13:45 #26
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_8734536
Hey niet editten als ik al aan het replyen ben
  woensdag 26 februari 2003 @ 18:14:56 #27
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_8734553
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 18:13 schreef Mulai_Ismael het volgende:

[..]

Dat geloof ik dus niet.

Mwoah.. verwaarlozen doet lang niet iedereen
pi_8734559
quote:

Maar het is gelul dat iemand van 18 t/m 22 zou zeggen "ik ben een beetje het uitgaan ontgroeid".. da's gewoon een slap excuus om te gebruiken wanneer je je vrienden niet hoeft te zien en gewoon bij je vriendin op de bank wilt hangen.. Ik kan me voor stellen als je rond de 30 bent dat je zegt dat het uitgaan niet meer zo hoeft..

Dat is toch heel individueel? Ik vond er niet veel meer aan toen ik een jaar of twintig (bijna eenentwintig), in jouw ogen was dat dus alleen een excuus om mijn vrienden niet meer te zien omdat ik nog net aan de verkeerde kant van de door jou verzonnen leeftijdsgrens zat?

Okee, ik ben wel nooit een echt uitgaanstype geweest. De tijd dat ik het minder leuk begon te vinden kwam overigens wel voordat ik mijn vriend leerde kennen.

Da's dus onzin, ik ben nooit zonder vriendinnen geweest, ook niet toen ik niet meer echt dol was op uitgaan.

pi_8734606
quote:

[..]

Nou, ik heb uitgaan nooit fantastisch gevonden. En nu ik zelf een huisje heb met een prima drankvoorraad (heel belangrijk), vind ik het veel gezelliger wanneer mijn vrienden hier langs komen dan rondhangen in een rokerige kroeg waar je elkaar nauwlijks kan verstaan en waar je niet eens lekker kan gaan zitten aan een tafeltje... En ik ben btw 22..
pi_8734619
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 18:02 schreef wunderbaum het volgende:

[..]

en ja hoor weer iemand die op typvouten zit te letten DAT is pas triest
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_8734651
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 18:13 schreef Mulai_Ismael het volgende:

[..]

Dat geloof ik dus niet.

Toch is het zo. In mijn vriendengroep zitten stelletjes die altijd gezellig meegaan, en waar we ook vaak naartoe gaan (1 ervan woont samen). Maar er zijn ook figuren die we haast nooit meer zien, en we hebben dus ook geen enkele behoefte om hen op te gaan zoeken.
pi_8734660
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 18:13 schreef jerney het volgende:
Hey niet editten als ik al aan het replyen ben
Sorry ik vond 't niet zo goed geformuleerd.
pi_8734674
Niet zeiken, die mensen kunnen prima hun eigen leven bepalen
pi_8734687
Even voor de duidelijkheid mensen; ik heb het dus niet over lui die al nooit in de kroeg kwamen, of die kroegen nooit gezellig hebben gevonden.
Als je met z'n allen gezellig bij iemand thuis gaat zitten is daar natuurlijk niks op tegen.
Maar ik vind het wel verkeerd als je met z'n allen bij iemand thuis gaat zitten, terwijl er een paar zijn die dan evengoed altijd met hun vriend of vriendin "lekker" thuis blijven (en dat dus ALTIJD en niet incidenteel).
  woensdag 26 februari 2003 @ 18:24:24 #35
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_8734703
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 18:21 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Sorry ik vond 't niet zo goed geformuleerd.

Vond ik eigenlijk ook hoor, daar niet van

Maar wat boeit het je? Als bepaalde vrienden opeens niets meer van zich laten horen, heb je toch nog genoeg anderen waar je wat mee kunt doen?

Niet zo ergeren, niet goed voor je hart (zegt m'n vriend ook altijd tegen mij ).

pi_8734735
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 18:24 schreef jerney het volgende:

[..]
Maar wat boeit het je? Als bepaalde vrienden opeens niets meer van zich laten horen, heb je toch nog genoeg anderen waar je wat mee kunt doen?

Niet zo ergeren, niet goed voor je hart (zegt m'n vriend ook altijd tegen mij ).

Het is niet zo dat ik niemand heb om nog iets mee te gaan doen, onze groep bestaat uit zo'n 20 man dus da's het probleem niet. Ik vind het alleen irritant als het op een gegeven moment uitgaat en die mensen doodleuk weer overal aan meedoen alsof ze nooit weg zijn geweest.. maar ja, ligt misschien wel aan mij..
pi_8734761
Ik moet je helemaal gelijk geven met dit topic.

Ik ken ook mensen die bijna nooit meer uitgaan en het prefereren om met hun lover op de bank te zitten... En moet je eens opletten als het uitgaat tussen die personen.. zijn ze er ineens wel weer bij.

Oke als je niet meer elke week uit gaat, daar kan ik inkomen of dat je eens iets anders met je lover gaat doen. Maar thuis op de bank zitten met mijn vriendin zie ik mezelf dat niet snel doen (omdat we graag uitgaan), en als het eens is dan 1* in het jaar ofsow.

Nee ik geef de voorkeur aan gezellig uitgaan met z'n alle, ook al sta je niet de hele avond bij je vriendin (is dat nodig dan ???).

[Dit bericht is gewijzigd door Ruudje op 26-02-2003 18:30]

pi_8734773
door me vriendin ga k juist vaker weg enzo
046
Dank aan Yeahinho
pi_8734778
Het gaat niet alleen om uitgaan.. sommigen presteren het om NERGENS meer bij te hoeven zijn..
pi_8734779
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 18:27 schreef Ruudje het volgende:

Oke als je niet meer elke week uit gaat, daar kan ik inkomen of dat je eens iets anders met je lover gaat doen. Maar thuis op de bank zitten met mijn vriendin zie ik mezelf dat niet snel doen (omdat we graag uitgaan), en als het eens is dan 1* in het jaar ofsow.

Okee, maar dat anderen dat wel doen...

Ik bedoel, dat je er van baalt dat je je vrienden niet vaak meer ziet, da's wel begrijpelijk, maar het maakt jou toch niet uit of zij iets gaan doen met hun partner of op de bank gaan zitten met hun partner?

pi_8734830
Ik ga gewoon stappen als ik wil stappen, en als 't vriendinnetje niet mee wil blijft ze toch lekker thuis. Dat moet overigens andersom ook kunnen. Dat verplichte gedoe in een relatie altijd.
pi_8734843
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 18:32 schreef Roellio het volgende:
Ik ga gewoon stappen als ik wil stappen, en als 't vriendinnetje niet mee wil blijft ze toch lekker thuis. Dat moet overigens andersom ook kunnen. Dat verplichte gedoe in een relatie altijd.
Er zijn volgens mij ook gewoon mensen die zelf liever bij hun vriend of vriendin blijven, dan heeft het niets met verplicht gedoe te maken.
pi_8734878
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 18:26 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

..Ik vind het alleen irritant als het op een gegeven moment uitgaat en die mensen doodleuk weer overal aan meedoen alsof ze nooit weg zijn geweest.. ..

En een vriend is in mijn ogen iemand die daar dan niet over zeikt, maar gewoon weer een biertje met je zuupt
pi_8734887
nee wat ik daarmee bedoel is dit... Eerst gaan ze altijd met je uit (gewoon goede vrienden) en dan krijgen ze een vriendin en dan zie je zo NOOIT meer (ja mijn echte vrienden wel), gewoon of je niet meer bestaat.

En dat ze willen gaan hangen op de bank, dat mogen ze van mij totdat ze 80 zijn, maar het ergste is wel dit.

Jij: Schat zullen we uitgaan vanavond ???
Vriendin: Nee heb geen zin.
Jij: Wat doen we dan ?
Vriendin: Lekker hangen op de bank.
Jij: Oke is goed schat (en denkt ik wil uit)

Wat ik hiermee bedoel is dit: de vriendin bepaald of ze uitgaan, en heeft die eens geen zin gaat de ander ook automatisch niet. Ze kunnen van het ene moment op het ander ineens NIET meer uitgaan zonder hun vriendin.

pi_8734894
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 18:35 schreef Mone het volgende:

[..]

En een vriend is in mijn ogen iemand die daar dan niet over zeikt, maar gewoon weer een biertje met je zuupt

Precies.
pi_8734904
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 18:32 schreef Roellio het volgende:
046
Dank aan Yeahinho
pi_8734932
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 18:35 schreef Ruudje het volgende:

Jij: Schat zullen we uitgaan vanavond ???
Vriendin: Nee heb geen zin.
Jij: Wat doen we dan ?
Vriendin: Lekker hangen op de bank.
Jij: Oke is goed schat (en denkt ik wil uit)

Wat ik hiermee bedoel is dit: de vriendin bepaald of ze uitgaan, en heeft die eens geen zin gaat de ander ook automatisch niet. Ze kunnen van het ene moment op het ander ineens NIET meer uitgaan zonder hun vriendin.

Dat zal ook altijd na verloop van tijd stuklopen. Soms pas nadat mensen jaren getrouwd zijn, maar ongelijkwaardige relaties hebben geen kans van slagen.
pi_8734962
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 18:35 schreef Mone het volgende:

[..]

Ah.. dus vrechte ienden geven er geen flikker om dat ze weten dat ze elkaar om de eerste de beste chick die langskomt laten vallen als een baksteen..
pi_8735010
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 18:38 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ah.. dus vrechte ienden geven er geen flikker om dat ze weten dat ze elkaar om de eerste de beste chick die langskomt laten vallen als een baksteen..

Er is nog wel een verschil tussen niet meer zo vaak uitgaan en laten vallen als een baksteen.
  woensdag 26 februari 2003 @ 18:44:26 #50
43720 markymark2003
A perfect piece of DNA
pi_8735039
Ik ben zelf ook een jaar lang weinig (minder) in de stad geweest doordat ik een vriendind had. Achteraf heb ik daar spijt van want het is nou drie maanden uit en ik heb het erg naar me zin, ga vaak op stap en heb veel lol. Je vriendin en vrienden moet je van elkaar scheiden. Dus ook NOOIT met je vriendin en vrienden naar dezelfde kroeg gaan.
Bij mij is het juist uitgegaan, omdat dat bankzitten een fucking sleur werd. als je tijdens dat je een vriendin hebt ook nog veel opstap gaat met je vrienden is het voor de relatie en je sociale leven het beste.

mark

Altijd toe aan vakantie
pi_8735041
Volgens mij is het ook heel anders als je samenwoont dan wanneer je apart woont. Als je apart woont, vooral als dat nog een eindje van elkaar is, dan moet je altijd alles veel meer plannen, vaak doe je dat dan in het weekend, vooral als je nog erg jong bent en nog op school zit, omdat je door de weeks moeilijker bij elkaar kan blijven slapen. Dan komt het uitgaan denk ik eerder in het gedrang.

Als je samenwoont kun je veel flexibeler zijn met afspreken, dan is het niet zo van 'nee, dan ga ik al naar mijn vriend of vriendin' omdat je die dan toch al ziet. Mensen denken vaak dat als je gaat samenwonen, je minder tijd krijgt voor je vrienden, maar volgens mij is het juist andersom.

pi_8735175
Ik kan me best voorstellen dat je wat minder met je vrienden om gaat als je een relatie hebt. Maar je bent wel mooi gek als je je hele sociale leven laat verpesten omdat je zonodig altijd bij je vriendin wilde zijn.

En na de tijd met hangende pootjes terug komen, als niemand je meer kent

٩๏̯͡๏)۶
pi_8735878
Ik ben het met de topicstarter eens. Sommige mensen veranderen zo ontzettend wanneer ze een relatie krijgen, en vaak niet ten goede.
Een goede vriendin van mij heeft al tien maanden een vriend en sinds dat het aan is, zie ik haar nauwelijks meer. De enkele keer dat ze nog mee uit gaat moet hij er wel zijn, anders is het niet leuk. Een groot deel van de avond hangt ze in zijn armen, terwijl ze mij volkomen negeert. Een keertje winkelen of een filmpje pakken kan niet meer, want ze heeft hem al drie dagen niet gezien en hij heeft dus aandacht nodig. Tss, daar kan ik echt boos om worden, en ik hoop toch dat ik niet zo word...
Pff
pi_8736012
Ik zit inderdaad liever met mijn vriendin op de bank dan met mijn voormalige stapvrienden in de kroeg. Ik ben 23, ik ben vanaf mijn 16e tot mijn 22e vaak meerdere keren per week uitgegaan, en ik heb genoeg van het uitgaanswereldje. Voor mij is er een moment van rust aangebroken, en ik voel me er prima bij. Mijn voormalige stapvrienden zie ik weinig meer en da's geen ramp. Ik heb eindelijk een beetje rust in mijn leven gevonden, iets wat ik enkele jaren geleden niet had.

Dus val me niet aan, dat jij liever in de kroeg zit is prima, dat ik liever met mijn vriendin op de bank zit, is mijn keus..

Ieder zijn leven.. punt

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_8736041
quote:

Ik wil bij deze verklaren dat ik NOOIT zo'n triest schepsel wil worden

Daar sluit ik me bij aan
Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
pi_8736044
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 18:22 schreef boebiedoe het volgende:
Niet zeiken, die mensen kunnen prima hun eigen leven bepalen
Dan kunnen ze dus ook prima de rest van hun leven met zijn tween doorbrengen. En als het dan uit gaat dan kunnen ze alleen weer naar de kroeg.

Sorry hoor maar ik vind dat je ronduit je vrienden gebruikt met zo'n mentaliteit. Het komt er dus eigenlijk gewoon op neer dat je vrienden alleen belangrijk zijn wanneer jij ze nodig hebt en als je een vriendin hebt heb je ze niet meer nodig en dump je ze maar gewoon.

pi_8736164
quote:

TOTAAL MEE EENS!!!!!

En, als het dan uit is, komen ze in eens weer naar je toe, donder dan maar op!

quote:
Ik wil bij deze verklaren dat ik NOOIT zo'n triest schepsel wil worden... ... ...

Met triest schepsel, bedoel je daar iemand mee, die geen vriendin heeft?
Of bevestig je het bovenstaande?
[/quote]
pi_8737237
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 19:49 schreef SolidArt het volgende:

[..]

TOTAAL MEE EENS!!!!!

En, als het dan uit is, komen ze in eens weer naar je toe, donder dan maar op!

idd, als t uit is hebben ze je weer nodig

jammer hoor zulke mensen

Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
pi_8737568
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 20:46 schreef Sinaasappel het volgende:

[..]

idd, als t uit is hebben ze je weer nodig

jammer hoor zulke mensen

Ach ik ging voor dat ik een vriendin kreeg toch al haast nooit meer uit met mijn stapvrienden. Ik heb nog een paar vrienden her en der verspreid over het land die ik om de zoveel tijd zie en verder heb ik natuurlijk m'n vriendin.. Meer heb ik niet nodig
pi_8738038
Ik heb nooit mijn vrienden laten vallen voor een relatie met iemand van het andere geslacht Daar zijn mijn vrienden veel te belangrijk voor.
#geen
pi_8739095
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 21:25 schreef DuchessX het volgende:
Ik heb nooit mijn vrienden laten vallen voor een relatie met iemand van het andere geslacht Daar zijn mijn vrienden veel te belangrijk voor.
En zo hoort het
pi_8739439
Djie! een vriendschap bestaat uit meer dan hoe vaak ik in de kroeg zit mag ik hopen. Ga ipv naar de kroeg eens langs die vriend(in) misschien is het wel onwijs lachen op die bank en dat soort dingen...
En verder; het werkt 2 kanten op hoor, de 'achterblijvers' vind ik vaak ook sterk in het opgeven. De vooroordelen zijn niet van de lucht en je hebt als 'stelletje' al snel een reputatie. Dat gedumpt-gevoel telt dus voor allebei. Maar je wilt voor je vrienden gewoon het beste, als dat goed zit zit het goed en dat heeft wat mij betreft niets met gebruiken te maken.
  woensdag 26 februari 2003 @ 22:20:09 #63
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_8739655
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 21:05 schreef nozem het volgende:

[..]

Ach ik ging voor dat ik een vriendin kreeg toch al haast nooit meer uit met mijn stapvrienden. Ik heb nog een paar vrienden her en der verspreid over het land die ik om de zoveel tijd zie en verder heb ik natuurlijk m'n vriendin.. Meer heb ik niet nodig

En als dat nou uit gaat? Dan ben je dus best alleen.. (En nu niet aankomen met we blijven altijd bij elkaar, dat weet je dus niet)
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_8739889
tjah, ik was ook eerst best wel druk met het uitgaan maar nu sinds ik een vriendin heb zit ik daar meestal op de zaterdagavond. maar het bevalt me heel goed. verder vind ik dat als je alleen niet meer met je vrienden uitgaat je ze nog niet laat vallen, vrienden zijn niet alleen om mee uit te gaan. ik zie ze dus nog steeds wel alleen niet meer in het weekend daar zullen ze maar aan moeten wennen
"the best way to predict the future, is to invent it..."
pi_8740067
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 22:20 schreef sundae het volgende:

[..]

En als dat nou uit gaat? Dan ben je dus best alleen.. (En nu niet aankomen met we blijven altijd bij elkaar, dat weet je dus niet)

Waar heb je mij horen zeggen dat ik ALLEEN maar mijn vriendin heb? Ik meen dat ik ervoor zei dat ik een paar vrienden her en der verspreid over het land heb. En deze vrienden, en mijn vriendin, en de mensen die ik op de universiteit zie en spreek en waar ik wel eens een biertje mee drink, en mijn familie is voor mij genoeg.. Ik kan me niet meer wensen eigenlijk. Mocht het uitgaan met mijn vriendin heb ik altijd nog mensen om op terug te vallen. Eenzaamheid is er niet bij voor mij hoor

En tja uitgaan.. ik heb er door de jaren heen veel slechte ervaringen mee gehad. Vrienden die geen maat konden houden met het een of ander en andere vervelende dingen. Verder heb ik zowat een gehoorbeschadiging opgelopen van alle housefeesten en concerten waar ik ben geweest, het is nu even tijd voor een moment van rust en bezinning

pi_8754622
Ik en mijn vriend hebben gewoon vaste afspraken, ik ga uit met mijn vrienden zonder dat hij iets te zeggen heeft en dat geldt ook andersom.
Zo verwaarloos je niemand.
Greek Godess of the Earth
  donderdag 27 februari 2003 @ 17:06:38 #67
39732 Mr.Zed
Ik besluit niets te beslissen.
pi_8754977
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 18:02 schreef wunderbaum het volgende:

[..]

yEP!
Niets aan toe te voegen...
of tegenin te brengen...
Tenzij jij natuurlijk zo iemand wordt waar wij (de "bankhangers" ) meelij mee hebben.
Elke avond met steeds jongere mensen in de kroeg hangen, daarna, onderweg naar huis , tot je er op je 40e achter komt dat je toch iets mist.
Kunst zonder trein.
  donderdag 27 februari 2003 @ 22:28:39 #68
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_8761293
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 17:06 schreef Mr.Zed het volgende:

[..]

yEP!
Niets aan toe te voegen...
of tegenin te brengen...
Tenzij jij natuurlijk zo iemand wordt waar wij (de "bankhangers" ) meelij mee hebben.
Elke avond met steeds jongere mensen in de kroeg hangen, daarna, onderweg naar huis , tot je er op je 40e achter komt dat je toch iets mist.

Van die kale mannetjes aan de bar op minderjarige meisjes zitten te geilen
pi_8764172
quote:

Ik bespeur een beetje jaloezie??? Uit gaan doe je vaak om mensen te versieren....

En ik ga ook nooit meer stappen (vond er zowiezo geen kut aan)... En ik ben 1 vriend kwijt geraakt (maar dat is ook te wijten aan het afronden van de havo + afstand van 20 KM (ga je niet iedere midag fietsen) en gebrek aan tijd)...

En ik besteed veel van me vrije tijd aan me vriendin omdat ze ver weg woont en als ik dan samen ben wil ik niet in zon vieze stink kroeg/discotheek gaan rondhangen....

pi_8764296
ik heb zo'n flauw vermoeden dat moi dat ook zal krijgen met zijn aankomende vriendinnetje

ik zal mij er tegen verzetten American_Nightmare het zal mij niet in zijn greep houden... please help me i'm doomed

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')